
Το Porsche Mission R μπορεί να σου φαίνεται και εσένα ένα τρελό concept με τους 1.073PS και την αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία του, είναι όμως μια απόλυτη πραγματικότητα για την εταιρεία και φέρνει νέα δεδομένα. Ένα από αυτά είναι ένα άλλο concept που παρουσιάζει τώρα η Porsche, η 718 Cayman GT4 ePerformance.

Ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο προδιαγραφών κατηγορίας GT4, όπως φαίνεται και στο όνομά του, το οποίο βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο δοκιμαστικό στάδιο ακόμη, αλλά αυτό από μόνο του είναι αρκετά ενδιαφέρον. Πιο ενδιαφέρον ίσως είναι πως είναι το πρώτο πραγματικό αυτοκίνητο της Porsche αν θεωρήσουμε το Mission R ως έναν δοκιμαστικό καμβά στον οποίο θα βασίζονται εν πολλοίς τα μελλοντικά ηλεκτρικά σχέδια της εταιρείας.

Εξίσου σπουδαίο είναι πως ενσωματώνει λύσεις, σε επίπεδο δοκιμών, για τις ηλεκτρικές, πολιτικές Cayman και Boxster που σίγουρα θα δούμε στο μέλλον. Ωστόσο όπως λέει και o Chris Harris που ήταν ίσως ο μοναδικός εκτός της Porsche που οδήγησε το αυτοκίνητο, η Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance είναι μια διερεύνηση της εταιρείας για το κατά πόσο μπορεί να δημιουργήσει ένα μελλοντικό ενιαίο πρωτάθλημα με τέτοια ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η σχέση της Porsche με το motorsport είναι πολύ ιδιαίτερη και είναι από τις ελάχιστες αυτοκινητοβιομηχανίες που περνούν στα πολιτικά τους οχήματα, τόσο προηγμένη τεχνολογία, προερχόμενη από τους αγώνες.

Άρα μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που είναι φαρδύτερο από την Cayman GT4 Clubsport, η οποία συμμετέχει στους αγώνες στην εποχή μας και αυτό έχει γίνει για να χωρέσει τη συστοιχία των 80kWh των μπαταριών για το ηλεκτρικό σύστημα των 900V, το οποίο μοιάζει εξωπραγματικό. Έτσι είναι όμως και η Porsche 718 Cayman GT4 ePerformance έχει τη δυνατότητα να αποδίδει 600PS με ενέργεια που θα επιτρέπει αγώνες διάρκειας 30-40 λεπτών.

Η ιπποδύναμη βεβαίως θα μπορεί να φτάσει έως και 1.000PS, κάτι που δεν αφήνει ασυγκίνητο ούτε τον Chris Harris, ενώ σύμφωνα με την Porsche οι επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι αντίστοιχες μιας 911 GT3 Cup της γενιάς 992, του αγωνιστικού με το οποίο διεξάγεται το Porsche Supercup. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην άμεση ψύξη των κινητήρων και της μπαταρίας με λάδι.
"Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με την ανταπόκριση (για το GT4 ePerformance) επειδή ένα ενιαίο με ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα θα ήταν μια σημαντική προσθήκη στο πελατειακό πρόγραμμα αγώνων που διαθέτουμε", δήλωσε ο Matthias Scholz, επικεφαλής των αγωνιστικών αυτοκινήτων GT της Porsche.