Το Ράλι Εσθονίας που ακολουθεί στο πρόγραμμα αμέσως μετά το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι παραδοσιακά ένας από τους πιο γρήγορους και εντυπωσιακούς αγώνες στο πρόγραμμα του WRC. Φέτος αποδείχτηκε ιστορικής σημασίας για διάφορους λόγους εκ των οποίων ο σημαντικότερος είναι η νίκη του Oliver Solberg στο ντεμπούτο του στην ομάδα της Toyota.

Ο Solberg ειδοποιήθηκε μόλις δύο εβδομάδες πριν από τον αγώνα στην Εσθονία για την συμμετοχή του με Toyota GR Yaris της Toyota GAZOO Racing και παρά τα ελάχιστα χιλιόμετρα δοκιμών κατάφερε να εντυπωσιάσει από το ξεκίνημα του αγώνα.
Κατέκτησε την πρώτη του νίκη σε ειδική μόλις στην πρώτη μόλις στην πρώτη ειδική της Εσθονίας, κάτι που δεν είχε καταφέρει ποτέ με την Hyundai στο προηγούμενο πέρασμά του από την Rally 1 κατηγορία και συνέχισε ασταμάτητος.
Έχοντας εξαιρετική γνώση του αγώνα και μια πολύ ευνοϊκή θέση στην εκκίνηση των διαδρομών την πρώτη ημέρα οδήγησε πραγματοποιώντας σπουδαίους χρόνους απέναντι στον τοπικό Ott Tanak και τον Thierry Neuville για την Hyundai, αλλά και στον Kalle Rovanpera από την ομάδα της Toyota.

Ακόμη και στο τρίτο σκέλος της Κυριακής που η βροχή περιέπλεξε κάπως τα πράγματα και ανησύχησε τον νεαρό εκείνος κατάφερε να κάνει σωστή διαχείριση και να προσθέσει άλλες δύο νίκες στο ενεργητικό του για να φτάσει τις εννέα κερδισμένες αυτό το Σαββατοκύριακο.
Redemption.
— DirtFish (@DirtFishRally) July 21, 2025
Congratulations to Oliver Solberg & Elliott Edmondson 🏆 pic.twitter.com/JZ25Ift32I
Κάπως έτσι το όνομα Solberg επιστρέφει στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου σε αγώνα του WRC, 20 χρόνια μετά την τελευταία νίκη του Petter Solberg στην Νέα Ζηλανδία. Ο μπαμπάς Solberg ήταν εξάλλου και ο πρώτος που έτρεξε να συγχαρεί τον γιο του ως αρχιτέκτονας αυτής της οικογενειακής προσπάθειας που έχει ξεκινήσει με τον Oliver να αποκτά εμπειρίες με κορυφαία αγωνιστικά αυτοκίνητα από πολύ μικρή ηλικία.
Επικός αγώνας
Στο Ράλι Εσθονίας εκτός από τις πολύ μικρές διαφορές μεταξύ των οδηγών στη μάχη για την νίκη, υπήρξαν και άλλα χαρακτηριστικά. Πρώτα από όλα αυτή η νίκη του Solberg ήταν η 100η για την Toyota σε έναν σπουδαίο σταθμό στην αγωνιστική της ιστορία. Ήταν η 7η σε 8 αγώνες φέτος για τους Ιάπωνες που έχουν χάσει μόνο το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από την Hyundai, αλλά σε επίπεδο βαθμολογίας δεν ήταν και ο καλύτερος αγώνας της ομάδας.

Η δεύτερη θέση του Tanak και η τρίτη του Neuville έδωσαν πολλούς βαθμούς στην Hyundai που ψαλίδισε σημαντικά την διαφορά της στους κατασκευαστές, ενώ στους οδηγούς ο Tanak παρά το ότι δεν κατάφερε να πάρει την νίκη μέσα στην πατρίδα του, μπόρεσε να ανέβει στην πρωτοπορία της βαθμολογίας, έναν βαθμό εμπρός από τον Evans ο οποίος τερμάτισε στην έκτη θέση.
Επόμενος αγώνας για το WRC είναι το Ράλι Φινλανδίας το πρώτο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου.