
Λοιπόν, μόλις μάθαμε ότι η Toyota έχει α) βάλει μια τροποποιημένη έκδοση του λαμπρού τρικύλινδρου turbo κινητήρα της στο GR86, β) αποδίδει πάνω από 300 ίππους και γ) θα κάνει αγώνες με αυτόν. Α, και δ) για τον πεσιμιστή φίλο της αυτοκίνησης, δεν πρόκειται ποτέ να βγει στην παραγωγή. Στεναχωρήθηκες ε;
Sakamoto σε ψάχνουμε
Σε συνέντευξή του στον αυστραλιανό ιστότοπο Carsales, ο επικεφαλής μηχανικός της Toyota Gazoo Racing, Naoyuki Sakamoto, εξήγησε ότι η Gazoo είχε κατασκευάσει μια μικρή σειρά από GR86 που κινούνταν με το τρικύλινδρο turbo από τα GR Yaris και Corolla, και σκόπευε να τα τρέξει στους αγώνες αντοχής "Super Taikyu" της Ιαπωνίας. Α, και ότι αυτά τα GR86 αποδίδουν ήδη περισσότερους από 300 ίππους, παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιούν μια -κάθε άλλο παρά διακρτική- έκδοση 1,4 λίτρων του τριπλού turbo κινητήρα.
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία
Και αν νομίζεις ότι αυτό ακούγεται μάλλον πολλά υποσχόμενο, δεν είσαι (ο) μόνος. Ειλικρινά, ελπίζουμε ότι η επίσημη γραμμή της Toyota ότι παίρνει τα turbo GR86 σε αγώνες "για την ανάπτυξη καυσίμων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα" είναι μάλλον μια αρχή παρά ένα τέλος. Φαίνεται ότι τουλάχιστον κάποιοι στη Gazoo αισθάνονται το ίδιο, όσο κι αν χρειαστεί να το περιχαρακώσουν με φράσεις όπως: "σκεφτόμαστε για το μέλλον την πιθανότητα χρήσης του", "δεν υπάρχουν συγκεκριμένα σχέδια προς το παρόν" και άλλα τέτοια αμφίσημα που μας αρέσει να ακούμε.
Έτσι, αν υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει να αποκομίσεις από όλα αυτά, είναι να δώσεις στην Toyota πολλούς, πολλούς λόγους για να το βάλει κανονικά στην παραγωγή. Ας ξεκινήσουμε μια ομάδα facebook "Θέλουμε τώρα GR86 με τρικύλινδρο turbo" ή κάπως έτσι. Τι λες; Ο Akio Toyoda ίσως συγκινηθεί και ενδώσει στις πιέσεις.