Φωτιές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα-η Renault βρήκε λύση και την δίνει δωρεάν

H Renault προτείνει μια λύση για την κατάσβεση των πυρκαγιών στα ηλεκτρικά οχήματα, η οποία εξοικονομεί χρόνο και νερό και είναι διαθέσιμη σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες δωρεάν.

Renault ev fire safety

Το ενδεχόμενο φωτιάς σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι από τα ζητήματα που απασχολούν συχνά την επικαιρότητα, προσθέτοντας έναν ακόμη προβληματισμό σε όσους εξετάζουν την απόκτηση ενός EV.

Κι αυτό εξηγεί σε μεγάλο βαθμό γιατί ένας διαρκώς αυξανόμενος αριθμός κατασκευαστών αυτοκινήτων και μπαταριών, εργάζονται πυρετωδώς για να λύσουν το πρόβλημα των πυρκαγιών στα ηλεκτρικά οχήματα.

Διαβάστε Επίσης

Η Renault παρουσίασε τη δική της λύση, με το σύστημα "Fireman Access", το οποίο έχει σχεδιαστεί για να σβήνει τις φωτιές πιο αποτελεσματικά και γρήγορα.

Renault ev fire safety

Η καινοτομία της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, φαίνεται να βοηθά τους πυροσβέστες στην κατάσβεση της φωτιάς, σχεδόν στον ίδιο χρόνο που απαιτείται για τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η τεχνολογία βασίζεται σε έναν συγκολλητικό δίσκο μέσα στην μπαταρία υψηλής τάσης, τοποθετημένο πάνω από μια οπή.

Εάν η μπαταρία πιάσει φωτιά, η πίεση του νερού από έναν εξωτερικό σωλήνα εκτοπίζει το δίσκο, πλημμυρίζοντας την μπαταρία και ψύχοντας όλες τις κυψέλες ταυτόχρονα.

Η Renault ισχυρίζεται ότι αυτή η μέθοδος είναι αποτελεσματική για την αποτροπή της θερμικής εκτροπής, ενός φαινομένου όπου οι κυψέλες της μπαταρίας καίγονται ανεξέλεγκτα για ώρες.

Άδεια για χρήση απ' όλους

Διαβάστε Επίσης

Το σύστημα είναι ήδη εγκατεστημένο σε όλα τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα που πωλούνται παγκοσμίως από τις Renault, Dacia και Mobilize. Πλέον, η τεχνολογία αυτή είναι διαθέσιμη και σε άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, στο πλαίσιο της πολιτικής ελεύθερης άδειας της Renault.

Η γαλλική εταιρεία ισχυρίζεται ότι το σύστημα "Fireman Access" μπορεί να σβήσει τις φλόγες σε μόλις μερικά λεπτά και να μειώσει τη χρήση νερού κατά δέκα φορές. Ενώ μελέτες δείχνουν ότι οι πυρκαγιές σε ηλεκτρικά οχήματα είναι στατιστικά σπανιότερες σε σχέση με αυτές των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης, όταν οι μπαταρίες πάρουν φωτιά, η κατάσβεσή της είναι ιδιαίτερα δύσκολη και η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει πολλές ώρες.

Είναι σαφές πως όλα τα νέα ηλεκτρικά οχήματα διαθέτουν εξελιγμένα συστήματα ψύξης και θερμικής διαχείρισης ώστε να ελέγχουν την κατάσταση.

Ωστόσο, η βελτίωση των τεχνολογιών πρόληψης και καταστολής πυρκαγιών παραμένει κρίσιμη, όχι μόνο για να καταστήσει τα ηλεκτρικά οχήματα ασφαλέστερα, αλλά και για να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε μια τεχνολογία που παραμένει σχετικά νέα.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network