
Για όσους δεν το γνωρίζουν, η Magma αποτελεί το παράρτημα υψηλών επιδόσεων της Genesis, η οποία με τη σειρά της, αποτελεί την πολυτελή μάρκα της Hyundai.
Αν όλα αυτά σου προκαλούν ένα μπέρδεμα, μπορείς απλά να κρατήσεις στο μυαλό σου πως το πρώτο μοντέλο της Magma, το GV60, αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Κορέα ως τα τέλη του έτους.
Αυτό άλλωστε είχε υποσχεθεί η Genesis από τα μέσα του καλοκαιριού, όταν το πρωτότυπο GV60 έκανε την εμφάνισή του στο Goodwood Festival of Speed. Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες του μοντέλου, αναμένονται τον Νοέμβριο.

Το 2026 θα ακολουθήσουν κι άλλα μοντέλα της Magma, ενώ το 2027 θα κάνει την εμφάνισή του και ένα υβριδικό hypercar με κινητήρα V8, σχεδιασμένο για τις απαιτήσεις του Le Mans, το οποίο ήδη βρίσκεται σε φάση δοκιμών.
Κοινές τεχνολογίες
Δεδομένου ότι η Genesis είναι θυγατρική της Hyundai, δεν αποτελεί έκπληξη ότι το Magma GV60 θα βασίζεται σε τεχνολογίες που έχουμε ήδη δει στο Hyundai Ioniq 5 N. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για 600 ίππους και σύστημα κατανομής ροπής, είτε για μέγιστη πρόσφυση είτε για διασκεδαστική οδήγηση.
Ωστόσο, το GV60 δεν αναμένεται να έχει την ίδια "αίσθηση" με το Ioniq 5 N, καθώς στοχεύει σε διαφορετικό κοινό.

Ο Tyrone Johnson, επικεφαλής του Hyundai Motor Europe Technical Center (HMETC) στη Γερμανία, το οποίο θα αναλάβει την εξέλιξη όλων των μοντέλων Magma μετά το GV60, δήλωσε πως τα μελλοντικά Magma θα έχουν "πολύ πιο περίπλοκες" αλλαγές σε σχέση με το αρχικό μοντέλο.
Ο ίδιος έχει εμπειρία από την εξέλιξη του Ioniq 5 N αλλά και του Ford Focus RS, κάτι που γεννά προσδοκίες. Το πρώτο Magma που θα εξελιχθεί πλήρως από το ευρωπαϊκό τεχνικό κέντρο, αναμένεται να παρουσιαστεί το 2027.
Η νέα πλατφόρμα για EV
Η Magma έχει ήδη παρουσιάσει ένα πρωτότυπο SUV με την ονομασία GV80 σε μια θα λέγαμε πιο "αμερικανική" προσέγγιση, καθώς και μια πιο δυναμική εκδοχή του G80 για τη Μέση Ανατολή, υποδηλώνοντας ότι δεν σκοπεύει να περιοριστεί μόνο σε ηλεκτρικά μοντέλα.
Ο Manfred Harrer, επικεφαλής του ερευνητικού κέντρου της Hyundai στην Κορέα, αποκάλυψε ότι η Genesis εργάζεται πάνω σε μια νέα πλατφόρμα προσανατολισμένη σε ηλεκτρικά οχήματα, με στόχο τη βελτίωση της αυτονομίας.
Παράλληλα, ανέφερε ότι η πλατφόρμα αυτή αναβαθμίζεται ώστε να υποστηρίξει τεχνολογίες όπως τα EREV (Extended Range Electric Vehicles), δηλαδή οχήματα όπου ένας βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού συστήματος σε μεγάλες αποστάσεις.
Διαφορές Magma και Hyundai N
Όταν ρωτήθηκε για το πώς διαφοροποιείται η Magma από τη σειρά N της Hyundai, ο Johnson εξήγησε:
"Τα N είναι φτιαγμένα για να "στρίβουν”. Η Magma δεν είναι προσανατολισμένη στην πίστα, αν και θα είναι ικανή και εκεί. Είναι ένα πιο εκλεπτυσμένο, πολυτελές οδηγικό εργαλείο".
"Η ισχύς είναι σημαντική, φυσικά, αλλά δεν χρειάζεται να είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία της. Η απόδοση πρέπει να είναι επαρκής. Το βάρος παίζει κρίσιμο ρόλο, όχι μόνο για την οδική συμπεριφορά, αλλά και για την αυτονομία. Όσο μεγαλύτερη η μπαταρία, τόσο μικρότερη η απόδοση λόγω βάρους".
Τέλος, επισήμανε ότι, ενώ Magma και N μπορεί να μοιράζονται εξαρτήματα όπως μπαταρίες ή αναρτήσεις, η διαφορά είναι στο λογισμικό. "Μετά από 40 χρόνια στη βιομηχανία, βλέπω πως όλα πλέον είναι θέμα software. Μπορείς να αλλάξεις θεμελιωδώς τον χαρακτήρα ενός αυτοκινήτου, μέσω λογισμικού".