H Lamborghini και οι "ήρωες" των καλωδίων στην Ουκρανία

"Το προσωπικό της Leoni κάνει τεράστιες θυσίες για να συνεχίσει να κινείται η παραγωγική διαδικασία"

Ένα κορυφαίο στέλεχος της Lamborghini λέει ότι οι παραδόσεις ρεκόρ της εταιρείας το πρώτο τρίμηνο -παρά τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, την έλλειψη μικροτσίπ (ημιαγωγοί) και τον πόλεμο στην Ουκρανία- ήταν σε μεγάλο βαθμό δυνατές λόγω των προσπαθειών της να δημιουργήσει στενή και ουσιαστική συνεργασία με τους προμηθευτές της.

Οι "ηρωικές" προσπάθειες των εργαζομένων της Leoni

Ο επικεφαλής προμηθειών Silvano Michieli ξεχώρισε την "ηρωική" συμβολή των εργαζομένων του γερμανικού προμηθευτή Leoni στο εργοστάσιο της Ουκρανίας, το οποίο παράγει καλώδια για την Lamborghini Huracan.

O επικεφαλής προμηθείων της Lamborghini Silvano Michieli

"Το προσωπικό της Leoni πρέπει να κάνει τεράστιες θυσίες για να συνεχίσει να κινείται η παραγωγική διαδικασία", δήλωσε ο επικεφαλής προμηθειών της Lamborghini Silvano Michieli.

Η Lamborghini αναπτύσσει επίσης μια στρατηγική πολλαπλών προμηθειών στην οποία τα ίδια εξαρτήματα κατασκευάζονται από διάφορα εργοστάσια για να αποφευχθεί κόλλημα στην παραγωγή εάν το εργοστάσιο στην Ουκρανία αναγκαστεί να κλείσει.

"Αν και ελπίζουμε ότι δεν θα συμβεί, θα είμαστε έτοιμοι αν ο πόλεμος σταματήσει ξανά την παραγωγή στην Ουκρανία", τόνισε ο Michieli.

Η διαφορετική προσέγγιση της Lamborghini με τους προμηθευτές

Προκλήσεις όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία, η έλλειψη μικροτσίπ και το κλείδωμα του COVID-19 οδήγησαν την Lamborghini να αλλάξει την προσέγγιση των προμηθειών της.

"Μία από τις κύριες πρωτοβουλίες που έχουμε λάβει εδώ ήταν να σφυρηλατήσουμε ακόμη στενότερους δεσμούς με ορισμένους από τους στρατηγικούς προμηθευτές μας, πηγαίνοντας από μια πιο παραδοσιακή σχέση προμηθευτή-πελάτη σε μια σχέση που είναι περισσότερο εταιρική", τονίζει ο Michieli.

Η Lamborghini ακολουθεί την πορεία που έχει χαράξει ο επικεφαλής προμηθειών της μητρικής Volkswagen Group, Murat Aksel, ο οποίος εστιάζει στη δημιουργία στενότερων συνεργασιών και βαθύτερης συνεργασίας με τους προμηθευτές.

Ο Michieli δήλωσε ότι ένα μεγάλο πλεονέκτημα που προκύπτει από το γεγονός ότι αποτελεί μέρος του ομίλου VW είναι η πρόσβαση που έχει σε τεχνολογία που μπορεί να είναι πολύ ακριβή, προσθέτοντας ότι η Lamborghini συχνά λαμβάνει λύσεις πιο γρήγορα από άλλες μάρκες του ομίλου λόγω των υψηλών περιθωρίων κέρδους που δημιουργούν τα supercars της.

"Ο όμιλος μας δίνει πρόσβαση σε διάφορες μορφές τεχνολογίας που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξή μας", δήλωσε. "Μιλάμε για τεχνολογία που κανονικά δεν θα ήταν προσιτή σε μια μικρή εταιρεία όπως η δική μας. Μας δίνει αποκλειστική πρόσβαση σε καινοτόμες λύσεις και ένα σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών μας".

Παρά τα προβλήματα της αλυσίδας εφοδιασμού, τις αβέβαιες οικονομικές προοπτικές για το εγγύς μέλλον και τη φλυαρία για την "αποπαγκοσμιοποίηση", ο Michieli δήλωσε ότι αισθάνεται ότι οι διασυνδεδεμένες αλυσίδες εφοδιασμού που χτίστηκαν επί δεκαετίες θα είναι δύσκολο να αντικατασταθούν.

Χαρακτήρισε την αποπαγκοσμιοποίηση μια "ουτοπική, κοντόφθαλμη ιδέα" που έρχεται σε αντίθεση με την "μη αναστρέψιμη" ώθηση προς την παγκοσμιοποίηση.

"Πολυάριθμες γεωγραφικές περιοχές συμβάλλουν στους κύκλους παραγωγής αντικειμένων που κατασκευάζονται σήμερα", τόνισε και πρόσθεσε "Πιστεύω περισσότερο στην επανεξέταση των σημερινών διαδικασιών και προοπτικών εφοδιασμού, οι οποίες ούτως ή άλλως υφίστανται μια φυσική εξέλιξη στον κλάδο λόγω των νέων συνθηκών".

Το ρεκόρ παραδόσεων της Lamborghini

Η Lamborghini σημείωσε ρεκόρ παραδόσεων σε ένα τρίμηνο με 2.539 την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου. O αριθμός αυτός ήταν 5% μεγαλύτερος από την ίδια περίοδο πέρυσι και 31% υψηλότερος από το πρώτο τρίμηνο του 2020, δήλωσε η εταιρεία.

Με πληροφορίες από Automotive News / Media Lamborghini