Η Tommy Hilfiger, ένα από τα πλέον εμβληματικά ονόματα της αμερικανικής μόδας, "ανεβάζει στροφές" για το Φθινόπωρο 2025 με τη νέα καμπάνια "The Hilfiger Racing Club". Με φόντο την ταχύτητα, το πάθος και τη νοσταλγία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η μάρκα επανασυστήνει το preppy look με ένταση, χρώμα και αυτοπεποίθηση.
Πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι ο Nicholas Hoult, ηθοποιός και εκπαιδευμένος οδηγός αγώνων με αδυναμία στα vintage μονοθέσια, και η Claudia Schiffer, fashion icon που ενσαρκώνει τη διαχρονική γοητεία και το κλασικό glamour. Οι δύο τους μεταφέρουν το κλασικό αμερικανικό prep στυλ σε έναν κόσμο εμπνευσμένο από paddocks, pit stops και την ατμόσφαιρα μιας πίστας Grand Prix.
Η μακρά σχέση Hilfiger με τη Formula 1
Η επιλογή αυτής της racing αισθητικής μόνο τυχαία δεν είναι. Η Tommy Hilfiger έχει γράψει ήδη ιστορία στη Formula 1, με σημαντικές συνεργασίες στο παρελθόν. Στα τέλη της δεκαετίας του ’90, η μάρκα βρέθηκε πάνω στα μονοθέσια της Ferrari, υποστηρίζοντας τον Michael Schumacher και τους μεγάλους θριάμβους της Scuderia.
Δεκαετίες αργότερα, το 2018, η Hilfiger επέστρεψε στη F1 με τη Mercedes-AMG Petronas Formula One Team, ντύνοντας την πιο επιτυχημένη ομάδα της σύγχρονης εποχής και τον Lewis Hamilton, έναν οδηγό που ξεχωρίζει για το ιδιαίτερο προσωπικό του στυλ. Ο Βρετανός πολυπρωταθλητής ανέδειξε τη μόδα ως μέρος της ταυτότητάς του και η συνεργασία του με την Tommy Hilfiger απέδειξε πόσο αρμονικά μπορεί να παντρευτεί η μόδα με την ταχύτητα.
Το νέο κεφάλαιο: Hilfiger Racing Club
Στη φθινοπωρινή συλλογή του 2025, η Hilfiger επιστρέφει στη Νέα Υόρκη και αντλεί έμπνευση από την preppy κουλτούρα της πόλης, προσαρμόζοντάς την σε μια "racing” εκδοχή. Oxford πουκάμισα κάτω από rugby tops, crest πουλόβερ με πιο casual διάθεση, νέα tartan μοτίβα και οικολογικά trench coats δημιουργούν μια γκαρνταρόμπα που ακροβατεί ανάμεσα στην παράδοση και τη σύγχρονη αδρεναλίνη.
Όπως τόνισε ο ίδιος ο Tommy Hilfiger: "Το να επανεφευρίσκω το prep είναι η αποστολή μου εδώ και 40 χρόνια. Με το Hilfiger Racing Club θέλουμε να ανοίξουμε ένα νέο κεφάλαιο, όπου το κλασικό αμερικανικό στυλ συναντά τον ρυθμό της πίστας". Η καμπάνια λανσαρίστηκε παγκοσμίως στις 26 Αυγούστου με μια σειρά από high-energy events, συνεργασίες και bespoke εμπειρίες που θυμίζουν την αίσθηση ενός Σαββατοκύριακου Grand Prix.
Από την πίστα στο streetwear
Η σύνδεση με τον κόσμο των αγώνων δίνει στη Hilfiger την ευκαιρία να τονίσει το attitude πίσω από τη μόδα της, που είναι συνδυασμός κλασικότητας, επανάστασης και παιχνιδιάρικης διάθεσης. Δεν είναι τυχαίο ότι το κεντρικό concept της καμπάνιας τιτλοφορείται "You’re Invited, No RSVP Required" – μια ανοιχτή πρόσκληση για όσους θέλουν να συμμετέχουν σε έναν κόσμο όπου το στυλ είναι τόσο ελεύθερο όσο και η ταχύτητα.