Σε ένα μάλλον απρόσμενο 1-2 για την Red Bull κατέληξε το Grand Prix Ιταλίας στην Monza. Ασφαλώς το γεγονός πως αυτή ήταν η 10η συνεχόμενη νίκη του Max Verstappen επισκιάζει το γεγονός πως ο Sergio Perez "δούλεψε" καλά τον αγώνα του και κατάφερε να κερδίσει τρεις θέσεις για να βρεθεί στη δεύτερη του βάθρου.
Max Verstapp-ten! 👐#ItalianGP #F1 pic.twitter.com/zg2jNhbweQ
— Formula 1 (@F1) September 3, 2023
Σήμερα όμως γράφτηκε ιστορία καθώς ο Verstappen έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία της Formula 1 που κατακτά 10 συνεχόμενες νίκες και η Red Bull αντιστοίχως η πρώτη ομάδα που κατακτά 15 συνεχόμενες νίκες, καθώς στις 14 φετινές (όλους τους αγώνες μέχρι τώρα δηλαδή) προστίθεται και η τελευταία περσινή στο Abu Dhabi.

Σπουδαία Ferrari
Πέραν όλων αυτών των ιστορικών επιδόσεων το φετινό Grand Prix στην Monza, θα μείνει στις μνήμες μας για το πολύ έντονο στοιχείο που προσέφερε η ανταγωνιστικότητα της Ferrari. Η Scuderia προφανώς τα έπαιξε όλα για όλα στον αγώνα της πατρίδας των Tifozi που έφτασαν τον αριθμό των εισιτηρίων στις 304.000 και χάρη στην υψηλή τελικής της ταχύτητα, κατάφερε να αποτελέσει το αντίπαλο δέος για την Red Bull.
"I CAN'T HEAR YOU!"@Carlossainz55 pumps up the adoring Tifosi after his run to third ❤️#ItalianGP #F1 pic.twitter.com/4e4RD1ushv
— Formula 1 (@F1) September 3, 2023
Αυτό δεν συνοψίζει ακριβώς την υπερπροσπάθεια που έκανε ο Carlos Sainz για να διατηρηθεί στην τρίτη θέση του βάθρου. Είναι αλήθεια πως τα λόγια είναι φτωχά για να περιγραφεί ο τρόπος με τον οποίο ο Ισπανός κράτησε πίσω του τον Max Verstappen στο ξεκίνημα του αγώνα και το ίδιο ισχύει και για το τέλος του αγώνα, όπου κράτησε πίσω του τον ομόσταυλό του στην Ferrari, Charles Leclerc.

Συνεπώς αν και ο Sainz έχασε δύο θέσεις από την pole position όπου ξεκίνησε τον αγώνα, δικαίως μάλλον οι θεατές τον ψήφισαν για οδηγό του αγώνα. Βεβαίως αν ρωτήσεις τον Leclerc δεν θα είναι και τόσο δικαίως.

Γιατί ο Μονεγάσκος έδειχνε ταχύτερος από τον Ισπανό από νωρίς στην κούρσα, χωρίς όμως αυτήν την ταχύτητα να καταφέρει τελικά να την κάνει περισσότερους βαθμούς και κυρίως ένα βάθρο μέσα στην Monza, εμπρός στους χιλιάδες Tifozi που κατακλύζουν κάθε χρόνο την πίστα και δημιουργούν το πιο εντυπωσιακά και μαγευτικά μονόχρωμο βάθρο της Formula 1.

Προσπάθησε ο Hamilton
Πίσω από τον Leclerc βρέθηκαν οι δύο Mercedes με τον Russell να τερματίζει πέμπτος και τον Hamilton στην έκτη θέση, έχοντας κερδίσει δύο από την εκκίνηση, χάρη κυρίως στην διαφορά στρατηγικής του. Ξεκίνησε με σκληρή γόμα και άλλαξε σε medium σε αντίθεση με την πλειονότητα των υπόλοιπων οδηγών που ξεκίνησαν με μαλακά και άλλαξαν σε σκληρά.

Εντυπωσιακός ο Albon
O Alex Albon ήταν ένας από τους οδηγούς που έλαμψε στο φετινό ιταλικό Grand Prix. Δεν ήταν μόνο πως είχε καταφέρει να εκκινήσει έκτος, χάρη στις εξαιρετικές κατατακτήριες δοκιμές το Σάββατο, ήταν και η συνολική του εικόνα μέσα στον αγώνα που τον διατήρησε ψηλά στο grid.

Τερμάτισε τελικά έβδομος αλλά δεδομένου πως ο αγώνας είναι κάτι πολύ διαφορετικό από τις κατατακτήριες και την επίδοση του ενός γρήγορου γύρου, ο τρόπο υς διαχειρίστηκε την κούρσα και κατάφερε να βρίσκει το πλεονέκτημα που είχε η Williams απέναντι στους υπόλοιπους του midfield, η προσπάθειά του είναι αξιέπαινη.

Το ίδιο εν πολλοίς ισχύει και για τον Lando Norris με την McLaren που ξεκίνησε ένατος, πίσω ακόμη και από τον teammate του Oscar Piastri, αλλά στον αγώνα έδειξε τις ικανότητές του και την εμπειρία που έχει αποκτήσει πλέον.

Την δεκάδα που χαρίζει βαθμούς ολοκλήρωσαν ο Fernando Alonso με την Aston Martin και ο Valtteri Bottas που κατάφερε να φέρει το μονοθέσιο της Alfa Romeo στους βαθμούς σε ένα πολύ σημαδιακό Grand Prix για την φίρμα, λόγω και της παρουσίας της νέας Alfa Romeo 33 Stradale.

Αναλυτικά εδώ μπορείς να βρεις τις βαθμολογίες των οδηγών και εδώ τις βαθμολογίες των κατασκευαστών έπειτα απο 14 Grand Prix για τη φετινή σεζόν.