Θυμάσαι αυτή τη Ferrari F40 Competizione στο πολύ εντυπωσιακό Nardo Grey χρώμα, που τον Αύγουστο είχε δημοπρατήσει η RM Sotheby's σε ιδιωτική δημοπρασία; Αν δεν την θυμάσαι, είμαστε στο internet και για αυτό έχουμε τα links. Ε, αυτή η Ferrari F40 Competizione των 1.000 ίππων πουλήθηκε τότε για άγνωστο ποσό, αφού ήταν ιδιωτική δημοπρασία, αλλά σχεδόν αμέσως ξαναπουλήθηκε και τώρα δημοπρατείται ξανά από τον οίκο Barret- Jackson στo Scottsdale.

Στο Scottsdale διεξάγονται οι πρώτες μεγάλες δημοπρασίες σε ετήσια βάση καθώς η Αριζόνα φιλοξενεί ένα πολυήμερο event στο οποίο πωλούνται περισσότερα από 3.000 αυτοκίνητα μεγάλη αξίας. Στις δημοπρασίες ξέρεις, όπου βλέπεις Ferrari μιλάμε αυτομάτως για αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, και εν πολλοίς το ίδιο ισχύει και για αυτήν εδώ την F40, η οποία όμως λόγω της θηριώδους βελτίωσης που έχει υποστεί φαίνεται πως έχει χάσει την ταυτότητά της και κυρίως την συλλεκτική της αξία.

Βελτιωμένη ή κατακρεουργημένη;
Είναι η τρίτη φορά μέσα σε πέντε μήνες που αλλάζει χέρια, αν όλα πάνε καλά στο Scottsdale και πουληθεί και οι λόγοι για αυτό είναι ακριβώς αυτή η βελτίωση που αρχικά έμοιαζε και το μεγάλο της ατού. Πρώτα από όλα η αύξηση της ιπποδύναμης, μέσω μεγάλων αναβαθμίσεων στον κινητήρα των 2.9 lt., έχει μετατρέψει την αρχική ισχύ των 470 ίππων σε 700 βασικά, αλλά 1.000 αν γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις.

Στο εσωτερικό τα μπλέ Sabelt αγωνιστικά καθίσματα διατηρούν την λιτή εικόνα που είχε ανέκαθεν η F40, διώχνουν όμως μακριά το κύρος και την αίγλη που αποπνέουν τα μάυρα δέρματα και τα ακριβά υφάσματα. Τέλος στην εξωτερική εμφάνιση το Nardo Grey είναι ένα πολύ επιβλητικό χρώμα και είναι και εργοστασιακό στο Maranello, όμως κανείς από τα στελέχη της Ferrari δεν τρελαίνεται με την ιδέα, μια σπάνια και κλασική κίτρινη F40 να αλλάζει το αρχικό της χρώμα. Όπως δηλαδή έγινε στην προκειμένη περίπτωση.

Όλα αυτά ολοκληρώνουν μια εικόνα που σύμφωνα με διάφορα δημοσιεύματα, φέρνει σε δύσκολη θέση, όποιον συλλέκτη έχει στην κατοχή του το αυτοκίνητο. Η Ferrari δηλαδή βάζει αμέσως σε μαύρη λίστα τον ιδιοκτήτη αυτής της F40 και από εκεί και μετά είναι δύσκολο ακόμη και να παραγγείλει μια καινούργια δημιουργία του Maranello, όσο και αν έχει την δυνατότητα οικονομικά.