Στην μάχη των κινεζικών εταιρειών να αποκτήσουν παγκόσμια κυριαρχία η BYD πρωτοστατεί ασχολούμενη με την ηλεκτροκίνηση εδώ και 20 χρόνια. Ξέρεις ποια άλλη εταιρεία ασχολείται εδώ και 20 χρόνια με την αυτοκίνηση ε; Συνεπώς η σύγκριση του κινεζικού κολοσσού με την Tesla είναι αναπόφευκτη και σε επίπεδο καινοτομιών οι Κινέζοι μάλλον κερδίζουν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από τα γραφεία καταχωρήσεων η BYD, εταιρεία της οποίας είναι η YangWang που έβγαλε πρόσφατα αυτό εδώ το SUV, έχει στο διάστημα λειτουργίας της περισσότερες από 13.000 αιτήσεις για πατέντες και καινοτομίες που αφορούν την ηλεκτροκίνηση.
Την ίδια στιγμή η Tesla μόλις που ξεπερνά τις 850 και η χαοτική διαφορά δεν είναι το μόνο που μπορεί κανείς να παρατηρήσει σε αυτή την κόντρα.
Η BYD ξεκίνησε ως προμηθευτής μπαταριών και παραμένει έκτοτε ένας κορυφαίος τέτοιος παγκοσμίως. Οι μισές από αυτές τις αιτήσεις για νέες τεχνολογίες και πατέντες αφορούν τις μπαταρίες.
Έχει αναπτύξει συστοιχίες ιόντων Λιθίου με κύριο υλικό τον φωσφορικό σίδηρο που είναι πιο οικονομικός από το κοβάλτιο και το νικέλιο και γενικώς έχει επικεντρωθεί στο κομμάτι της αυτονομίας με αυτόν τον τρόπο.
Έμφαση στο λογισμικό
Από την άλλη πλευρά η Tesla στο πλήθος των 863 καινοτομιών που έχει καταχωρήσει στα 20 χρόνια λειτουργίας της, ασχολείται με το λογισμικό διαχείρισης της ενέργειας και της κίνησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Μέσα στις τεχνολογίες που εξερευνά ο αμερικανικός κολοσσός υπάρχουν πατέντες για την επικοινωνία του αυτοκινήτου με τον οδηγό και με τα άλλα αυτοκίνητα και σημαντικό σκέλος καταλαμβάνει η διαδικασία φόρτισης.
Ήδη το δίκτυο φόρτισης της Tesla μεγαλώνει κυρίως στην Αμερική, αλλά και παγκοσμίως με διάφορες εταιρείες αυτοκινήτων να εντάσσονται και να εναρμονίζονται με αυτό προκειμένου να παρέχουν στους πελάτες τους ιδανικές συνθήκες τις οποίες δείχνει να έχει επιτύχει η Tesla.
Το ρίσκο
Αναλυτές πάντως αναφέρουν πως μια εταιρεία στο μέγεθος της Tesla θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον τις δεκαπλάσιες πατέντες καταχωρημένες αν δεν λάμβανε υπόψη το ρίσκο που εμπεριέχουν οι τεχνολογίες με τις οποίες καταπιάνεται.
Ρίσκο που έχει να κάνει εν πολλοίς με την αντιγραφή από τον ανταγωνισμό, κάτι που δεν ισχύει για την BYD λόγω του ότι οι καινοτομίες της αφορούν τις δικές της γραμμές παραγωγής.