Μπορείς να πεις ότι η Toyota τρολάρει τις εταιρείες που τα έχουν ρίξει όλα στην ηλεκτροκίνηση, λες και δεν υπήρξε ποτέ η θερμική τεχνολογία. Η ιαπωνική φίρμα μόλις αποκάλυψε το πρωτότυπο Toyota C-HR Prologue, το οποίο είναι προφανώς η δεύτερη γενιά του Toyota C-HR. Όμως το τρολάρισμα είναι στο σύστημα κίνησης: ούτε αυτό το μοντέλο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό αλλά plug-in υβριδικό και "παραδοσιακό" υβριδικό.
Μοιάζει με την πρώτη γενιά CH-R
Η Toyota παρουσίασε το πρωτότυπο C-HR Prologue στο ετήσιο φόρουμ Kenshiki. Το πρωτότυπο συνεχίζει το fastback τετράθυρο στυλ της πρώτης γενιάς του C-HR, το οποίο λανσαρίστηκε το 2016. Η προσθήκη ενός plug in υβριδικού C-HR θα δώσει στην Toyota τρία plug-in μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του RAV4 και του νέου Prius, το οποίο θα πωλείται ως plug-in υβριδικό μόνο στην Ευρώπη.
Το C-HR θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στην Τουρκία, δήλωσε η Toyota. Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι θα συναρμολογήσει το πακέτο μπαταρίας στην περιοχή της Ευρώπης. Δεν αποκάλυψε πού αλλά τόνισε ότι τα στοιχεία της μπαταρίας θα συνεχίσουν να εισάγονται από χώρες εκτός Ευρώπης. Επίσης η Toyota δεν αποκάλυψε επιδόσεις του plug-in υβριδικού, την ηλεκτρική αυτονομία ή το μέγεθος της μπαταρίας.
Πιθανόν να έχει το ίδιο σύστημα με το Prius
Πάντως είναι πιθανό να χρησιμοποιεί την πέμπτη γενιά του υβριδικού συστήματος της φίρμας, το οποίο εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο Corolla Cross και στη συνέχεια στο νέο Prius. Αν το C-HR αποκτήσει το ίδιο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με το Prius, αυτό θα του δώσει συνδυαστικά 223 ίππους από το συνδυασμό ενός ηλεκτροκινητήρα και ενός βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων.
Design ευρωπαϊκό
Το C-HR Prologue δημιουργήθηκε από το στούντιο σχεδίασης ED² της Toyota στη Νίκαια της νότιας Γαλλίας. "Έπρεπε να σκάψουμε βαθιά για να βρούμε πώς θα κάνουμε κάτι καλύτερο από ό,τι κάναμε με το πρωτότυπο", δήλωσε ο Lance Scott, διευθυντής σχεδιασμού του στούντιο και τόνισε ότι μοιάζει μεν αλλά με στοιχεία "πιο προκλητικά, πιο τολμηρά... για να πάμε το είδος μπροστά".
Το πρωτότυπο χρησιμοποιεί την ίδια "σφυροκέφαλη" εμφάνιση του μπροστινού μέρους που έχει χρησιμοποιήσει η Toyota σε πρόσφατα λανσαρισμένα οχήματα, όπως το Prius. Συνδυάζει λεπτά φωτιστικά σώματα που αναδιπλώνονται μόνα τους για να δώσουν την όψη του διπλού σφυριού. "Δίνει κάτι τολμηρό, μοναδικό και άμεσα αναγνωρίσιμο στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου", δήλωσε ο Scott.
Όπως και με το σημερινό αυτοκίνητο, σπρώχνει κάθε τροχό στα άκρα του αμαξώματος. Η σχεδιαστική ομάδα εμπνεύστηκε από τη φράση "condensed stance monster" -κάτι σαν "συμπαγές τέρας"(;)- που επινόησαν για να ενσωματώσουν την εμφάνιση που ήθελαν από το αυτοκίνητο. Τέλος πάντων κάπως περίεργο ακούγεται αυτό αλλά ας μείνουμε στο αποτέλεσμα το οποίο έχει κάτι "οργανικό". Ίσως αυτό να εννοούν όταν λένε "τέρας".