Το είχαμε καταλάβει πως η πρόοδος της τεχνολογίας δίνει τη δυνατότητα σε νεοφυείς εταιρείες να φτιάχνουν αυτοκίνητα με θηριώδεις ιπποδυνάμεις και επιταχύνσεις 2-3 δευτερολέπτων στα 0-100 km/h, όμως χάρη στην νέα Lamborghini που όλο έρχεται και δεν έχει φτάσει ακόμη, η τεχνολογία εξυπηρετεί και στο αντίστροφο. Ένα hypercar δηλαδή να μπορεί να περιορίζεται στους 180 ίππους για να προσφέρει οικολογική οδήγηση και ξεκούραστες βόλτες στην πόλη.
Στο τελευταίο teaser από την Sant Agata, μάλλον για να είμαστε ειλικρινείς δεν ξέρουμε αν είναι το τελευταίο, είναι όμως το πιο πρόσφατο και αυτό που συνοδεύτηκε από την επισήμανση πως "απέχουμε μερικές ημέρες από την αποκάλυψη της νέας Lamborghini", είδαμε τον πίνακα οργάνων του νέου αυτοκινήτου που φέρει την κωδική ονομασία LB744. To αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την Aventador, αλλά δεν ξέρουμε ακόμη από ποιον ιστορικό ταύρο θα ονομαστεί και αν αλλάξει όντως όνομα, το έχουμε δει σε διάφορες κατασκοπευτικές περιστάσεις και έχουμε μάθει πολλά για αυτό πριν το δούμε ολοκληρωμένο.
Χάρη στον πίνακα οργάνων του μαθαίνουμε επίσης πως θα έχει 7 διαφορετικές λειτουργίες, οι οποίες με τους ανάλογους συνδυασμούς αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας, κίνησης στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, επιλογή για τον δρόμο ή την πίστα και άλλα τέτοια θα μπορεί να φτάσει μέχρι και 13 διαφορετικές ρυθμίσεις. Που σημαίνει πως θα πρέπει να διαβάσεις κάποιο manual ή τουλάχιστον να δεις ένα YouTube tutotrial για να πετύχεις την επιθυμητή λειτουργία.
Full power
Μπορείς βεβαίως να κάνεις και το άλλο. Να τα βάλεις όλα στο on, που στην ουσία είναι το πρόγραμμα Corsa το οποίο αφυπνίζει κάθε έναν από τους 1.000 ίππους ώστε να βρίσκεται στην υπηρεσία σου. Παρόλα αυτά επειδή δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες και δεν χρειάζεται να περνάς από τις πλατείες μαρσάροντας 1.000 ίππους χωρίς ιδιαίτερο λόγο, υπάρχει και η λειτουργία Citta, πόλη δηλαδή, για να μπορείς να κινείσαι σιωπηλά, χωρίς καταστροφές του περιβάλλοντος και χωρίς να προκαλείς.
Μέση λύση
Για τους ισορροπημένους αυτού του κόσμου η επιλογή Strada φαντάζει ως η πιο λογική. 874 ίπποι παρέχονται από μια νορμάλ λειτουργία του V12, που αν επιλέξεις και το sport φτάνει στους 894 και προορίζεται για καθημερινή χρήση ενός supercar όπως αυτό, την οποία δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε ακριβώς γιατί ποτέ δεν είχαμε ένα supercar σαν αυτό για περισσότερο από μία, άντε δύο ημέρες.
Μέσα σε όλα αυτά μπορείς να ρυθμίσεις και την λειτουργία του υβριδικού συστήματος από το να ανακτά μεγάλες ποσότητες ενέργειας και να φορτίζει την μπαταρία των 3,8 kWh, στο να παρέχει όλη την ενέργεια για τους 1.000 ίππους που λέγαμε. Το σπουδαιότερο πάντως εν μέσω όλων αυτών είναι το ντεμπούτο του torque vectoring για την Lamborghini. Το οποίο επιτυγχάνεται ασφαλώς χάρη στη λειτουργία των δύο ηλεκτροκινητήρων που είναι τοποθετημένοι εμπρός και για το πλήρες σύστημα συνοδεύονται από τον τρίτο ηλεκτροκινητήρα που υπάρχει στο νέο οκτάρι κιβώτιο.
Προς το παρόν λοιπον απολαμβάνουμε τον hi tech πίνακα οργάνων ενός σημαντικού όπως έχει εξελιχθεί hypercar που θα δούμε σε λίγες ημέρες και μέχρι τότε ας κάνουμε υπομονή.