Μερικοί μήνες έχουν περάσει από τότε που η Cadillac μας έδειξε το έξοχο εσωτερικό της νέας Cadillac Celestiq και λίγο λιγότερο από τότε που μας έδειξε πως θα είναι το αυτοκίνητο, παρουσιάζοντας ένα μοντέλο προπαραγωγής. Τώρα μας δείχνει το αληθινό, το οποίο δεν θα έχει μεγάλες διαφορές, γιατί τι να αλλάξεις δηλαδή, από την οθόνη των 55 ιντσών στο ταμπλό ή την οροφή που μπορείς να την κάνεις φιμέ σε κλίμακα από το 1 έως το 20 για να μην σε ενοχλεί ο ήλιος. Δεν είναι συμπτωματικό πως παρουσιάστηκε την ίδια ημέρα με την Rolls Royce Spectre. Είναι τα δύο αυτοκίνητα που "σπάνε το φράγμα" των 300.000 ευρώ για να τα αγοράσει κανείς, τιμή που εδώ που έχουμε φτάσει πλέον μοιάζει με φυσιολογική.
Πολυτέλεια και τεχνολογία
Είναι επίσης και δύο από τα ελάχιστα, στα οποία με τα χρήματα αυτά ή όσα δίνει κανείς τέλος πάντων, αγοράζει κυρίως πολυτέλεια, άνεση και status. Αν και πλέον μιλάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οπότε υπεισέρχεται και η τεχνολογία ως παράγοντας. Η Cadillac Celestiq έχει πολύ, από όλα τα παραπάνω. Η βάση της είναι η πλατφόρμα Ultium της General Motors και αποδίδει 600 ίππους από δύο ηλεκτροκινητήρες που την καθιστούν τετρακίνητη. Τα 868 Nm ροπής βοηθούν στις καταιγιστικές επιδόσεις, που αντικατοπτρίζονται στα 3.8 sec της επιτάχυνσης για το 0-100km/h.
Η ενέργεια παρέχεται από μια μπαταρία 111 kWh με την οποία ο μεγιστάνας που θα κάθεται στο πίσω δεξί κάθισμα, θα μπορεί να φτάσει σε αποστάσεις μέχρι και 480 χλμ. Πάντως αυτό λογικά δεν θα τον απασχολεί (τον σωφέρ, γιατί τον μεγιστάνα τον απασχολούν άλλα πράγματα), καθώς χάρη στη δυνατότητα φόρτισης σε 200kW φορτιστή DC, η Celestiq θα μπορεί σε 10 λεπτά να αναπληρώσει ενέργεια για 125 χλμ. Πράγμα που είναι εντυπωσιακό.
Σε πάει και παρκάρει μόνη της
Στην διαδρομή ο μεγιστάνας, θα απολαμβάνει την Magnetic Ride ανάρτηση και το Active Roll Control που αποτρέπει από μετατοπίσεις του αμαξώματος στις στροφές, καθώς και την τετραδιεύθυνση. Οι τροχοί των 23 ιντσών, φέρουν ελαστικά της Michelin σε πρώτη τοποθέτηση, τα οποία όμως είναι αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα, με ειδικά κατασκευασμένα πλαϊνά, run flat τεχνολογία και αφρό ώστε να είναι ήσυχα.
Θεωρητικά ο σωφέρ δεν θα έχει και πολύ δουλειά να κάνει και θα ψάχνει μεγάλους αυτοκινητόδρομους, που δεν είναι δύσκολο να βρεις στην Αμερική, γιατί η Cadillac Celestiq διαθέτει το Ultra Cruise Control. Ένα σύστημα της GM με το οποίο το αυτοκίνητο κινείται ημιαυτόνομα, χάρη στις κάμερες, σε αισθητήρες και σε LiDAR που διαθέτει. Ε, αφού φτάσουμε μπορεί να παρκάρει και μόνη της, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να είναι μέσα.
Όταν λέμε πολυτέλεια, εννοούμε χλιδή
Πιο κάτω στην κονσόλα υπάρχει και άλλη οθόνη για τις λειτουργίες του αυτοκινήτου και πίσω από τα προσκέφαλα των εμπρός θέσεων υπάρχουν και άλλες δύο 12,6 ιντσών η κάθε μια για την ψυχαγωγία του μεγιστάνα που λέγαμε. Από την οθόνη που αφήσαμε για το τέλος, αυτή στο υποβραχιόνιο του πίσω καθίσματος, οι επιβάτες θα μπορούν να ρυθμίζουν την φωτεινότητα της γυάλινης οροφής. Θα σκουραίνει από το 1 έως το 20 και ανεξάρτητα η μια πλευρά από την άλλη, γιατί εσύ μπορεί να θέλεις λιακάδα, αλλά εγώ βλέπω ταινία οπότε θέλω ατμόσφαιρα.
Και τώρα το καλύτερο