Αφού πούλησε πάνω από 120.000 μονάδες στην Ευρώπη, το Kia XCeed C-SUV / crossover ανανεώθηκε στα σημεία και πλέον δίνει πολλές περισσότερες επιλογές με υβριδικές, plug-in υβριδικές, βενζινοκίνητες και diesel εκδόσεις. Το είδαμε από κοντά και το φωτογραφίσαμε όταν ταξιδέψαμε στην Φρανκφούρτη για το νέο Kia Niro αλλά το εμπάργκο "δεν μας άφηνε να μιλήσουμε" για το ανανεωμένο Kia XCeed.
Η σχεδίαση του ανανεωμένου Kia XCeed
Το νέο Kia XCeed διαθέτει νέους προβολείς LED και ανασχεδιασμένη μάσκα, μπροστινό προφυλακτήρα και νέο σχεδιασμό εισαγωγής αέρα. Με την ενσωμάτωση των προβολέων ομίχλης στους προβολείς, οι σχεδιαστές κατάφεραν να συμπεριλάβουν κουρτίνες αέρα και στις δύο πλευρές, οι οποίες οδηγούν τον αέρα ομαλά γύρω από τους τροχούς του οχήματος για να μειώσουν την αντίσταση.
Στο πίσω μέρος, οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν έναν νέο διαχύτη με γυαλιστερό μαύρο προστατευτικό κάλυμμα. Τα μόνα στοιχεία του αμαξώματος που μεταφέρθηκαν από το πεντάθυρο hatchback αδελφάκι του είναι οι μπροστινές πόρτες. Η απόσταση από το έδαφος του XCeed είναι 172 χιλιοστά με τροχούς 16 ιντσών και 184 χιλιοστά με τροχούς 18 ιντσών, μια αύξηση έως και 44 χιλιοστά σε σχέση με το πεντάθυρο χάτσμπακ Ceed.
Yβριδικό, plug-in υβριδικό και βενζίνη και diesel
O κινητήρας των 1,6 λίτρων T-GDi που "πάει πακέτο" αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο, αποδίδει 204 ίππους και 265 Nm ροπής, ενώ για τα 0-100 km/h χρειάζεται μόλις 7,5". Ακολουθεί o diesel κινητήρας 1,5 λίτρων T-GDi με 160 άλογα που συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, το οποίο διαθέτει και την λειτουργία "iMT Intelligent manual transmission" με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη που σύμφωνα με την φίρμα γλιτώνει καυσίμο. O diesel κινητήρας διατίθεται και με το αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT).
Μια ακόμα επιλογή είναι ο κινητήρας βενζίνης του ενός λίτρου T-GDI με 120 ίππους και 172 Nm ροπής, που συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα. Αν θέλεις και ήπια υβριδική έκδοση και πετρέλαιο υπάρχει υπάρχει μόνο μια επιλογή με κινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 136 ίππων, με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη (DCT). Φυσικά υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση που ενώνει τον κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με ηλεκτροκινητρα και συνδυαστικά αποδίδει 141 ίππους και 265 Nm ροπής. Αυτή η έκδοση PHEV έχει μπαταρία 8,9 kWh που σύμφωνα με την Kia δίνει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 48 χιλιομέτρων ενώ συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.
Τι ξέρουμε για την έκδοση GT-Line
Οι νέες προδιαγραφές GT-line διαθέτουν μια σειρά από σχεδιαστικές αλλαγές που το διαφοροποιούν από το βασικό μοντέλο. Πιο άγρια νέα μπροστινή μάσκα και μια σπορτίφ κάτω εισαγωγή αέρα -και η επένδυση του πλευρικού προφυλακτήρα- προσδίδουν μια πιο επιθετική εμφάνιση στο μπροστινό μέρος. Στο πίσω μέρος, τα εντυπωσιακά νέα φώτα LED εξαγωνικού σχήματος και ο σπορ κάτω διαχύτης στο χρώμα του αμαξώματος ολοκληρώνουν το ανανεωμένο μοντέλο και διαχωρίζουν τη σειρά XCeed GT-line. Το νέο μοντέλο πατάει πάνω ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών ενώ τα μαρσπιέ στο χρώμα του αμαξώματος, οι μαύρες γυαλιστερές ράγες οροφής και οι καθρέφτες ενισχύουν την δυναμική του εμφάνιση.
Για τιμές και εκδόσεις εξοπλισμού μπορείς να πατήσεις εδώ.