Τέλος οι υποθέσεις και οι διαρροές για τον αντικαταστάτη της Aventador. H Lamborghini μόλις αποκάλυψε ότι το επόμενο hypercar της φίρμας θα είναι υβριδικό και μας έδειξε ακριβώς ποιο θα είναι το σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου με την κωδική ονομασία LB 744. To πώς περίπου θα μοιάζει αυτή η Lamborghini πήραμε μια ιδέα.
Υβριδική με ατμοσφαιρικό V12
Το πρώτο από τα εντυπωσιακά νούμερα του υβριδικού hypercar είναι η ιπποδύναμη των 1.000 ίππων. Τα βασικά συστατικά για αυτό το αποτέλεσμα είναι ένας ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας χωρητικότητας 6,5 λίτρων και κάνει παρέα με τρεις ηλεκτροκινητήρες.

Ναι, ο V12 δεν φεύγει. Είναι η καρδιά της Lamborghini που χτυπάει κυριολεκτικά από τότε που το αφεντικό Ferruccio έβαλε έναν στην 350GT το 1963. Αυτός ο νέος V12, που ονομάστηκε "L545", είναι προφανώς η ελαφρύτερη διάταξη δώδεκα κυλίνδρων που έχει τοποθετήσει η Lambo -καθώς και η ισχυρότερη. Από μόνος του, ζυγίζει 218 κιλά (17 κιλά λιγότερα από πριν), έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες σε σχέση με την Aventador, και αποδίδει 814 ίππους στις 9.250 σ.α.λ., αν και οι μέγιστες στροφές βρίσκονται στις 9.500 σ.α.λ. Η ροπή είναι 725 Nm, δηλαδή φθάνει και περισσεύει.

Η Lambo μας λέει ότι οι εισαγωγές έχουν επανασχεδιαστεί (περισσότερος αέρας), υπάρχει υψηλότερη αναλογία συμπίεσης και η ίδια η καύση έχει "βελτιστοποιηθεί", ένας φανταχτερός τρόπος για να πούμε "τα σκασίματα έχουν πλέον πιο εκρηκτικό χαρακτήρα".
Μπορεί να είναι τετρακίνητη μόνο με ρεύμα
Τρεις ηλεκτροκινητήρες δίνουν στο νέο LB744 ηλεκτρική τετρακίνηση. Ο ένας κινητήρας έχει τοποθετηθεί "λαθραία" μέσα σε ένα ολοκαίνουργιο, σχεδιασμένο από τη Lamborghini οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αυτό το νέο DCT -για το οποίο η Lambo είναι πολύ περήφανη- ζυγίζει 193 κιλά από μόνο του και λέγεται ότι προσφέρει θεμελιωδώς ταχύτερες αλλαγές από τις αλλαγές "με κλωτσιά στο κεφάλι" της μονάδας της Aventador. (Η Lambo λέει ότι αν κρατήσετε το αριστερό κουπί πατημένο, θα μπλοκάρει την αλλαγή προς τα κάτω, για παράδειγμα).

Οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες είναι φυσικά τοποθετημένοι στον μπροστινό άξονα, ικανοί να α) οδηγήσουν την LB744 μόνο με την ηλεκτρική ισχύ, β) να ενωθούν με τον V12 και να κινήσουν την LB744 υβριδικά, γ) να ανακτήσουν την ενέργεια των φρένων και δ) να εφαρμόσουν torque vectoring.
Θυμάσαι την Miura; Υπάρχει κάτι και από τον θρύλο της φίρμας
Αυτό το νέο κιβώτιο ταχυτήτων είναι τοποθετημένο πίσω από τον V12 - όπως ακριβώς και στη Miura! - γεγονός που απελευθερώνει χώρο στην παραδοσιακή ζώνη του τούνελ μετάδοσης για να επιτρέψει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας 3,8 kWh. Αυτή η μπαταρία τροφοδοτεί φυσικά και τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως από μια πρίζα (σε μόλις μισή ώρα) ή από τον V12 κατά το φρενάρισμα σε έξι λεπτά.

Η προσθήκη των ηλεκτροκινητήρων σημαίνει ότι οι συνολικές εκπομπές CO2 για την LB744 είναι κατά 30% λιγότερες από αυτές που βγαίνουν από το πίσω μέρος της Aventador Ultimae.
Ένας τελευταίος αριθμός εξηγεί εν μέρει γιατί η Lamborghini έκανε τόσο μεγάλη προσπάθεια με αυτό το νέο υβριδικό hypercar. "Το πρώτο HPEV (Hybrid Performance Electrified Vehicle), με την κωδική ονομασία LB744, θα κάνει το ντεμπούτο του σύντομα, τη χρονιά που η Lamborghini γιορτάζει την 60η επέτειό της", αναφέρει η Lambo στην ανακοίνωσή της. Αναμένουμε.