Αυτό είναι το εσωτερικό του ηλιακού-ηλεκτρικού Aptera Gamma με αυτονομία 1.600 χλμ.

Ναι, σωστά διάβασες. 1.600 χιλιόμετρα αυτονομία υπόσχεται το ηλιακό-ηλεκτρικό (SEV) της Aptera και μόλις μας έδειξε το εσωτερικό του

Η Aptera ανέβασε στα social media φωτογραφίες του εσωτερικού από το ηλιακό-ηλεκτρικό αυτοκίνητο (SEV) της με εμβέλεια έως και 1.600 χιλιόμετρα. Μέχρι τώρα ξέρουμε ότι περιμένουμε το SEV παραγωγής της Lightyear -λογικά από το φθινόπωρο- που είναι επίσης ηλιακό αλλά δεν υπόσχεται τόσο μεγάλη αυτονομία.

Το αποδοτικό ηλιακό-ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Με τα μέχρι τώρα στοιχεία μπορούμε να πούμε ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο αποδοτικό από το SEV της Aptera. Χάρη σε έναν εξαιρετικά ελαφρύ, τρίτροχο σχεδιασμό και έναν συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) μόλις 0,13, το Aptera SEV μπορεί να επιτύχει αυτνομία 400 χιλιομέτρων με ένα μικρό πακέτο μπαταριών και 1.600 χιλιόμετρα με μεγαλύτερα πακέτα μπαταριών.

Ενώ η ηλιακή ενέργεια στα ηλεκτρικά οχήματα έχει περιοριστεί στην στην προσθήκη μόνο λίγων χιλιομέτρων εμβέλειας, το ηλιακό αυτοκίνητο της Aptera είναι τόσο αποδοτικό που χάρη στους ηλιακούς συλλέκτες μπορεί να κάνει 65 χιλιόμετρα την ημέρα, απλά παρκάροντάς το έξω -πρόσθεσε και μια αρχική τιμή μόλις 25.000 ευρώ και καταλαβαίνεις γιατί το Aptera ακούγεται τόσο πολύ.

Αυτές οι προδιαγραφές έχουν προσελκύσει μεγάλη προσοχή- η εταιρεία έχει καταφέρει να κάνει πάνω από 22.000 κρατήσεις για το όχημα. Η Aptera ζητά προκαταβολή 100 δολαρίων για να κάνετε κράτηση για το ηλιακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.


Πολλοί από αυτούς τους κατόχους κρατήσεων καταναλώνουν κάθε πληροφορία που μπορούν να πάρουν από την Aptera, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να φέρει το όχημά της στην παραγωγή, αφού συγκέντρωσε 40 εκατομμύρια δολάρια μέσω crowdfunding νωρίτερα φέτος.

Μίνιμαλ καμπίνα -θυμίζει Tesla;

Στις φωτό φαίνεται ένα καθαρό και μινιμαλιστικό εσωτερικό, που θυμίζει το εσωτερικό του Model 3 και Model Y της Tesla. Διαθέτει τόσο μια οθόνη του πίνακα οργάνων όσο και μια μεγάλη κεντρική οθόνη.

Η Aptera πρέπει να εργαστεί με τον περιορισμό του μεγέθους του οχήματος, το οποίο θα είναι σίγουρα μικρότερο για να επιτύχει την αποδοτικότητα στην οποία στοχεύει, αλλά και με την ελευθερία που απορρέει από το γεγονός ότι δεν χαρακτηρίζεται ως αυτοκίνητο, αλλά ως μοτοσικλέτα ή μοτο-ποδήλατο.

Ενώ η εταιρεία προφανώς προσπαθεί να καταστήσει το όχημα όσο το δυνατόν πιο ασφαλές, και σίγουρα ασφαλέστερο από μια μοτοσικλέτα, δεν έχει όλες τις ίδιες απαιτήσεις με ένα αυτοκίνητο -αφήνοντας έτσι περισσότερα περιθώρια για δημιουργικότητα όσον αφορά τον εσωτερικό σχεδιασμό.

Η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει πλήρως το πρωτότυπο gamma αργότερα αυτήν την εβδομάδα, και στοχεύει να φέρει το ηλιακό ηλεκτρικό όχημά της στην παραγωγή μέχρι το τέλος του έτους.