Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό σεντάν Volkswagen ID.7 και το βασικό στοιχείο είναι ότι στοχεύει σε 700 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία μόνο φόρτιση στην έκδοση Pro S. Εντυπωσιακό. Σε κάθε περίπτωση όμως είναι ένα ηλεκτρικό που ιδανικά θέλει να κάνει ότι το Passat: να γίνει ένα από τα πλέον δημοφιλή μεσαία sedan.
Τα νούμερα εντυπωσιακά, η σχεδίαση;
Αυτή είναι απλώς η εσωτερική εκτίμηση της Volkswagen αυτήν την στιγμή και όχι μια επίσημη τιμή WLTP, αλλά προφανώς θα επιτευχθεί με μια μπαταρία 86 kWh και έναν συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,23. Επιπλέον, μας λένε ότι ακόμα και η βασική έκδοση Pro θα καταφέρει 615 χιλιόμετρα αυτονομίας από μια μπαταρία 77kWh.

Αυτοί οι αριθμοί είναι σίγουρα εντυπωσιακοί, αλλά ο σχεδιασμός του ID.7 δεν είναι. Το μπροστινό μέρος είναι σε μεγάλο βαθμό κλειστό με μια μπάρα φώτων που τρέχει κατά μήκος της μύτης, ενώ το πίσω μέρος παίρνει κάποιο funky φωτισμό και η οροφή έχει άλλο χρώμα αλλά γενικά πολύ εγκρατείς οι σχεδιαστές του ID.7. Πάντως δείχνει καλύτερο σε λευκό.
Και σύστημα κίνησης;
Τέλος πάντων, στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουμε πολλά για το σύστημα κίνησης του ID.7 παρά την αποκάλυψη αυτή, αλλά μόλις την περασμένη εβδομάδα η VW ανακοίνωσε τον νέο ηλεκτροκινητήρα AP550 για την πλατφόρμα MEB, και αφού γνωρίζουμε ότι το ID.7 βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και θα αποκτήσει τον εν λόγω κινητήρα όταν φτάσει στην Ευρώπη και την Κίνα αργότερα φέτος (οι ΗΠΑ θα τον αποκτήσουν το 2024), μπορούμε να υποθέσουμε ότι θα λάβει την πλήρη και μεγάλη έκδοση των 282 ίππων για να κινεί τους πίσω τροχούς.

Αν και μια έκδοση με διπλό κινητήρα 564 ίππων και τετρακίνηση θα ήταν εξαιρετική, έτσι δεν είναι;
Παρόλα αυτά, γνωρίζουμε ότι το ID.7 Pro θα έχει ταχεία φόρτιση 170kW για την ελαφρώς μικρότερη μπαταρία του, ενώ το Pro S θα καταφέρει ταχύτητες έως και 200 kW. "Το ID.7 είναι ένα μεγάλο ηλεκτρικό Volkswagen για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων", λέει, ε, η Volkswagen.

Στο εσωτερικό υπάρχει η επόμενη γενιά της τρέχουσας (και πολύ κακοποιημένης) διάταξης infotainment της VW. Αυτό σημαίνει ότι στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη αφής 15 ιντσών, η οποία αποκτά ένα μόνιμο πάνελ κλιματισμού και φωτιζόμενα ρυθμιστικά αφής, ώστε να μπορείτε πραγματικά να αλλάζετε τη θερμοκρασία ή να δυναμώνετε τη μουσική σας όταν σκοτεινιάζει. Θα προτιμούσαμε βέβαια κανονικά κουμπιά, αλλά τουλάχιστον αυτό αποτελεί πρόοδο σε σχέση με την τρέχουσα ρύθμιση στα ID.3, ID.4, ID.5 και ID. Buzz.

Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει μια άλλη μικρή οθόνη που δείχνει την ταχύτητα και τα προειδοποιητικά μηνύματα κ.λπ. αλλά οι περισσότερες πληροφορίες οδήγησης θα εμφανίζονται προφανώς με τη χρήση μιας τυπικής head-up οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας. Ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι θα φαίνεται σαν να προβάλλονται οι οδηγίες του δορυφορικού σας συστήματος πλοήγησης στο δρόμο μπροστά σας, ενώ η ταχύτητά σας και τα όρια ταχύτητας κ.λπ. θα φαίνονται σαν να αιωρούνται πιο κοντά σας.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα θερμαινόμενα, ψυχόμενα και μασάζ καθίσματα, καθώς και μια προαιρετική πανοραμική οροφή που μπορεί να αλλάξει μεταξύ διαφανούς και αδιαφανούς με το πάτημα ενός κουμπιού. Ή, αν αισθάνεστε ιδιαίτερα σίγουροι και δεν έχετε έντονη προφορά, μπορείτε να την αλλάξετε χρησιμοποιώντας τον φωνητικό έλεγχο.

Όπως συμβαίνει με όλα τα νέα EV, υπάρχουν πολλά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και βοηθήματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας ελέγχου ταχύτητας Travel Assist της VW, ενώ προφανώς ένα ηχοσύστημα Harman Kardon 700 Watt θα είναι επίσης επιλογή στον διαμορφωτή.
Δεν υπάρχει ακόμα καμία πληροφορία για την τιμολόγηση, αλλά περιμένετε ότι το ID.7 θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Tesla Model 3, παρά το γεγονός ότι με μήκος σχεδόν πέντε μέτρων είναι στην πραγματικότητα πιο κοντά σε ένα Model S σε μέγεθος.