Πάνω από 8 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την Porsche 911 GT2 RS της Manthey, κινήθηκε η Mercedes-AMG ONE στην πίστα του Nurburgring για να καταρρίψει με κάθε επισημότητα το ρεκόρ αυτοκινήτων παραγωγής στην φημισμένη πίστα. Η Mercedes βρέθηκε στην "Πράσινη Κόλαση" την 28η Οκτωβρίου με τον Maro Engel στο τιμόνι του AMG ONE. Ο έμπειρος οδηγός στο DTM είχε να αντιμετωπίσει μια ελαφρώς υγρή πίστα στο μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας που η Mercedes είχε την πίστα στη διάθεσή της.

Με αντίξοες συνθήκες
Αυτό σημαίνει πως οι πραγματικές προσπάθειες για ρεκόρ έγιναν με μεγάλη πίεση χρόνου, όπως ανακοίνωσε η ίδια η Mercedes, καθώς ο Maro Engel μπήκε στην πίστα μετά τις 17:00 και είχε μόλις τέσσερις γύρους στη διάθεσή του, ώστε να επιτύχει τον χρόνο που στόχευαν οι Γερμανοί. Και τα κατάφερε φυσικά, καθώς επίτηδες μας τα λέει όλα αυτά η Mercedes, θέλοντας να δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα αγωνίας κινηματογραφικού επιπέδου.

Όλα τα blockbuster όμως έχουν και ένα αξιοπρεπές twist και στην περίπτωση του ρεκόρ, η έκπληξη ήρθε από τον ίδιο τον Engel, ο οποίος παρά το οτι σημείωσε έναν χρόνο που αποτελούσε ρεκόρ δεν ήταν ικανοποιημένος. Έβλεπε πως η πίστα στέγνωνε όλο και περισσότερο στην αγωνιστική γραμμή, έτσι θέλησε να δοκιμάσει για μια τελευταία φορά με αποτέλεσμα να είναι ακόμη ταχύτερος.
Πανευτυχής ο Maro Engel

"Ήταν πραγματικά μια αξέχαστη εμπειρία", δήλωσε o Maro Engel μετά την ολοκλήρωση του γύρου ρεκόρ. "Δεν περίμενα ότι θα μπορούσαμε να σημειώσουμε έναν τέτοιο χρόνο γύρου, με αυτές τις συνθήκες της πίστας", σημείωσε και συνέχισε, "Σε ορισμένα κρίσιμα σημεία, δεν είχε στεγνώσει ακόμη εντελώς και επομένως ήταν δύσκολος γύρος. Αυτή ήταν μια ιδιαίτερη πρόκληση. Προσπαθήσαμε να βρούμε τη βέλτιστη στρατηγική κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Όπως ο Lewis Hamilton και ο George Russell στα αγωνιστικά τους Σαββατοκύριακα, έτσι και εγώ έπρεπε να αναπτύξω την ηλεκτρική ενέργεια της υβριδικής κίνησης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αυτό δεν είναι εύκολο, ειδικά σε τόσο μεγάλη πίστα. Επιπλέον, η λειτουργία DRS έπρεπε να χρησιμοποιηθεί βέλτιστα. Αλλά και αυτό είναι κάτι που σε μεταφέρει στον κόσμο της Formula 1. Ήταν σίγουρα κάτι πολύ ξεχωριστό να οδηγήσω αυτό το απίστευτο μονοθέσιο στο Ring".
Ρεκόρ από αυτοκίνητο παραγωγής

Για τους Γερμανούς της Mercedes είχε σημασία το ρεκόρ να αντανακλά την πραγματικότητα. έτσι, τεχνικά, το αυτοκίνητο που έσπασε το ρεκόρ διέθετε όλα όσα προσφέρει το Mercedes-AMG ONE ως στάνταρ - το hypercar φέρνει για πρώτη φορά την τεχνολογία υβριδικής κίνησης της Formula 1 από την πίστα στον δρόμο. Με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, το υβριδικό E-PERFORMANCE αποδίδει συνολικά 1.063PS, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται στα 352 km/h.

Η υπόλοιπη τεχνολογία motorsport που εντοπίζεται στο AMG ONE εκτείνεται από το μονοκόκ από άνθρακα και το ανθρακονημάτινο αμάξωμα, μέχρι τη μονάδα κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων και την ενεργή αεροδυναμική αλλά και το πλαίσιο με ωθητικές ράβδους. Με την πολύπλοκη τεχνολογία της, το διθέσιο Mercedes-AMG ONE προσφέρει σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη περισσότερα από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο Formula 1. Διαθέτει την πλήρως μεταβαλλόμενη τετρακίνηση AMG Performance 4MATIC+ με υβριδικά κινούμενο πίσω άξονα και ηλεκτρικά κινούμενο μπροστινό άξονα με torque vectoring.