Μικρά και περιεκτικά αναμένεται να είναι τα επεισόδια του "Beyond the visible", του νέου ντοκιμαντέρ που έχει δημιουργήσει αποκλειστικά η Alfa Romeo για την περιπέτειά της στην Formula 1, θέλοντας να έχει τη δική της εκδοχή για το "Drive to Survive" του Netflix. Το πρώτο επεισόδιο κυκλοφόρησε και σήμανε την πρεμιέρα της προβολής του μίνι ντοκιμαντέρ μέσα από τα δίκτυα της Alfa Romeo στα Social Media.

Το πρώτο επεισόδιο έχει επιμέρους τίτλο "Before we hit the ground" που αποδίδεται ως πριν πατήσουμε το πόδι μας στην πίστα, τουτέστιν πριν ξεκινήσει η αγωνιστική δράση. Όπως καταλαβαίνεις έχει να κάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό με την προετοιμασία του μονοθεσίου και την συνεργασία με την Sauber. Και κάπου εδώ αρχίζει να γίνεται κάπως πιο έντονο το ειρωνικό στοιχείο, καθώς δεν έχει συμπληρωθεί μια εβδομάδα από την ημέρα που η Alfa Romeo ανακοίνωσε την διακοπή της συνεργασίας της με την Sauber.

Μια απόφαση που ήρθε στον απόηχο της ανακοίνωσης εισόδου της Audi στην Formula 1 και σε επίπεδο παρασκηνίου, κατά κάποιον τρόπο επιβεβαιώνει το γεγονός πως η Audi θα συνεργαστεί με την Sauber για την δική της ομάδας στην Formula 1. Ωστόσο αυτό δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη και θα πρέπει να περιμένουμε. Η Alfa Romeo πάντως κάνει το χρέος της ως οφείλει, απέναντι στην συγκεκριμένη συνεργασία και προβάλει την ομάδα των 500 και πλέον ανθρώπων που εργάζονται σε όλα τα τμήματα του project της Formula 1.

Αναφέρεται στο branding των δύο εταιρειών πάνω στην κοινή τους δραστηριότητα, στους τεχνικούς της Sauber που έχουν πολυετή εμπειρία στην Formula 1 και στους σχεδιαστές της όπου μεταξύ των κορυφαίων αεροδυναμιστών της εταιρείας του Hinwill, εργάζεται και ο Έλληνας Βαγγέλης Αρβανιτάκης.
Δεν ανακοινώθηκε πότε θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα 4 επεισόδια, αλλά ξέρεις τώρα internet είναι. Μια εγγραφή στο κανάλι της Alfa Romeo στο YouTube και θα σου έρχεται ειδοποίηση για ό,τι νέο.