
Ένα πλήρες πλάνο για το μέλλον της Volkswagen ανέπτυξε ο επικεφαλής της φίρμας Thomas Schafer. Την στιγμή που φίρμες όπως η BMW εκφράζουν -ανοιχτά πλέον- τις αμφιβολίες τους για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκινητικό μέλλον, η Volkswagen δείχνει -και μάλλον είναι- απολύτως δεσμευμένη στο ρέυμα - τουλάχιστον στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Schafer, η μάρκα Volkswagen θα παράγει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2033. Και δεν είπε μόνο αυτό.

10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026
Η μάρκα Volkwagen θα λανσάρει επίσης 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026, συμπεριλαμβανομένου ενός entry level μοντέλου που η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να πουλάει για λιγότερο από 25.000 ευρώ, σύμφωνα με τον Schafer. Το entry EV θα έχει δύο παραλλαγές -ένα hatchback και ένα crossover- και αναμένεται να φέρουν τις ονομασίες ID.1 και ID.2.

Πολυεπίπεδη ανανέωση του ID.3
Ο Schafer δήλωσε επίσης ότι η Volkswagen θα επισπεύσει για το επόμενο έτος ένα facelift του ID.3, το πρώτο της νέας γενιάς των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων της. Το μοντέλο θα κάνει "ένα σημαντικό και αισθητό άλμα προς τα εμπρός όσον αφορά την ποιότητα, τα υλικά και τη σταθερότητα του συστήματος", τόνισε ο Schafer και πρόσθεσε ότι η VW εργάζεται εντατικά πάνω σε μια crossover έκδοση του ID.3.

Ο Schafer τόνισε ότι η μάρκα Vοlkswagen θα μετακινήσει την εστίαση της παραγωγής της από την επικέντρωση σε ένα μόνο μοντέλο ανά εργοστάσιο στη "λογική της πλατφόρμας", χρησιμοποιώντας τον ίδιο βασικό σχεδιασμό για διαφορετικά μοντέλα για να επιτρέψει οικονομίες κλίμακας, λέγοντας ότι"έχουμε ιστορικά πολλές σπατάλες στο σύστημα που μπορούμε να αφαιρέσουμε".
Παράλληλα ο Schaferανέφερε ότι κατά την επόμενη δεκαετία οι προσιτές μάρκες του VW Group θα περιορίσουν τον αριθμό των προσφερόμενων μοντέλων για να επικεντρωθούν στα βασικά μοντέλα, με στόχο την αύξηση του περιθωρίου κέρδους -για τις Volkswagen, Seat, Skoda και ta επαγγελματικά οχήματα- στο 8% μέχρι το 2025. "Να κάνουμε λιγότερα, αλλά καλύτερα", δήλωσε.
Η βελτίωση και η τυποποίηση της χημείας και της μορφής των μπαταριών ήταν το κλειδί για την επίτευξη αυτού του στόχου, καθώς και η παραγωγή σε μεγάλη κλίμακα, τόνισε ο Schafer. "Η μόνη εταιρεία που μπορεί να κλιμακώσει σε αυτό το έδαφος αυτή τη στιγμή είμαστε εμείς", κατέληξε.
Με πληροφορίες από Bloomberg και Reuters