Mobilize: Η μικροκινητικότητα by Renault

Πρόγευση της θυγατρικής μάρκας του Ομίλου Renault που είναι αφιερωμένη στη νέα κινητικότητα

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Mobilize (θυγατρική της Renault) εμφανίζει τις προοδευτικές της λύσεις με στόχο μια οικονομικά προσιτή κινητικότητα που θα απασχολήσει το μέλλον.

"θέλουμε να δείξουμε ότι είναι δυνατόν να αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε για την κινητικότητα και ότι υπάρχουν έξυπνες λύσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες όλων. Η Mobilize ανοίγει το δρόμο για μετασχηματισμό μεγάλης κλίμακας, με τη πρόθεση να ανοίξει την πόρτα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να απολαμβάνουν βιώσιμη, προσβάσιμη και προσιτή κινητικότητα", δηλώνει η Clotilde Delbos, CEO της Mobilize.
 

Φορτίσεις και οχήματα

Η Mobilize θα αναπτύξει ένα δίκτυο 200 σταθμών υπερταχείας φόρτισης στην Ευρώπη, σε ελάχιστη απόσταση απο τους αυτοκινητόδρομους (μόλις 5 λεπτά), μέχρι τα μέσα του 2024, σε συνεργασία φυσικά με τις αντιπροσωπείες της Renault. Θα είναι ανοιχτοί όλο το 24ωρο και θα προσφέρουν ανέσεις και παροχές εξυπηρέτησης κατά την ώρα της φόρτισης, ενώ ο κάθε σταθμός θα προσφέρει ταυτόχρονη χρήση 6 υπερφορτιστών (έκαστος των 400 kW).

Η Mobilize βγαίνει κερδισμένη από την τεχνογνωσία της μητρικής Renault στην ηλεκτροκίνηση και αναπτύσσει οχήματα που θα προσφέρονται για κοινή χρήση (car sharing). Διαδικαστικά, για την χρήση τους θα απαιτείται εγγραφή σε αντίστοιχη εφαρμογή μέσω smartphones και το κόστος μετακίνησης θα εξαρταται απο τον χρόνο κατοχής, τα χιλιόμετρα και το είδος του οχήματος.

Αναφορικά για τα οχήματα, προφανώς και είναι αμιγώς ηλεκτρικά, το Mobilize Duo με τις κόμπακτ διαστάσεις του, (μήκος 2.430 mm, πλάτος 1.300 mm και ύψος 1.460 mm) χωράει δύο άτομα α λα Renault Twizy - ο δεύτερος δηλαδή πίσω απο τον οδηγό. Οι ανοιγόμενες προς τα επάνω πόρτες εξασφαλίζουν στιλ και λειτουργικότητα σε περιορισμένο χώρο, ενώ απο την λιτή αλλά μοντέρνα αισθητική του εσωτερικού δεν λείπουν οι έξυπνες digital παροχές και οι ευκολίες.

Το έντονο πορτοκαλί φόντο στο ταμπλό, σχηματικά θυμίζει τα φορητά ραδιοκασετόφωνα των '80s απο τα οποία εμπνέεται, ενώ η κατασκευή του θα βασιστεί σε ανακυκλωμένα υλικά τα οποία θα ξεπερνούν σε ποσοστό το 50% και όλο το όχημα θα είναι 95 % ανακυκλώσιμο στο τέλος της ζωής του.

Το ηλεκτρικό μοτέρ κινεί τους πίσω τροχούς όντας τοποθετημένο εκεί και χωρίς να έχουν ανακοινωθεί για την ώρα απόδοση και χωρητικότητα μπαταρίας, εξασφαλίζει αυτονομία έως 140 km. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις: η πρώτη με μέγιστη ταχύτητα τα 45 km/h, δεν χρειάζεται δίπλωμα οδήγησης (χρήση απο τα 14 ανάλογα με τη χώρα). Η δεύτερη αναπτύσσει έως 80 km/h και οδηγείται με δίπλωμα κατηγορίας Β.

Φυσικά θα υπάρχει και η επαγγελματική του εκδοχή με την ονομασία Bento που ουσιαστικά αντικαθιστά τη θέση επιβάτη με ένα box μεταφοράς χωρητικότητας 700 lt. Αναμένονται από το 2023 - και η επαγγελματική εκδοχή ένα χρόνο αργότερα.

Concept Solo

Και αν σου αρέσει η μοναχική μετακίνηση, το Solo Concept είναι αυτό που θα κάνει τη δουλειά, καταλαμβάνοντας ελάχιστο χώρο στο δρόμο και στην στάθμευση.

Μόλις 1.370 mm μήκους και με ψηλόλιγνη φουτουριστική σιλουέτα το τρίτροχο όχημα με την πρωτότυπη εμφάνιση αναπτύσσει ταχύτητες έως 25 km/h, με τον χρήστη να μην χρειάζεται δίπλωμα, ζώνη ασφαλείας ή κράνος. Ένα τιμόνι τύπου joystick, περιλαμβάνει τον αερόσακο και οι βασικές πληροφορίες απεικονίζονται στην μικρή οθόνη μπροστά του.

Συνολικά θυμίζει περισσότερο ένα καθιστό πατίνι, με το τιμόνι να ενεργεί στον μικρό πίσω τροχό για να δώσει κατεύθυνση και θεαματική ευελιξία στο παιχνιδιάρικο όχημα. Το Solo θα μπορεί να φορτιστεί είτε με καλώδιο σαν κλασικό ηλεκτρικό όχημα, είτε ασύρματα με επαγωγική φόρτιση εφόσον το επιτρέπει η υποδομή στις διαδρομές που θα κινηθεί, είτε με αντικατάσταση των μπαταριών του.

 

Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize
Mobilize