Renault: Υψηλές προσδοκίες για την Mobilize

Η Mobilize παρουσίασε πρόσφατα το πλάνο της, ως ένδειξη της σημασίας της στην στρατηγική της Renault για οικονομική ανάκαμψη

H Mobilize αποτελεί ένα νέο εμπορικό σήμα στον όμιλο της Renault, με την γαλλική εταιρεία να στηρίζει σε αυτήν, πολλές από τις ελπίδες της για οικονομική ανάκαμψη. Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε τον περασμένο Φεβρουάριο, η Renault εμφάνισε ετήσια κέρδη για πρώτη φορά μετά από διάστημα τριών ετών. Ωστόσο, οι πωλήσεις αυτοκινήτων της κατέγραψαν πτώση για τρίτο συνεχόμενο έτος το 2021.

Το φως στο τούνελ για την Renault έχει όνομα και λέγεται Mobilize. Η ανακοίνωση πως μέχρι το 2030, η γαλλική εταιρεία αναμένει το συγκεκριμένο brand να αντιπροσωπεύει το 20% του συνολικού της κύκλου εργασιών, είναι απόλυτα ενδεικτική της σημασίας που της αποδίδει. Επιπλέον, η Renault ανέφερε πως στοχεύει σε διψήφιο περιθώριο κέρδους από το νέο της αυτό εμπορικό σήμα.

H CEO της Mobilize Clotilde Delbos

Μόλις τις προηγούμενες ημέρες, η Mobilize ανέλυσε λεπτομερώς το δικό της μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό πλάνο, ως ένδειξη της σημασίας του ονόματός της, στη στρατηγική της Renault. "Η Mobilize θα πουλάει υπηρεσίες και όχι αυτοκίνητα, δημιουργώντας έτσι επαναλαμβανόμενα έσοδα, ενώ ταυτόχρονα θα μειώνει το κόστος χρήσης για τους πελάτες της", δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Clotilde Delbos.

H Mobilize αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Renault για τα ηλεκτρικά οχήματα, καθώς επιδιώκει να έχει ουδέτερο ισοζύγιο ως προς τις εκπομπές CO2 στην Ευρώπη μέχρι το 2040.

Tags