Αυτή είναι μια McLaren Sabre, η οποία είναι αυτό που θα ήταν μια McLaren που δεν έχει περιορισμούς. Έναν περιορισμό έχει και αυτός είναι στο ποιος μπορεί να την αποκτήσει. Και ίσως ακόμα έναν: θα είναι πολύ παράξενο αν τύχει να την δεις από κοντά. Μην στεναχωριέσαι, γιατί -κατά 99%- ακόμα και στο Top Gear να εργάζεσαι αυτήν την McLaren δεν πρόκειται να την οδηγήσεις, ούτε να την δεις live.

Είναι για λίγους η McLaren Sabre
Στην πραγματικότητα, είναι μόνο για λίγους και εκλεκτούς -η McLaren Special Operations (MSO) κατασκεύασε μόλις 15 Sabre, όλες για πελάτες στις ΗΠΑ, και η καθεμία ήταν εξοπλισμένη με V8 twin-turbo 4,0 λίτρων ισχύος 824 ίππων.

Αν αναρωτιέσαι τι ακριβώς είναι το Sabre και γιατί δεν είναι καταχωρημένο στο index των hypercars που έχεις στο μυαλό σου, αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο γεγονός ότι α) πρόκειται για μια περιορισμένης παραγωγής, ειδική έκδοση μόνο για τις ΗΠΑ και β) ένα από τα κύρια εργαλεία της MSO για να κερδίζει χρήματα είναι να κάνει τις εν λόγω περιορισμένης παραγωγής ειδικές εκδόσεις για πολύ πλούσιους πελάτες, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων προτιμά να κρατάει μυστικά. Προφανώς για αυτά τα αυτοκίνητα δεν κυκλοφορούν δελτία Τύπου.
Και τι είναι η McLaren Sabre;
Ώρα για ένα γρήγορο φρεσκάρισμα, λοιπόν. Η Sabre βασίζεται στην άγρια McLaren Senna, αλλά δεν είναι και τόσο απλό. Περισσότερο από το 70% των εξαρτημάτων του Sabre είναι μοναδικά, οπότε απομένει η βασική πλατφόρμα, το σύστημα μετάδοσης κίνησης και το τζάμι -πιθανότατα για να αποφευχθεί η διαδικασία homologation ενός εντελώς νέου αυτοκινήτου, όσο και για το γεγονός ότι το βασικό αυτοκίνητο είναι ήδη ένα τέρας έτοιμο για πίστα.

Όπως θα περίμενε κανείς, η πιο ρέουσα μορφή μειώνει δραστικά την downforce. Παράλληλα έχει και ακόμα 35 ίππους σε σχέση με την Senna. Όπως είναι φυσικό, λιγότερη αεροτομή και περισσότερη ισχύς οδηγούν σε τελική ταχύτητα 350 km/h, καθιστώντας τη Sabre την ταχύτερη διθέσια McLaren όλων των εποχών.

Και επίσης μια που ήταν σε μεγάλο βαθμό μια custom δημιουργία, προσαρμοσμένη στις ιδιοτροπίες και τις επιθυμίες του ιδιοκτήτη της από την αρχή. Μπορεί να μην είναι διακριτική αυτή η "McLaren Senna βιδωμένη μέσα σε ένα αυτοκίνητο Hot Wheels" αλλά σε κάθε περίπτωση το MSO ξέρει τι κάνει.

Μέχρι τώρα, πιθανόν να αναρωτιέσαι γιατί είναι τόσο ακριβή. Λοιπόν, σκέψου ότι πρόκειται για μια χειροποίητη, περιορισμένης παραγωγής McLaren που βασίζεται χαλαρά σε ένα -έτοιμο για πίστα- hypercar αξίας 900.000 ευρώ, απλά με 70% νέα, χειροποίητα επιλεγμένα εξαρτήματα. Αυτό ίσως εξηγεί σε κάποιο βαθμό γιατί η Mecum εκτιμά ότι θα πιάσει μέχρι και 5.000.000 ευρώ στη δημοπρασία του Monterey σε δύο εβδομάδες.