Δεν είναι τυχαίο πως στην Σαρδηνία όλοι περίμεναν την Hyundai ανταγωνιστική και θεωρούσαν πως είναι η τελευταία ίσως ευκαιρία του Τhierry Neuville να διατηρήσει ζωντανές τις ελπίδες του για έναν τίτλο στο τέλος της χρονιάς. Το αποτέλεσμα του Ράλι Σαρδηνίας, του 6ου αγώνα δηλαδή για το φετινό WRC, δικαιώνει ακριβώς όσους πίστεψαν στην ομάδα και τον Βέλγο γιατί ο Neuville πήρε στην Ιταλία την πρώτη του νίκη, αλλά πρώτη και της Hyundai για πρώτη φορά μετά το περσινό ράλι Ιαπωνίας.

Ο Neuville τέθηκε επικεφαλής δύο ειδικές διαδρομές πριν το τέλος του σκέλους του Σαββάτου, μετά από έναν συνδυασμό αλλαγών στις συνθήκες που τον κρατούσαν τρίτο μέχρι εκείνο το σημείο. Δηλαδή ο Sebastien Ogier που ήταν επικεφαλής με το Toyota Yaris Rally1 είχε έξοδο και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει ουσιαστικά και ο Lappi που ήταν στην δεύτερη θέση, έκοψε ρυθμό αφήνοντας ουσιαστικά τον Βέλγο να πάρει την πρωτοπορία.

Ogier και Lappi πρωταγωνιστές
Ο Ogier και ο Lappi ήταν πάντως οι πραγματικοί πρωταγωνιστές του ράλι γιατί από την Παρασκευή είχαν μια διαρκή μονομαχία μεταξύ τους με εναλλαγές στην πρωτοπορία και πολύ μικρές διαφορές ο ένας από τον άλλον. Αυτό προσέφερε πολύ μεγάλη αγωνία στην πορεία του αγώνα και χάρισε επίσης στον Neuville την ευκαιρία να παραμείνει κοντά τους. Περιστασιακά οι επιδόσεις του Dani Sordo απέδειξαν την πολύ θετική εικόνα της Hyundai σε έναν ακόμη χωμάτινο αγώνα.

Το Σάββατο ωστόσο ήταν για μια ακόμη φορά η πιο καθοριστική ημέρα σε έναν αγώνα. Αυτή τη φορά έπαιξε ρόλο και η βροχή που έπεσε τα ξημερώματα πριν το δεύτερο σκέλος. Ο Tanak και ο Katsuta αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν και προβλήματα αντιμετώπισε επίσης ο Elfyn Evans στο άλλο Toyota Yaris, χωρίς όμως να τεθεί εκτός αγώνα.
Στην τρίτη θέση του βάθρου και με νίκη στην Power Stage που του προσφέρει 5 βαθμούς επιπλέον, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Kalle Rovanpera για να περιορίσει την απώλεια βαθμών όσο το δυνατόν περισσότερο σε σχέση με τον Neuville.

Τέταρτος ήταν ο Elfyn Evans και από εκεί και πίσω ακολούθησαν τα αυτοκίνητα του WRC2 με τον Andreas Mikkelsen να παίρνει μια μάλλον ανέλπιστη νίκη.

Αυτό γιατί μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή επικεφαλής και βέβαιος νικητής στην κατηγορία ήταν ο Andrien Fourmaoux, αν όλα πήγαιναν καλά. Δεν πήγαν όμως και στην τελευταία ειδική διαδρομή αναγκάστηκε να εγκαταλείψει με ένα γλίστρημα στο λασπωμένο χώμα από μια μπόρα με την οποία έκλεισε ο αγώνας.

Αναλυτικά τις βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών μπορείς να τις βρεις εδώ.