
Αφού οδηγήσαμε το υπέροχο Hyundai N Vision 74 (που βλέπεις στις φωτό) με τους ηλεκτροκινητήρες 670 ίππων και τις κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, το TopGear.com μίλησε με τον πρώην επικεφαλής του τμήματος N, Albert Biermann.
Κεντρομήχανο supercar Hyundai N;
Κάποτε επικεφαλής της BMW M (και τώρα "εν αποστρατεία" αλλά εργάζεται ως σύμβουλος για τα σπορ αυτοκίνητα της Hyundai) αποκάλυψε ότι η N δεν ήταν πάντα προορισμένη να ανακοινώσει την άφιξή της με το hot hatch Hyundai i30N.

"Δουλεύαμε πάνω σε ένα supercar N", αναφέρει αδιάφορα ο Biermann. Είχε κάποιο όνομα; "Όχι ακριβώς, απλά το αποκαλούσαμε The Chairman's Car (το αυτοκίνητου του προέδρου)".
Δηλαδή, θα ήταν κάτι σαν την απάντηση της Hyundai στο Honda NSX - ένα supercar με σήμα Hyundai, τον ρωτάμε. "Βέβαια, αλλά όχι βαρετό", απαντά ο πρώην επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης με ένα στεγνό χαμόγελο.
To supercar της Hyundai θα ήταν πολύ ακριβό (αυτό το έφαγε)
Ο Biermann συνεχίζει να περιγράφει λεπτομερώς τις προδιαγραφές, οι οποίες ήταν λαχταριστές. Εξηγεί ότι το υπεραυτοκίνητο της Hyundai θα βασιζόταν σε ένα πλαίσιο από ανθρακονήματα, με κινητήρα στο κέντρο. "Είχαμε σχέδια για έναν [κινητήρα] βενζίνης με ή χωρίς υβριδικό σύστημα, ή [θα μπορούσε να είχε δεχθεί] μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου". Είχαμε ακούσει στο παρελθόν φήμες από τον Biermann το 2018 ότι η Hyundai εξακολουθούσε να μελετά ένα supercar.
Ο 65χρονος μιλάει με έναν τόνο του τι-μπορούσε-να-γίνει, έχοντας επίσης επιχειρήσει να επινοήσει ένα supercar με μεσαίο κινητήρα όταν εργαζόταν στην BMW M. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε και θα μπορούσε να είχε κατασκευαστεί, αλλά το διοικητικό συμβούλιο της BMW αποφάσισε ότι υπήρχε χώρος μόνο για ένα κεντρομήχανο στην γκάμα της, και αυτό θα ήταν το plug-in υβριδικό i8.
Και ήταν το διοικητικό συμβούλιο της Hyundai που αποφάσισε ότι το "The Chairman's Car" θα παρέμενε στο σχεδιαστήριο. "Το πρόβλημα ήταν ότι το αυτοκίνητο θα κόστιζε πάνω από 150.000 δολάρια, και εκείνη την εποχή πίστευαν ότι μια Hyundai δεν θα μπορούσε να έχει αυτή την τιμή". Ο Biermann συνεχίζει να συμφωνεί ότι αυτή ήταν μάλλον η σωστή απόφαση, καθώς το i30N και τώρα το i20N και το Kona N έφεραν τη Hyundai σε ένα νέο κοινό βενζινομανών πελατών, ακριβώς επειδή είναι προσιτά.
Δεδομένου ότι όλα αυτά είναι αλήθεια, δεν μπορούμε παρά να αναρωτηθούμε πώς θα ήταν μια γεννημένη από τη Hyundai απάντηση σε αυτοκίνητα όπως το Audi R8, το McLaren Artura και η Porsche 911 Turbo. Η κορεατική σχεδίαση αυτοκινήτων αυτή τη δεκαετία έχει βγάλει τα πάντα από το μαγικό της καπέλο.

Θα μπορούσε ένα κορεατικό supercar με εξαψήφια τιμή να ληφθεί σοβαρά υπόψη στις μέρες μας -μήπως να έμπαινε στην παραγωγή το N Vision 74, έστω σε λίγα κομμάτια; Ακούει η Hyundai;