Επίσημο: Αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο Xiaomi SU7-οι πρώτες πληροφορίες

Η Xiaomi παρουσίασε το πρώτο της αυτοκίνητο, το οποίο λέγεται SU7, προφανώς είναι ηλεκτρικό και κατασκευασμένο με την νέα μέθοδο του Hypercasting. Έχουμε τις πρώτες επίσημες πληροφορίες.

Στα μέσα Νοεμβρίου από το μαρτυριάρικο (ή και σουρωτήρι) Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας είχαν διαρρεύσει φωτογραφίες του πρώτου αυτοκινήτου της Xiaomi. Τότε είχαμε αναφερθεί εκτενώς σε κάποια στοιχεία που κυκλοφορούσαν για το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως ότι η εταιρεία που το κατασκευάζει είναι η BAIC -και όχι SAIC.

Πλέον έχουμε επίσημα στοιχεία για το ηλεκτρικό Xiaomi και μερικά από αυτά είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. 

Και πισωκίνητο και τετρακίνητο Xiaomi SU7

Ξεκινάμε αμέσως με τις δύο εκδόσεις. Πρόκειται για τις SU7 και SU7 Max. Όπως θα κατάλαβες η πρώτη είναι η πισωκίνητη έκδοση με 295 ίππους, 400 Nm ροπή, 0-100 km/h σε 5,28 δλ. και τελική ταχύτητα 210 km/h ενώ η αυτονομία του φθάνει σύμφωνα με την Xiaomi τα 668 χιλιόμετρα. Σου φαίνεται πολύ; Παρακάτω εξηγούμε γιατί. 

Κορυφαία είναι η SU7 Max η οποία έχει 664 ίππους -όπως θα είδατε στο πρώτο link τότε γράφαμε για 660 ίππους- οι οποίοι φθάνουν και στους τέσσερις τροχούς. Η ροπή είναι μπόλικη με 838 Nm, η επιτάχυνση αναμενόνενα εντυπωσιακή με 2,78 δλ. για τα 0-100 km/h, η τελική φθάνει τα 265 km/h ενώ και εδώ προκαλεί εντύπωση ότι ανακοινώνουν αυτονομία 800 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. 

Αυτό σε πρώτο επίπεδο εξηγείται ότι οι μετρήσεις είναι CLTC (που πάντα βγάζουν μεγαλύτερα νούμερα από τις EPA) και σε δεύτερο επίπεδο από την εξελιγμένη μπαταρία 101 kWh της πασίγνωστης πια CATL. Η αρχιτεκτονική είναι 800V. Στο απλό SU7 η μπαταρία προέρχεται από την BYD και είναι 73,6 kWh.

Εννοείται ότι έχει boost mode (20 δευτερολέπτων - π.χ. στις ηλεκτρικές BMW είναι 10 δλ.) και φυσικά διαθέτει launch control (γιατί τι να το κάνεις το ηλεκτρικό αν δεν έχεις και σούπερ εκκίνηση).

Hypercasting λοιπόν

Στο topgeargreece.gr αναφερόμαστε συχνά στο Giga casting που το ξεκίνησε η Tesla και τώρα όλοι βλέπουν ότι είναι μονόδρομος. Και Xiaomi το ίδιο κάνει με μια πρέσσα 9.100 τόνων αλλά το ονομάζει Hypercasting. Δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης αλλά δεν πειράζει, μην κολλήσουμε στην ταμπέλα. 

Η ουσία είναι ότι η φίρμα γλιτώνει χρήματα (που σημαίνει και χαμηλότερη τιμή για τον καταναλωτή) αφού π.χ. στο πίσω τμήμα ενώνει 72 μέρη σε ένα. Ναι, ένα!

Αξίζει να αναφέρουμε και τους ηλεκτροκινητήρες Xiaomi HyperEngine. Ο πρώτος λέγεται V6 και V6s και γυρνάει στις 21.000 σ.α.λ. και είναι αυτός που θα έχουν τα πρώτα αυτοκίνητα. Το 2025 θα υπάρχει ο V8s που θα πιάνει 27.200 σ.α.λ. ενώ εξελίσσεται και ένας ακόμα που θα "σηκώνει" 35.000 σ.α.λ.

Φυσικά και θα μπορεί να έχει δυνατά χαρακτηριστικά για αυτόνομη οδήγηση με συνδυασμό καμερών υψηλής ανάλυσης, Lidar, ραντάρ και υπερήχων.

Και το λειτουργικό λέγεται Xiaomi HyperOS και υπόσχεται παπάδες -το οποίο δεν είναι αδύνατο αν σκεφτούμε την υψηλή τεχνογνωσία της φίρμας εξαιτίας των κινητών. 

 

Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7
Xiaomi SU7