
Μια-μια παραδοσιακές αυτοκινητικές αξίες που δεν έχουν θέση στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, αποσύρονται διακριτικά ή και όχι τόσο διακριτικά μερικές φορές. Όχι γιατί δεν μπορούν να εξηλεκτριστούν αλλά γιατί αν παραμείνουν στην συμβατική μορφή τους θα είναι ρυπογόνα και ζημιογόνα για τις εταιρείες. Τις προάλλες είδαμε το εντυπωσιακό, τελευταίο, Dodge Challenger και η Dodge έχει ανακοινώσει ήδη την παύση και του Charger. Το άλλο εμβληματικό muscle car που μας αποχαιρετά επισήμως είναι η Chevrolet Camaro.

Οι τελευταίες Camaro θα βγουν από την γραμμή παραγωγής του Μίσιγκαν τον Ιανουάριο του 2024 και αυτή που διανύουμε είναι η 6η γενιά του θρυλικού αμερικανικού αυτοκινήτου, η οποία θα έχει μείνει έτσι περισσότερο από εννέα χρόνια στις αγορές
Για την Ευρώπη και κυρίως την Ελλάδα το αυτοκίνητο είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο, στα όνειρα όμως και στην εκτίμηση τόσο των Ευρωπαίων, όσο και αρκετών Ελλήνων η Camaro παραμένει μια σταθερή αξία που έχει συνδυάσει την παρουσία της με κάτι εξωτικό και πανίσχυρο.
Καθησυχαστική η Chevrolet
"Καθώς ετοιμαζόμαστε να αποχαιρετήσουμε την τρέχουσα γενιά Camaro, είναι δύσκολο να υπερτονίσουμε την ευγνωμοσύνη μας προς κάθε πελάτη Camaro, εργαζόμενο στη γραμμή συναρμολόγησης Camaro και φίλαθλο των αγώνων", δήλωσε ο Scott Bell, αντιπρόεδρος της Chevrolet παγκοσμίως. "Αν και δεν ανακοινώνουμε σήμερα έναν άμεσο διάδοχο, να είστε σίγουροι ότι αυτό δεν είναι το τέλος της ιστορίας της Camaro".

Ναι, είμαστε σίγουροι πως όταν την ξαναδούμε θα είναι ηλεκτρική, πολύ διαφορετική και στην ουσία μια άλλη.
Η Chevrolet για να γιορτάσει την στιγμή πάντως θα προσθέσει το πακέτο Collector's Edition στις Camaro RS και SS του 2024, καθώς και σε έναν περιορισμένο αριθμό οχημάτων με εξοπλισμό ZL1 που διατίθενται στη Βόρεια Αμερική. Η Collector's Edition αποτίει φόρο τιμής στην Camaro, αναβιώνοντας δεσμούς που χρονολογούνται από την ανάπτυξη της πρώτης γενιάς Camaro τη δεκαετία του 1960, κυρίως την αρχική κωδική ονομασία του προγράμματος: Panther.

Παραμένει στο motorsport
Η Chevrolet αγωνίζεται με την Camaro σε μια πληθώρα πρωταθλημάτων, όπως NASCAR, IMSA, SRO, NHRA και το πρωτάθλημα Supercars. Εκεί δεν θα σταματήσει. Θα συνεχίσει να ανταγωνίζεται στις πίστες, λαμβάνοντας τις σχετικές άδειες από τους οργανωτές όσο αυτό είναι εφικτό.
"Τα προϊόντα της Chevrolet και η σχέση μας με τους πελάτες μας επωφελούνται από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό", δήλωσε ο Jim Campbell, αντιπρόεδρος της Chevrolet U.S., Performance and Motorsports. "Το σχέδιό μας είναι να συνεχίσουμε να ανταγωνιζόμαστε και να κερδίζουμε στα υψηλότερα επίπεδα των αγώνων αυτοκινήτου".