Τη 2η νίκη της Ferrari στην φετινή F1 και 2η προσωπική του φέτος, σημείωσε ο Charles Leclerc στο Grand Prix της Μελβούρνης. Ο Μονεγάσκος ήταν απόλυτος κυρίαρχος! Έμεινε πρώτος από την εκκίνηση μέχρι το τέλος και ο ρυθμός του ήταν τόσο καταιγιστικός που ακόμη και το λάθος που έκανε στην επανεκκίνηση μετά το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας και επέτρεψε στον Verstappen να τον απειλήσει, το ξεπέρασε απλώς πατώντας το γκάζι.
Η εγκατάλειψη του Max Verstappen δεν μας στέρησε καμιά μονομαχία, δεν μας στέρησε τίποτα ενδιαφέρον, καθώς ο Ολλανδός πρωταθλητής δεν φάνηκε σε κανένα σημείο να αμφισβητεί την ανωτερότητα της Scuderia.
Στο βάθρο βρέθηκαν έτσι ο Sergio Perez με την άλλη Red Bull και ο George Russell με την Mercedes, κρατώντας τον Lewis Hamilton πίσω του.
Εξαιρετικός ο αγώνας για τις δύο McLaren, καθώς ο Lando Norris ήταν πέμπτος και ο Daniel Ricciardo, έκτος, ενώ o Esteban Ocon με την Alpine ολοκλήρωσε έβδομος εμπρός από τον Valteri Bottas με την Alfa Romeo. Την δεκάδα, η οποία ομολογουμένως έδειξε πως κάποια δεδομένα άλλαξαν σε σχέση με τους δύο πρώτους αγώνες, συμπλήρωσαν ο Pierre Gasly με την Alpha Tauri και ο Alex Albon με την Williams, με μια μοναδική στρατηγική. Έμεινε 57 γύρους με τα ίδια σκληρά ελαστικά και άλλαξε στον τελευταίο γύρο για να τερματίσει έτσι στην δέκατη θέση, έχοντας ξεκινήσει τελευταίος.
"Πέταξε" ο Leclerc
Ο καταιγισμός του Charles Leclerc ξεκίνησε από την εκκίνηση του αγώνα. Ο Max Verstappen από την δεύτερη θέση είχε καλύτερη αντίδραση, αλλά αυτό δεν ήταν καθόλου αρκετό για να κερδίσει τη θέση της κορυφής. Ο Leclerc απάντησε βρίσκοντας γρήγορα ρυθμό και ξεκίνησε αμέσως να "χτίζει” διαφορά. Η μοναδική κηλίδα στην υπεροχή της Ferrari στο Σαββaτοκύριακο της Αυστραλίας ηρθε από τον Carlos Sainz. O Ισπανός ούτε την Κυριακή είδε την τύχη του να αλλάζει. Βέβαια δεν φταίει μόνο η τύχη για το οτι βρέθηκε από την ένατη θέση στην 14η θέση και μετά άρχισε να ταλαιπωρείται. Ο ίδιος ήταν που ξεκίνησε πολύ άσχημα αποδεικνύοντας οτι το μεγάλο πρόβλημα στην Αυστραλία για τον Sainz ήταν μάλλον η συγκέντρωσή του στο να πετύχει αυτό που ήθελε και σίγουρα μπορούσε.
Η εγκατάλειψή του ήρθε στον 3ο γύρο και έφερε μαζί εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και λίγο αργότερα και κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο ο Leclerc ξεπέρασε εύκολα.
Λιγότερο εύκολα ήταν τα πράγματα στο δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας αργότερα. Στον 24ο γύρο συγκεκριμένα και ενώ είχαν αρχίσει ήδη οι αλλαγές ελαστικών. Αλλαγές που με τις μικρές διαφορές που υπήρχαν στο grid, δημιούργησαν διάφορες ενδιαφέρουσες ανακατάξεις. Η σημαντικότερη ωστόσο προέκυψε ακριβώς τότε. Ο George Russell στάθηκε πολύ τυχερός καθώς ήταν στην είσοδο των pits, όταν βγήκε το safety car και κάπως έτσι η αλλαγή ελαστικών του ήταν "δωρεάν" με αποτέλεσμα να τον φέρει στην τρίτη θέση, εμπρός δηλαδή από τον Hamilton.
Ύστατη προσπάθεια Verstappen
Στην επανεκκίνηση από αυτό το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο leclerc φάνηκε να κάνει λάθος διαχείριση, κάτι που έδωσε στον Verstappen την ευκαιρία να πλησιάσει και υπό μια έννοια να απειλήσει. Πολύ στιγμιαία και πολύ συγκυριακά, όπως απέδειξε ο Μονεγάσκος! Ο Leclerc είχε χάσει σχεδόν έξι δευτερόλεπτα διαφοράς που είχε πριν το safety car, όμως με χαρακτηριστική άνεση, άρχισε αμέσως να "χτίζει" καινούρια. Δώδεκα γύρους μετά η προσπάθεια του Verstappen να πλησιάσει τον Leclerc τελείωσε άδοξα. Αναγκάστηκε να εγκαταλείψει και αυτό σήμανε αυτομάτως πως οποιαδήποτε μάχη για την πρώτη θέση, οποιαδήποτε αμφισβήτηση της κυριαρχίας της Ferrari, δεν υπήρξε επί της ουσίας στην Μελβούρνη.
Σε δύσκολη θέση o Hamilton
Κάπως έτσι το ενδιαφέρον πλέον περιστράφηκε γύρω από την δεύτερη και την τρίτη θέση. Ο Perez που είχε μπροστά του τον Russell μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, προσπέρασε σχετικά εύκολα, καθώς ο Βρετανός δέχτηκε και τις οδηγίες από την ομάδα να μην ρισκάρει όποια φθορά προκειμένου να κρατήσει πίσω του τον Μεξικανό. Επόμενο task για τον Russell σε εκείνο το σημείο, ήταν να κρατήσει πίσω του τον Hamilton αλλά και αυτό αποδείχτηκε αρκετά εύκολο. Ο επτάκις πρωταθλητής πλησίασε κάπως τον νεαρό, αλλά τελικά δεν έφτασε σε σημείο να απειλήσει. Στην ενδοεπικοινωνία, παραπονέθηκε στην ομαδα γιατί τον έφερε σε δύσκολη θέση, χωρίς να διευκρινίσει αν εννοούσε πως δεν μπορούσε να περάσει ή δεν χρειαζόταν να περάσει τον teamate του.
Η τελευταία ενδιαφέρουσα στιγμή του Αυστραλιανού Grand Prix ήταν οι μάχες για τις χαμηλές θέσεις της δεκάδας. Ο Lance Stroll με την μοναδική Aston Martin που είχε μείνει στον αγώνα, καθώς ο Vettel ήταν εκείνος που έφερε το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας με την εγκατάλειψή του νωρίτερα, καθυστερούσε πίσω του τον Gasly, τον Bottas και τον Alonso. Όταν κατάφερε τελικά ο Γάλλος να τον περάσει, τον προσπέρασε εύκολα και ο Φινλανδός, όμως ο Alonso δεν είχε ακόμη κάνει το δικό του pit stop, έτσι έπεσε εκτός δεκάδας. Το ίδιο συνέβη και με τον Magnussen που επίσης "χρωστούσε" pit stop. Το ίδιο όμως δεν συνέβη τελικά με τον Albon, καθώς η Williams πήρε ό,τι καλύτερο από την συγκεκριμένη στρατηγική. Ο Ταϊλανδέζος μπήκε από έβδομος και πήρε τελικά τον έναν βαθμό της δεκάδας.