Nurburgring: συχνά περιγράφεται ως η μεγαλύτερη, πιο απαιτητική και επικίνδυνη πίστα στον κόσμο. 12,9 χιλιόμετρα με πυκνά δάση και βλάστηση μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι, και μια λωρίδα ασφάλτου 154 στροφών που πρέπει να διαβείς πρωτού ολοκληρώσεις ένα από τα δυσκολότερα task.
Δεν είναι εύκολο, για να το πούμε απλά. Και γίνεται ακόμη δυσκολότερο με τη δύση του ήλιου και μένεις "εσύ, το αυτοκίνητο και λίγο φως", σύμφωνα με τον Nicholas Otto.
Ο ίδιος, αποτελούσε μέλος της ομάδας Max Kruse Racing, η οποία κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία της στις 24 ώρες του Nurburgring το 2024 με ένα Volkswagen Golf.
To Top Gear συναντήθηκε μαζί του κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου για να κατανοήσει τί ακριβώς κάνει τους αγώνες στο "Ring" κάτω από τα φώτα (ή την απουσία τους) τόσο δύσκολους.
"Είναι 60 βαθμοί μέσα στο αυτοκίνητο, τρεις συνεχόμενες ώρες οδήγησης μέσα στο σκοτάδι και πρέπει να κρατάς το ρυθμό σου με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συνέπεια. Μέχρι το τέλος του stint σου, είσαι μούσκεμα στον ιδρώτα, αφυδατωμένος, πεινάς και τα μάτια σου θολώνουν, επειδή είσαι τόσο πολύ συγκεντρωμένος με λέιζερ.
Το δύσκολο γίνεται δυσκολότερο
"Είναι αρκετά δύσκολο κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά τη νύχτα είναι ακόμη χειρότερο, επειδή συγκεντρώνεσαι πολύ, πολύ περισσότερο. Πνευματικά είναι το κάτι άλλο. Πρέπει πάντα το μυαλό σου να λειτουργεί στο 110% αν θέλεις να βγεις σώος από τη νυχτερινή βάρδια".
Πέρα από την οδήγηση, είναι επίσης εύκολο να ξεχάσεις ότι πρέπει να συνυπολογίσεις και την προετοιμασία για την επόμενη βάρδια σου.
"Ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι, μεταξύ των stint, μπορεί να έχεις μόνο τρεις ή τέσσερις ώρες για να ετοιμαστείτε πριν έρθει ξανά η σειρά σου. Δεν είναι εύκολο να το κάνεις αυτό, ειδικά κατά τη διάρκεια της νύχτας αν κάνεις διπλό stint.
Πνευματική και ψυχολογική πρόκληση
"Μπορεί να βρίσκομαι στο αυτοκίνητο από τη 1 π.μ. έως τις 4 π.μ. και μετά να επιστρέφω στις 8 π.μ.. Σε αυτό το μικρό κενό μεταξύ των δύο, πρέπει να τρως, να κοιμάσαι, να διαχειριστείς τον εαυτό σου ψυχικά και σωματικά. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν και πολύ λίγος χρόνος για να τα κάνεις. Και επειδή αυτό γίνεται τη νύχτα, το ρολόι του σώματός σου αισθάνεται εντελώς προδομένο".
Παρά τους προφανείς κινδύνους που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί, ο Otto πιστεύει ότι η μαγεία του "Ring” κάνει τη δοκιμασία να αξίζει τον κόπο.
"Φέτος θα προσεγγίσουμε πάνω από 300.000 οπαδούς γύρω από την πίστα - αυτό δεν είναι κάτι συνηθισμένο. Ο κόσμος κατασκηνώνει όπου κι αν κοιτάξεις, υπάρχει κυκλοφοριακό κομφούζιο όπου κι αν πας, πάρτι όσο βλέπει το μάτι. Μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες υπάρχει μόνο κόσμος που ζητωκραυγάζει και χορεύει, και πυροτεχνήματα που εκτοξεύονται. Είναι πραγματικά μαγικό, και εντείνεται όταν δύει ο ήλιος".