Ανανέωση για τις BMW X5 και BMW X6

Ένα μικρό σχεδιαστικό και τεχνολογικό update δέχονται οι BMW X5 και BMW X6 προκειμένου να διατηρηθούν ανταγωνιστικές στις κατηγορίες τους

BMW X5 Facelift

Εσχάτως η BMW έχει τρομοκρατήσει ελαφρώς το πολυπληθές και παθιασμένο κοινό της με τα facelift και τις σχεδιαστικές επιλογές της. Είναι αυτό το θέμα με τα νεφρά της εταιρείας βλέπεις, που ταλαιπωρεί κόσμο και κοσμάκη. Έτσι το γεγονός πως η BMW X5 και η BMW X6 υπέστησαν τώρα το αναμενόμενο και απαραίτητο facelift, χωρίς να μας έρθει καμία μεγάλη έκπληξη είναι το πρώτο θετικό στοιχείο.

BMW X5 Facelift

Από εκεί και πέρα ακολουθούν τα υπόλοιπα που έχουν να κάνουν κατά βάση με τον εξοπλισμό με τον οποίο εφοδιάζονται τα αυτοκίνητα προκειμένου το update να είναι ολοκληρωτικό και να κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο σε χρόνο. 

BMW X6 Facelift

Και στα δύο μοντέλα τα κύρια χαρακτηριστικά φρεσκαρίσματος έχουν να κάνουν με τα νέα φωτιστικά σώματα, τη γρίλια στο εμπρός μέρος, η οποία μάλιστα στις κορυφαίες εκδόσεις θα προσφέρεται και φωτιζόμενη, όπως την μάθαμε στα concepts και στην BMW XM. H γρίλια είναι και ένα σημείο έντονης διαφοροποίησης μεταξύ X5 και Χ6, καθώς στην τελευταία και ιδίως στην έκδοση Μ60 που παρέχεται με το Μ Sport πακέτο, εκτός από φωτιζόμενη είναι και σε αυτή την οκταγωνική μορφή που την κάνει να ξεχωρίζει.

Επίσης αλλαγμένες είναι οι ζάντες αλλά και οι προφυλακτήρες, όπως εξάλλου συμβαίνει συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις. Στο εσωτερικό το facelift φέρνει νεο επιλογέα και φρέσκο εσωτερικό φωτισμό. Διατηρείται ο περιστροφικός διακόπτης του iDrive, αλλάζουν όμως οι οθόνες που είναι μεν ακόμη ενωμένες, αλλά τώρα είναι μια 12,3 ιντσών και μια 14.9 ιντσών.

Κινητήρες

Όσον αφορά τους κινητήρες και τις εκδόσεις, τα πάντα πλέον είναι υβριδικά, οπότε στην περίπτωση της X5 έχουμε ένα xDrive30d, ένα M60i ή ένα xDrive50e. Η πρώτη είναι ένας εξακύλινδρος σε σειρά diesel που έχει αναβαθμιστεί για καλύτερη απόδοση και έχει εξοπλιστεί με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt για συνολική ισχύ 298 ίππων. Η M60i αποκτά επίσης το σύστημα 48-volt, αλλά συνδυάζει την τεχνολογία mild-hybrid με έναν V8 4,4 λίτρων για 523 ίππους. Το xDrive50e είναι ένα plug-in υβριδικό που συνδυάζει έναν εξακύλινδρο σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 25,7 kWh. Η αυτονομία μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα ανέρχεται πλέον στα εντυπωσιακά 110km/h. 

BMW X6 Facelift

Αν πάλι αναζητά κανείς X6, τότε μπορεί να έχει τα ίδια συστήματα κίνησης 30d ή M60i με την X5. Δεν μπορεί να έχει ένα plug-in υβριδικό, οπότε αντ' αυτού υπάρχει ένα ήπιο υβριδικό xDrive40i με έναν νέο για την X6 εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα που αποδίδει 375 ίππους.   

Best of Network