Η είσοδος της Lexus στην ηλεκτροκίνηση σημαίνεται με την παρουσίαση του RZ 450e, το οποίο έρχεται ως προάγγελος μιας ευρείας γκάμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την premium θυγατρική της Toyota. Το Lexus RZ 450e θα κατασκευάζεται στην ίδια πλατφόρμα που θα κατασκευάζεται και το Toyota bZ4X στην Toyota City και σύμφωνα με τον Koji Sato, Πρόεδρο της Lexus, "Είναι μια απτή απόδειξη της μεταμόρφωσης που συμβαίνει στην Lexus. Γρήγορη επιτάχυνση, ακριβής αίσθηση πέδησης και δυναμικός χειρισμός θα είναι όλα στοιχεία που θα αποτελούν το 'σήμα κατατεθέν' της Lexus".

Υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να θεωρηθεί ήδη ως ένα πιο σπορτίφ Lexus RX, όμως οι διαφορές που προκύπτουν από την διαφορά τεχνολογίας είναι μεγάλες. Το Lexus RZ 450e θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες στους δύο άξονές του. Ο εμπρόσθιος αποδίδει 150kW και ο οπίσθιος 80. Η συνολική απόδοση των 308PS υπερτερεί από τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις της Lexus μέχρι τώρα, θα υπερτερεί όμως και από το Toyota bZ4X. Το ίδιο ισχύει και με την αυτονομία που θα είναι οριακά μεγαλύτερη από το μοντέλο της Toyota καθώς θα αγγίζει τα 400km. Το ίδιο θα ισχύει και με την επιτάχυνση που για το RZ 450e θα είναι 5,4sec, τη στιγμή που το Toyota bZ4X θα είναι σχεδόν ένα δευτερόλεπτο πιο αργό.

Ηλεκτρική ταξιδιωτική εμπειρία
Αυτά όμως είναι μόνο αριθμοί και η Lexus, όπως φάνηκε ξεκάθαρα από την τοποθέτηση των στελεχών της, δεν στοχεύει μόνο στην αριθμητική υπεροχή των τεχνικών χαρακτηριστικών. Φιλοδοξεί πολύ περισσότερο να ικανοποιήσει τον οδηγό του RZ 450e και να προσφέρει στην οικογένεια μια άνετη, καλαίσθητη και σύγχρονη ταξιδιωτική εμπειρία. Γι' αυτό και η μοναδική επιλογή είναι η τετρακίνηση Direct4, γι' αυτό το κέντρο βάρους παραμένει χαμηλά και γι' αυτό την κατανομή της ροπής διαχειρίζεται ένα σύστημα που έχει αναπτύξει αποκλειστικά η Lexus και προσαρμόζει την δύναμη μεταξύ των δύο αξόνων, με βάση τις συνθήκες που επικρατούν στο οδόστρωμα. Η Lexus έχει δώσει και όνομα σε αυτό. Όχι στο σύστημα αλλά στην φιλοσοφία την οποία ονομάζει Lexus Driving Signature.

Τα παραπάνω αφορούν κυρίως τον οδηγό, αλλά αντικατοπτρίζονται στην άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες. Για την Lexus το σπουδαιότερο σε σχέση με την προσοχή που δίνει στον οδηγό είναι η ελαφρά κλίση του cockpit προς εκείνον. Σε αντίθεση δηλαδή με την όλο και πιο διαδεδομένη τώρα πια επιλογή του ενιαίου ταμπλό με οθόνες εύκολα διαχειρίσιμες και από τον συνοδηγό. Στα υπόλοιπα το εσωτερικού ξεχωρίζει η πανοραμική οροφή καθώς επίσης και το γεγονός πως η Lexus αφαίρεσε το ντουλαπάκι του συνοδηγού, προκειμένου να βοηθήσει στην καλύτερη θέρμανση και ψυξη της καμπίνας. Το ιδιαίτερο τιμόνι με το οποίο παρουσιάστηκε το αυτοκίνητο θα είναι ανάμεσα στις επιλογές, αλλά η βασική έκδοση θα έρχεται με συμβατικό, στρογγυλό τιμόνι.

Εμφανισιακά η επιρροή του LFA είναι ορατή. Το supercar της Lexus μπορεί να μην παράγεται πλέον αλλά ήταν τόσο χαρακτηριστικό που δεν λησμονιέται εύκολα. Έτσι οι γραμμές και οι ακμές έχουν προσαρμοστεί στις λειτουργικές και αισθητικές ανάγκες των ηλεκτροκίνητων οχημάτων και δίνουν στο Lexus RZ 450e μια πολύ σπορ εικόνα και παράλληλα άκρως αεροδυναμική. Τομέας που ενισχύεται ακόμη και με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή του αμαξώματος, τα οποία προσφέρουν καλύτερη ροή του αέρα γύρω από το αυτοκίνητο.

Για την Lexus το στοίχημα της ηλεκτροκίνησης έχει ορίζοντα το 2035, όταν και σχεδιάζει να πουλάει μόνο ηλεκτρικά οχήματα σε παγκόσμια κλίμακα. Μια πενταετία νωρίτερα οι προβλέψεις την θέλουν να πουλάει περίπου ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα σε Ευρώπη, Κίνα και Αμερική με στόλο αμιγώς ηλεκτρικό.