Δυσάρεστα νέα είχε να μεταφέρει στους θαυμαστές του ο Oliver Solberg, καθώς παράλληλα με την ανακοίνωση της Hyundai Motorsport για τη λύση του συμβολαίου του, ενημέρωνε και εκείνος μέσω των προσωπικών του λογαριασμών στα social media. Τα social media εξάλλου ήταν πάντα ένα από τα δυνατά χαρτιά στην καριέρα του νεαρού οδηγού, σε βαθμό που μερικές φορές ξεπερνούσαν και τις οδηγικές του ικανότητες. Κάπως έτσι η πορεία του 21χρονου γιου του Petter Solberg, σταματάει να είναι παράλληλη με εκείνη του 22χρονου γιου του Harri Rovanpera, ο οποίος την προηγούμενη εβδομάδα έγινε ο νεότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην ιστορία του WRC.
Δεν το λες και φιλικό το διαζύγιο
Η Hyundai ανακοίνωσε πως το συμβόλαιο του Oliver Solberg παύει να ισχύει στο τέλος του 2022. Διευκρίνισε μάλιστα πως ο Solberg θα βρεθεί στην Ιαπωνία για δοκιμές και παράπλευρες δραστηριότητες, ως μέλος της ομάδας. Παρόλα αυτά ο ίδιος ο νεαρός οδηγός, στο video που ανήρτησε ανέφερε σαφώς πως δεν θα είναι καν στην Ιαπωνία, για τον τελευταίο φετινό αγώνα, στον οποίο προφανώς είχε μια ελπίδα να βρεθεί έστω και στην WRC2 κατηγορία. Ο Solberg ήταν εμφανώς απογοητευμένος από την εξέλιξη αυτή και αφού ευχαρίστησε όλους τους θαυμαστές για την υποστήριξή τους, τόνισε πως θα συνεχίσει να παλεύει για το μέλλον, προκειμένου να συνεχίσει να εξελίσσεται.
Αυτό είναι κάτι που έζησε και ο πατέρας του στα τελευταία χρόνια της σπουδαίας καριέρας του, όταν αναζητούσε αγχωτικά και με πολύ κόπο, σε ετήσια βάση, τους υποστηρικτές είτε για να συνεχίσει να έχει μια αγωνιστική θέση στο WRC, είτε για να βρεθεί στο Rallycross. Τώρα θα χρειαστεί αυτοί οι υποστηρικτές να ασχοληθούν με τον Oliver Solberg. Ο νεαρός δεν είναι αμελητέα ποσότητα και ακόμη και αν δεν κατάφερε να έχει την πορεία του Kalle Rovanpera, εξακολουθεί και είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ονόματα που υπάρχουν στον χώρο των αγώνων ράλι.
Αλλαγή πλεύσης για την Hyundai
Στο ίδιο video ο Solberg σημείωσε πως η Hyundai αλλάζει φιλοσοφία όσον αφορά την συμμετοχή της στο πρωτάθλημα και θα εμπιστευτεί έμπειρους οδηγούς, ενώ η ομάδα θα αποτελείται από τρία Hyundai i20 N Rally1. Σε αυτό συμφώνησε με την ανακοίνωση της Hyundai. Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Julien Moncet, επεσήμανε στην γραπτή του δήλωση πως είναι εμφανή τα καλύτερα αποτελέσματα όταν στο αυτοκίνητο βρίσκεται ένα "έμπειρο και αξιόπιστο πλήρωμα" και αυτή θα είναι και η προσέγγιση για το 2023.
Κάνει λάθος η Hyundai;
Το ζήτημα που προκύπτει μετά την εξέλιξη αυτή είναι αν η απόφαση της Hyundai να λύσει το συμβόλαιο του 21χρονου Solberg είναι σωστή σε μακροχρόνια βάση. Ο Solberg μπορεί να μην είχε τα αποτελέσματα που αναμένονταν από τη στιγμή που προήχθη σε οδηγός της κορυφαίας κατηγορίας, ήταν όμως πριν από αυτό ένας από τους πιο επιτυχημένους junior οδηγούς, έχοντας νίκες και επιτυχίες στους αγώνες που συμμετείχε. Το ότι η Hyundai δεν μπορεί να δώσει και άλλο χρόνο στον Σουηδό με καταγωγή από την Νορβηγία, είναι ένα σκέλος που επιδέχεται ήδη κριτική από τους ανθρώπους των αγώνων ράλι, με αρκετούς να θεωρούν πως δεν προσέφερε στον Solberg αντίστοιχη υποστήριξη με εκείνη που προσφέρει η Toyota στον Rovanpera.
Απομένει να δούμε αν η Hyundai έχει όντως πράξει σωστά ή θα έπρεπε να κάνει λίγη υπομονή ακόμη.