Εφεδρική μπαταρία power bank στην οροφή ηλεκτρικών αυτοκινήτων σχεδιάζει η Ford

H Ford Μεξικού κατέληξε σε μια ευρεσιτεχνία που τοποθετεί στην οροφή του αυτοκινήτου μια εφεδρική μπαταρία που θα λειτουργεί ως power bank

Ford Power Bank Battery Patent

Τι πιο προφανές από τη στιγμή που μιλάμε για ηλεκτρική ενέργεια στα αυτοκίνητα να χρειαζόμαστε και το ανάλογο power bank. Οι τεχνικοί της Ford στο Μεξικό κατέληξαν σε μια ευρεσιτεχνία που τοποθετεί μια τέτοια εφεδρική μπαταρία σε σχήμα και μέγεθος μπαγκαζιέρας στην οροφή του αυτοκινήτου.

Διαβάστε Επίσης

Η Ford στο Μεξικό έκανε τη σχετική αίτηση στις αρχές στα τέλη του 2021 και ο αντίστοιχος φορέας την έλαβε υπόψη του, έστω και αν καθυστέρησε κάπως, καθώς τώρα την έδωσε στη δημοσιότητα. 

Ford Power Bank Battery Patent

Απλή σκέψη 

Η σκέψη πίσω από την ιδέα αυτής της εφεδρικής μπαταρίας είναι απλή προφανώς και το ζήτημα είναι αν είναι τελικά όντως λειτουργική. Μια κανονική μπαταρία ηλεκτρικού οχήματος αλλά μικρή σε χωρητικότητα είναι σε ένα αεροδυναμικό κουτί που υπάρχει στη σχάρα οροφής του αυτοκινήτου. Δεν παρέχει ενέργεια στους ηλεκτροκινητήρες, χρησιμοποιείται μόνο για την επαναφόρτιση της κύριας μπαταρίας και μπορεί να φορτιστεί είτε από μια οικιακή πρίζα είτε από έναν δημόσιο φορτιστή αυτοκινήτου. 

Ford Power Bank Battery Patent

Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την παροχή επιπλέον ισχύος για εργαλεία, φώτα - οτιδήποτε χρειάζεται ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να τροφοδοτηθεί από αυτή την εφεύρεση. Η ομάδα πίσω από αυτή την εφαρμογή έφτασε μέχρι το σημείο να σχεδιάσει το περίβλημα για να εξασφαλίσει την κατάλληλη θερμική διαχείριση - ψύξη όταν χρειάζεται και προστασία από τη θερμότητα από εξωτερικές πηγές. Αυτό γιατί, μια μπαταρία που κάθεται στην οροφή εκτεθειμένη στον ήλιο όλη την ημέρα μπορεί να μην είναι η καλύτερη ιδέα.

Διαβάστε Επίσης

Οι αντιρρήσεις 

Η ιδέα βεβαίως μπορεί να είναι απλή και ξεκάθαρη, καθώς επίσης εφικτή και υλοποιήσιμη, ωστόσο έχει ορισμένα σημεία αν μη τι άλλο, γκρίζα και σκοτεινά. Κυρίως το βάρος. Μια μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh μπορεί να ζυγίζει μέχρι και 600 κιλά. Ακόμη και στην εποχή που βρισκόμαστε τώρα που γίνονται άλματα προόδου σε αυτόν τον τομέα, το βάρος δεν θα έπεφτε κάτω από τα 350 κιλά, αριθμός που απέχει πολύ από το να είναι αποδεκτός στην οροφή του αυτοκινήτου. 

Πάντως αξίζει να σημειωθεί πως αυτές είναι βασικές έννοιες σχεδίασης, αεροδυναμικής και  μηχανικής, οπότε ίσως στην Ford έχουν στο μυαλό τους κάτι διαφορετικό ως τεχνολογία μπαταρίας και η ευρεσιτεχνία δεν αφορά το 2023 ή την επόμενη δεκαετία καν. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network