Η επιστροφή του Subaru Impreza χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο (εικόνες)

Το αυτοκίνητο που αγαπήθηκε ως μπλε-κίτρινο με μεγάλους οδηγούς στο τιμόνι του επιστρέφει στην 6η γενιά και μαθαίνουμε τι είναι η έκδοση Impreza RS

Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Subaru Impreza

Η Subaru αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο Subaru Impreza στην έκθεση Los Angeles Auto Show. Είναι ένα ακόμα βαρύ όνομα στο Los Angeles μετά το νέο Prius και την 911 Dakar και σίγουρα κάτι που περιμέναν οι ενθουσιώδεις με Subaru και δη με τον θρύλο του Impreza. Η έκτη γενιά του Impreza έχει ολοκαίνουργια σχεδίαση, ενισχυμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας και ανανεωμένη τεχνολογία πολυμέσων ενώ παρακάτω θα δούμε πιο αναλυτικά και την "άγρια" έκδοση RS με κινητήρα SUBARU BOXER 2,5 λίτρων. Αυτό που δεν μπορείς να έχεις πια είναι χειροκίνητο κιβώτιο. Ναι, αυτό συνέβη στην 6η γενιά του Impreza.

Subaru Impreza

Πριν από 30 χρόνια εμφανίστηκε το Subaru Impreza

Το Impreza έκανε το ντεμπούτο του πριν από 30 χρόνια στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 1992, δίνοντας μια πρώτη ιδέα για το πώς βλέπει η Subaru ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο με συμμετρική τετρακίνηση (AWD). Ήταν ένα αυτοκίνητο πρωτοπόρο στην κατηγορία του, ενώ έθεσε επίσης τα θεμέλια για το θρυλικό Subaru Impreza WRX των αγώνων ράλι. Γνωρίζουμε μέχρι στιγμής ότι -για τις ΗΠΑ- το Impreza θα είναι διαθέσιμο σε επίπεδα εξοπλισμού Base, Sport και το νέο RS και αποκλειστικά ως 5θυρο hatchback.

Τέλος το χειροκίνητο κιβώτιο

Προφανώς και είναι αναθεωρημένο το σύστημα τετρακίνησης Subaru Symmetrical All-Wheel Drive και πλέον προσφέρει ταχύτερη απόκριση, πιο ευέλικτο χειρισμό και καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές kai ενισχύεται περαιτέρω με το στάνταρ Active Torque Vectoring.

Subaru Impreza

Οι εκδόσεις Base και Sport εξοπλίζονται με έναν 4κύλινδρο κινητήρα SUBARU BOXER 2,0 λίτρων άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 152 ίππους και 196 Nm ροπής. Το RS είναι πιο τυχερό και παίρνει τον BOXER 2,5 λίτρων που αποδίδει 182 ίππους και 241 Nm ροπής. Στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού είναι το κιβώτιο ταχυτήτων Lineartronic CVT. Οι εκδόσεις Sport και RS διαθέτουν χειροκίνητη λειτουργία 8 σχέσεων με χειριστήρια στο τιμόνι. Το κατάλαβες ε; Δεν θα υπάρχει Impreza με χειροκίνητο κιβώτιο. Επίσης το τιμόνι έχει χαρακτηριστικά από την τεχνολογία του αγωνιστικού μοντέλου, που το κάνουν πιο άμεσο και με καλύτερη αίσθηση.

Subaru Impreza

Νέα σχεδίαση και ανανεωμένο πλαίσιο

Η παγκόσμια πλατφόρμα της Subaru για το Impreza 2024 έχει ενισχυθεί με 10% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Μια πλήρης κατασκευή εσωτερικού πλαισίου και πρόσθετη δομική συγκόλληση συμβάλλουν στην καλύτερη ακαμψία του αμαξώματος και το μικρότερο βάρος. Αυτές οι αναβαθμίσεις προσφέρουν βελτιωμένη δυναμική απόδοση, ομαλότερη οδήγηση και πιο ήσυχη καμπίνα.  Σύμφωνα με την Subaru η εστιασμένη προσπάθεια για τη μείωση των ήχων σε συγκεκριμένες περιοχές συχνοτήτων έχει ως αποτέλεσμα μια πιο ήσυχη και άνετη καμπίνα.

Subaru Impreza

Σε όλα τα μοντέλα Impreza του 2024 είναι στάνταρ η τελευταία έκδοση της βραβευμένης τεχνολογίας υποβοήθησης οδηγού EyeSight.  Το βελτιωμένο σύστημα λειτουργεί ομαλότερα, ταχύτερα και σε μεγαλύτερο εύρος συνθηκών. Αυτές οι βελτιώσεις οφείλονται σε ένα ευρύτερο οπτικό πεδίο, σε ένα ενημερωμένο λογισμικό ελέγχου και στην προσθήκη ενός ηλεκτρικού ενισχυτή φρένων. Το EyeSight μπορεί πλέον να αναγνωρίζει νωρίτερα τα ποδήλατα και τους πεζούς στις διασταυρώσεις και, όταν είναι απαραίτητο, ειδοποιεί τον οδηγό και φρενάρει για να αποφύγει τις συγκρούσεις. 

Η αυτόματη οδήγηση έκτακτης ανάγκης περιλαμβάνεται στα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου με υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και προειδοποίηση οπισθοπορείας. Η λειτουργία ασφαλείας συνεργάζεται με το EyeSight και την ανίχνευση τυφλού σημείου για να βοηθήσει με τον έλεγχο του τιμονιού ώστε να αποφευχθεί μια σύγκρουση σε ταχύτητες μικρότερες από 50 μίλια/ώρα.

Και τώρα Impreza RS

Η έκδοση RS διατίθεται στάνταρ με έναν κινητήρα BOXER 2,5 λίτρων σε συνδυασμό με ένα Lineartronic CVT που διαθέτει χειροκίνητη λειτουργία 8 σχέσεων με χειριστήρια στο τιμόνι.  

Subaru Impreza

Η έκδοση RS προσφέρει μοναδικά στοιχεία εξωτερικής διακόσμησης, όπως τα σήματα RS στις μπροστινές πόρτες και την πίσω πόρτα, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών σε σκούρο γκρι φινίρισμα, μαύρο φινίρισμα στην μπροστινή μάσκα, τα πλευρικά σπόιλερ, τους πλευρικούς καθρέπτες, τους αναβαθμισμένους προβολείς LED και τους προβολείς ομίχλης LED.

Subaru Impreza

Στην καμπίνα του RS βλέπουμε λεπτομέρειες από gunmetal και προσομοίωση ανθρακονήματος, καθώς και από τα σπορ εμπρός καθίσματα σε μαύρο ύφασμα με κόκκινα υφασμάτινα προσκέφαλα ενώ η μοκέτα floormats φέρει το λογότυπο RS. Το RS περιλαμβάνει επίσης αναβαθμισμένο δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα, πεντάλ αλουμινίου, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και πίσω θύρες φόρτισης USB.

Best of Network