Σε μία από τις πιο εμβληματικές πίστες της Formula 1, το Silverstone, η φετινή απονομή του Βρετανικού Grand Prix είχε κάτι εντελώς διαφορετικό με τα κύπελλα των νικητών να είναι φτιαγμένα αποκλειστικά από τουβλάκια LEGO. Με αφορμή τα 75 χρόνια από τον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Formula 1 το 1950 –στην ίδια πίστα– η LEGO και η Formula 1 παρουσίασαν τα πρώτα τρόπαια F1 κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από LEGO, προσθέτοντας έναν παιχνιδιάρικο τόνο σε έναν θεσμό γεμάτο ιστορία.

Ο μεγάλος νικητής του αγώνα, Lando Norris της McLaren, σήκωσε περήφανα το LEGO τρόπαιο της πρώτης θέσης, ένα χρυσό κύπελλο φτιαγμένο από 2.717 τουβλάκια και βάρος άνω των 2 κιλών.
Στο πλευρό του στο βάθρο βρέθηκαν ο teammate του, Oscar Piastri στη δεύτερη θέση, και ο Nico Hulkenberg της KICK Sauber στην τρίτη, κρατώντας τα δικά τους LEGO κύπελλα σε λευκό με κόκκινο και μπλε χρώμα αντίστοιχα. Το LEGO τρόπαιο της κατασκευάστριας ομάδας απονεμήθηκε επίσης στη McLaren, με μπλε και χρυσό χρωματισμό.
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης συνεργασίας μεταξύ LEGO Group και Formula 1, η οποία στοχεύει να φέρει το σπορ πιο κοντά στις οικογένειες και τους μικρούς φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από διαδραστικές εμπειρίες και εντυπωσιακές κατασκευές. Μόλις λίγους μήνες πριν, η LEGO είχε εντυπωσιάσει με την παρουσία δέκα πλήρως λειτουργικών LEGO F1 μονοθεσίων στην παρέλαση οδηγών στο Grand Prix του Μαϊάμι.

Η σχεδίαση των τροπαίων βασίστηκε στο εμβληματικό χρυσό τρόπαιο του Βρετανικού Grand Prix που απονέμει το Βασιλικό Αυτοκινητιστικό Κλαμπ (RAC), και πραγματοποιήθηκε από τον LEGO σχεδιαστή Samuel Liltorp Johnson. Για την κατασκευή των τεσσάρων τροπαίων εργάστηκαν επτά ειδικοί κατασκευαστές από το στούντιο της LEGO στο Billund της Δανίας, αφιερώνοντας συνολικά πάνω από 210 ώρες.
Τα δύο μεγαλύτερα, δηλαδή του νικητή και των κατασκευαστών, έχουν ύψος άνω των 59 εκατοστών, ενώ εκείνα της δεύτερης και τρίτης θέσης φτάνουν τα 43 εκατοστά – τη στιγμή που το αυθεντικό RAC τρόπαιο φτάνει τα 70 εκατοστά.

"Θέλαμε να κάνουμε κάτι πραγματικά μοναδικό για να γιορτάσουμε αυτή την επετειακή χρονιά και να εμπνεύσουμε τους φιλάθλους σε όλο τον κόσμο για το τι μπορεί να δημιουργηθεί με μερικά απλά τουβλάκια LEGO", δήλωσε η Julia Goldin, Chief Product & Marketing Officer της LEGO. Από την πλευρά της Formula 1, η Emily Prazer, Chief Commercial Officer, σημείωσε: "Η συνεργασία μας με την LEGO Group έχει ήδη εντυπωσιάσει, και τα φετινά τρόπαια στο Silverstone είναι μια δημιουργική προσθήκη που συνδυάζει παράδοση και φαντασία με τρόπο απρόσμενο και συναρπαστικό".