
Στο πλαίσιο της έκθεσης IAA Mobility Show στο Μόναχο, η Skoda παρουσίασε το Epiq, ένα μοντέλο με σχεδίαση που βρίσκεται κοντά στην τελική μορφή παραγωγής του νέου compact ηλεκτρικού SUV, βασισμένη στο concept που είχαμε δει πέρσι.
Αποτελεί το εισαγωγικό μοντέλο στην ηλεκτρική γκάμα της μάρκας, παρέχοντας την καθημερινή χρηστικότητα ενός SUV με τιμή αντίστοιχη της βενζινοκίνητης έκδοσης.

Σε σχέση με το πρωτότυπο, υπάρχουν κάποιες μικρές αλλά σημαντικές διαφοροποιήσεις, όπως τα ανασχεδιασμένα φώτα LED, το νέο σχήμα της μάσκας, τα διαφορετικά προστατευτικά μπροστά και πίσω και οι νέοι καθρέφτες.
Όλα τα παραπάνω φέρνουν το μοντέλο πιο κοντά στην τελική εκδοχή, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει στα μέσα του 2026.
Διαστάσεις και αισθητική
Το Epiq έχει μήκος 4,1 μέτρα, που το τοποθετεί πολύ κοντά στο Fabia, ενώ είναι το μικρότερο ηλεκτρικό SUV της Skoda, κάτω από τα Elroq και Enyaq.

Η σχεδίαση ακολουθεί τη νέα προσέγγιση Modern Solid, με χαρακτηριστικά όπως το μπροστινό "Tech-Deck", τα λεπτά LED φώτα σχήματος Τ και τις έντονες γραμμές στα φαρδιά πίσω φτερά. Το μοντέλο της έκθεσης είναι βαμμένο σε Cashmere matte, ενώ έχει μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες και νέα σχέδια ζαντών.
Εσωτερικό και χωρητικότητα
Οι φωτογραφίες του εσωτερικού δεν έχουν διαρρεύσει, αλλά αναμένεται να υιοθετήσει στοιχεία από το VW ID. Cross, που επίσης έκανε πρεμιέρα στο Μόναχο.

Αυτό συνεπάγεται συνδυασμό ψηφιακού πίνακα οργάνων 11 ιντσών και κεντρικής οθόνης 13 ιντσών, με φυσικά κουμπιά. Επιβεβαιώνονται επίσης χαρακτηριστικά όπως η ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου.
Το μικρό SUV της Skoda διαθέτει χώρο για πέντε επιβάτες και πρακτικές λύσεις αποθήκευσης, όπως γάντζοι τσαντών και θήκες κάτω από το πάτωμα. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 475 λίτρα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά

Το Epiq βασίζεται στην πλατφόρμα MEB Entry, την ίδια που θα χρησιμοποιήσουν τα VW ID. Polo, ID. Cross και Cupra Raval. Η Skoda δεν αποκάλυψε ακόμα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά υπόσχεται αυτονομία έως 425 km, με ηλεκτροκινητήρα εμπρός απόδοσης 211 ίππων.
Η παραγωγή θα γίνεται στο εργοστάσιο της VW στη Ναβάρα της Ισπανίας και οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στα μέσα του 2026. Η τιμή του αναμένεται να είναι "συγκρίσιμη με αυτή των θερμικών εκδόσεων του Kamiq", δηλαδή στα επίπεδα των 25.000 ευρώ.