Με την "νεογέννητη" Alfa Romeo 33 Stradale, η Alfa Romeo διεκδικεί τον τίτλο της πιο συναισθηματικής ωδής στο παρελθόν από όσες αντίστοιχες έχουν επιχειρηθεί από οποιαδήποτε εταιρεία.
Δεν είναι μόνο το σχήμα του νέου, εντυπωσιακού, supercar που ξεπατικώνει με μαεστρία το αριστούργημα του Franco Scaglione, είναι και τα υπόλοιπα στοιχεία που πρόσεξε με κάθε λεπτομέρεια η Stellantis. Όπως η επίσημη πρώτη του αυτοκινήτου στην Monza, ακριβώς όπως είχε γίνει και με την ονειρική Alfa Romeo Tipo 33 Stradale το 1967.

Εκείνο το supercar, που για πολλούς παραμένει το ομορφότερο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε ποτέ είχε παρουσιαστεί στις 31 Αυγούστου του 1967 στο αντίστοιχο ιταλικό Grand Prix της Formula 1. Έτσι τώρα, ακόμη και αν δεν είσαι Alfista ένα ρίγος αισθάνεσαι στην ραχοκοκκαλιά, βλέποντας τους Valtteri Bottas και Zhou Guanyou να ποζάρουν με το νέο supercar και το σημερινό μονοθέσιο της Alfa στο πρωτάθλημα. Αν πάλι είσαι Alfista, σου κόβονται τα γόνατα!

Όπως φροντίζει να επισημάνει η Stellantis, "Το μόνο μέρος όπου θα μπορούσε να γίνει το ντεμπούτο της νέας Stradale ήταν η ίδια πίστα όπου γεννήθηκε ο θρύλος της, πριν από 56 χρόνια. Η ίδια πίστα όπου η Alfa Romeo κέρδισε τον πρώτο τίτλο στην ιστορία της Formula 1 στις 3 Σεπτεμβρίου 1950, με τον Nino Farina στο τιμόνι της Tipo 158 "Alfetta".

Μάλιστα για την περίσταση τα μονοθέσια της Alfa Romeo F1 θα είναι εξοπλισμένα με ένα ειδικό χρώμα για να τιμήσουν το ντεμπούτο της νέας Alfa Romeo 33 Stradale. Γενικώς τα δύο μονοθέσια θα έχουν επετειακή εμφάνιση στην φετινή Monza. Το χρυσό χρώμα στις ζάντες και το όνομα της 33 Stradale στο καπάκι του κινητήρα της F1 με φόντο τα χρώματα της ιταλικής σημαίας, συνοδεύονται από ένα ακόμη 33 Stradale σε ίδιο φόντο στο πίσω μέρος της μεγάλης πτέρυγας.

Είναι σχεδόν περιπαικτικό, αλλά το σίγουρο είναι πως οι οδηγοί που θα δεχτούν προσπέρασμα αυτό το Σαββατοκύριακο από τους Bottas και Zhou θα βλέπουν συνεχώς μια Stradale μπροστά τους.

Ψηλά στην εισαγωγή του αέρα για τον κινητήρα υπάρχει ασφαλώς και το Quadrifoglio. Το χαρακτηριστικό έμβλημα της Alfa Romeo που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον Ugo Sivocci το 1923 και υιοθετήθηκε από τη δεκαετία του 1960 και μετά ως το επίσημο λογότυπο στις κορυφαίες εκδόσεις της Alfa Romeo.