ELegend EL1: Νέες φωτογραφίες του ηλεκτρικού "Group B"

Αν βλέπεις ότι μοιάζει με το θρυλικό Audi του Group B είναι γιατί αυτό είχαν οι σχεδιαστές στο μυαλό τους. Επίσης είναι ηλεκτρικό, τετρακίνητο και με 800 ίππους

Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1
Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1

Μια εταιρεία με την επωνυμία ELegend μόλις έβγαλε μια ανακοίνωση στην οποία αραδιάζει πολλές λέξεις ιδιαίτερα σοβαρής επιχειρηματικής ορολογίας, αλλά ευτυχώς φρόντισε να τις συνοδεύσει με τις νέες εικόνες του ηλεκτρικού ELegend EL1.

Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1

Το ELegend EL1 μοιάζει με Group B αυτοκίνητο αλλά είναι ηλεκτρικό

Σε περίπτωση που το ξέχασες το ELegend EL1 ήταν ένα από τα αστέρια του 2021: ένα ηλεκτρικό supercar με σχεδιασμό εμπνευσμένο από το Audi Sport Quattro και το θρυλικό Audi του Group B -και σωστά σκέφτηκες ότι και το Hyundai N Vision 74 έχει τις ίδιες αναφορές. Το γωνιώδες ηλεκτρικό αυτοκίνητο- που κατασκευάζεται στη Βαυαρία - έχει μονοκόκ από ανθρακονήματα και πάνελ από CFRP, ζυγίζει 1.680 κιλά, ενσωματώνει μπαταρία 90 kWh και αποδίδει περίπου 800 ίππους.

Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1

Συμπέρασμα; Είναι ταχύτατο (δεν είναι αυτή μια τέλεια λέξη για να απόφυγεις το σφόδρα δημώδες "βρωμόγκαζο";). Η ELegend υπολογίζει για 0-100 km/h σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία του αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα. Μόνο 30 θα κατασκευαστούν -τουλάχιστον την τελευταία φορά που το ελέγξαμε. Κάθε χειροποίητο ELegend EL1 θα κάπου γύρω στα 1,2 εκατομμύρια ευρώ.

Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1

Να, και τα "επιχειρηματικά" που έχουν κάποια βάση

Θα υπάρξουν και άλλα μοντέλα -το EL2 και το EL3- και εδώ είναι ίσως που ήμασταν κάπως άδικοι στην αρχή και αξίζει να μιλήσουμε για τα για τα επιχειρηματικά. Η ELegend έχει προφανώς οριστικοποιήσει "μια αύξηση κεφαλαίου". Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από τον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης θα βοηθήσουν την εταιρεία να "διασφαλίσει την περαιτέρω ανάπτυξή της", με τους επενδυτές να λαμβάνουν υπόψη τους ευκατάστατους λάτρεις των ράλι καθώς και άλλους υποψήφιους πελάτες.

Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1

"Είμαστε σε καλή οικονομική θέση και συνεχίζουμε να προωθούμε με συνέπεια την ανάπτυξη της τεχνικής μας πλατφόρμας", δήλωσε ο Marcus Holzinger. Με αυτό το σκεπτικό, η εταιρεία "θα ήθελε να δημιουργήσει περαιτέρω επενδυτικές ευκαιρίες" για να τη βοηθήσει να κατασκευάσει περισσότερα αυτοκίνητα.

Το ηλεκτρικό supercar ELegend EL1

Βγαίνοντας από τον πλανήτη των επιχειρήσεων και επιστρέφοντας στον πλανήτη των αυτοκινήτων, το τρικινητήριο, τετρακίνητο EL1 φαίνεται ότι πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του και σύντομα θα μετατραπεί σε ένα κανονικό "έτοιμο προς λειτουργία" πρωτότυπο, από το οποίο η ELegend ελπίζει ότι θα επιβεβαιώσει τις προαναφερθείσες μετρήσεις επιδόσεων στις δοκιμές. Άντε να δούμε. Γιατί καλές οι φωτό αλλά από "αυγό" τίποτα.

Best of Network