Η Muvus, εισαγωγέας των μοτοσυκλετών της CF Moto στην ελληνική αγορά, παρουσίασε προσφάτως τα δύο νέα μοντέλα της κινέζικης εταιρίας.
Το γυμνό 675NK και το σπορ 675SR-R που έρχονται να προστεθούν στα μοντέλα των αντιστοίχων οικογενειών της CF Moto, καλύπτοντας και το κενό που υπήρχε καθώς μετά το 450άρι υπήρχε τοπ μοντέλο με τα 800 κυβικά.
Κείμενο-Φωτογραφίες: Βασίλης Κωστάκος
Έτσι λοιπόν η γκάμα ολοκληρώθηκε στα μεσαία-μεγάλα κυβικά και πλέον αυτό που απομένει να δούμε κάποια στιγμή είναι μοντέλα με ένα τετρακύλινδρο χιλιάρι κινητήρα.

Ο 675 είναι ένας νέος κινητήρας που σχεδίασε και κατασκεύασε η CF Moto για τα ασφάλτινα μοντέλα της -σύντομα θα παρουσιαστεί και το ασφάλτινο ΜΤ- καθώς ο τρικύλινδρος διακρίνεται για τα σπορ χαρακτηριστικά του.
Ελαστικότητα χαμηλά, με το πάρτι να ξεκινά στις μεσαίες στροφές και να κορυφώνεται στις 11.000 σ.α.λ. όπου αποδίδονται και οι 94 ίπποι. Και όλα αυτά με έναν ερεθιστικό ήχο, πάντα στα νόμιμα όρια όμως.

To 675NK είναι το γυμνό μοντέλο, για όσους θα θελήσουν δηλαδή μια μοτοσυκλέτα που θα έχει ένα σπορ χαρακτήρα αλλά θα τους κάνει την μετακίνηση μέσα στην πόλη μια εύκολη υπόθεση χάρη στην όρθια θέση οδήγησης (εξαιτίας του σχετικά μεγάλου σε πλάτος και ύψος τιμονιού), ενώ χωρίς τα παραπανήσια κιλά του φέρινγκ έχει και μια πιο ανάλαφρη αίσθηση.

Το 675SR-R απευθύνεται σε πιο σπορτίβ αναβάτες που θέλουν να χαίρονται την οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους ενώ συμμετέχουν και σε track-days για να ανακαλύπτουν τα όριά τους μέσα στην ασφάλεια που προσφέρει μια πίστα.
Και οι δύο μοτοσυκλέτες μοιράζονται αρκετά περιφερειακά όπως οι 300 χιλιοστών δίσκοι εμπρός, το πλήρως ρυθμιζόμενο upside down πιρούνι, το αλουμινένιο ψαλίδι, την εξάτμιση, ενώ στο SR-R υπάρχει η δυνατότητα ένδειξης χρονολόγιου στο TFT όργανο για τη χρήση στην πίστα.
Πέρα από την εμφάνιση και τις επιδόσεις, η CF Moto εντυπωσιάζει και με τις τιμές καθώς για το SR-R πρέπει να πληρώσει κανείς 7.790 ευρώ, ενώ για το ΝΚ, 1.000 ευρώ λιγότερα, δηλαδή 6.790 ευρώ.