
Στην περίπτωση που έχεις ασχοληθεί ξανά με την Mansory θα έχεις διαπιστώσει πως είναι αρκετά τολμηρή με τις επιλογές της ιδίως σε ό,τι έχει να κάνει με την εμφάνιση των αυτοκινήτων με τα οποία καταπιάνεται. Τώρα με την Ferrari SF90 αποδεικνύει πως δεν είναι και τόσο τολμηρή στο τεχνολογικό κομμάτι.

Αυτό γιατί μπορεί να βελτίωσε τον θερμικό V8 κινητήρα των 4.0 lt και των δύο turbo, αλλά δεν πείραξε καν τους τρεις ηλεκτροκινητήρες που ενισχύουν την ιπποδύναμη του υβριδικού supercar. Παρόλα αυτά η δύναμη της Mansory F9XX έχει φτάσει τους 1.085PS και το 0-100km/h έρχεται σε 2,4 sec από ένα supercar που η τελική του αγγίζει τα 355km/h.

Αυτά είναι τα τεχνολογικά. Σε ό,τι έχει να κάνει με την αισθητική τα σπόιλερ και τα πτερύγια δημιουργούν, σύμφωνα με την Mansory πάντα, οπτικά χαρίσματα, ελεύθερα και καθαρά από κάθε είδους συμβιβασμό. Στο εσωτερικό το μεγαλύτερο μέρος είναι καλυμμένο από δέρμα και όπου δεν υπάρχει αυτό, υπάρχουν ανθρακονήματα.

Συνολικά είναι σαφές πως η Mansory επιθυμεί να φτιάξει μια εναλλακτική επιλογή της Ferrari FXX για παράδειγμα, αλλά το πρόβλημα ξεκινά στο σημείο που θεωρεί πως μπορεί η δική της πρόταση να είναι καλύτερη από το δοκιμασμένο και επιτυχημένο XX Πρόγραμμα της ίδιας της Scuderia.
Είναι μια αντικειμενικά δύσκολη προσπάθεια.
