
























Αν το Golf ήταν πάντα το αυτοκίνητο της καρδιάς σου, αλλά η ανάγκη για κάτι πιο πρακτικό σε κάνει να λοξοκοιτάς προς τα SUV, τότε το T-Roc είναι πιθανότατα αυτό που ψάχνεις.
Άνετες και ξεκούραστες μετακινήσεις, ζωντάνια κινητήρα, κατανάλωση, εξοπλισμός
Διακόπτες αφής, χώροι για τα πόδια πίσω
Τα SUV είναι η δημοφιλέστερη κατηγορία της αγοράς. Το πιθανότερο είναι πως έχεις βαρεθεί να το ακούς, όμως είναι ακόμη πιο πιθανό να εξακολουθήσεις να το ακούς και τα χρόνια που έρχονται. Μια ματιά στη γκάμα των περισσότερων εταιρειών αρκεί για να σε πείσει.
Πάρε για παράδειγμα την VW. Της λείπει ένα μοντέλο SUV για να φτάσει τα δέκα. Μην κάνεις το λάθος όμως να θεωρήσεις πως όλα τα SUV στη γκάμα της είναι το ίδιο σημαντικά. Το T-Roc συγκεκριμένα, αποτέλεσε μια από τις πρώτες απόπειρες της γερμανικής εταιρείας να εισέλθει στην κατηγορία, το 2017. Και υπήρξε απόλυτα επιτυχημένη.
Το T-Roc είναι τόσο δημοφιλές, που αποτελεί το δεύτερο σε πωλήσεις μοντέλο της μάρκας σε ευρωπαϊκό επίπεδο, πίσω μόνο από το Golf που θα μπορούσε κάλιστα να θεωρηθεί το ιερό δισκοπότηρο της VW.
Θα μπορούσε να πει κανείς πως ήταν αναμενόμενο, από τη στιγμή που το T-Roc είναι ένα ψηλότερο Golf. Δεν είναι ακριβώς σχήμα λόγου. Το γερμανικό B-SUV έχει παρόμοιες διαστάσεις και αρκετά κοινά αισθητικά στοιχεία με το δημοφιλές hatchback. Με μήκος 4,23 μέτρα και μεταξόνιο 2,59 μέτρα, τοποθετείται στην καρδία της μικρής κατηγορίας.
Και πράγματι, αν υπάρχει ένα SUV που έχει καταφέρει να κερδίσει το ελληνικό κοινό τα τελευταία χρόνια, αυτό είναι το VW T-Roc. Στα χρόνια παρουσίας του στην αγορά, μετρά πάνω από 14.000 ταξινομήσεις στη χώρα μας και παραμένει σταθερά σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.
Σήμερα, η οικογένεια μεγαλώνει με μια νέα ειδική έκδοση που τα έχει όλα, τουλάχιστον σε επίπεδο εξοπλισμού, το T-Roc Dream. Η νέα έκδοση βασίζεται στη δημοφιλή Style, αλλά ανεβάζει τον πήχη με έναν πλουσιότατο εξοπλισμό που συνδυάζει hi-tech λεπτομέρειες με πρακτική πολυτέλεια.
Μεταλλικό χρώμα με διχρωμία (μαύρη οροφή), φιμέ κρύσταλλα, προβολείς IQ.Light LED Matrix με Dynamic Light Assist, αλλά και φωτιστικές λεπτομέρειες στο εμπρός μέρος δίνουν μια premium αύρα που ξεχωρίζει στον δρόμο.
Παράλληλα, το Easy Open & Close κάνει τη ζωή πιο εύκολη στην καθημερινότητα, ενώ το Keyless Access και ο συναγερμός ενισχύουν την ασφάλεια και την άνεση.
Η εικόνα στο εσωτερικό είναι αρκετά οικεία για όποιον έχει επαφή με το σύγχρονο πρόσωπο της VW. Ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη infotainment που υποστηρίζει ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto. Για το ζήτημα της επιλογής διακοπτών αφής αντί για φυσικά κουμπιά, τα έχουμε πει επανειλλημένα.
Το θέμα είναι πως ακόμη και η ίδια η VW έχει αναγνωρίσει την πρακτικότητα των φυσικών διακοπτών και έχει δηλώσει πως πρόκειται να τα επαναφέρει στα μελλοντικά της μοντέλα, οπότε φαίνεται πως όλα έχουν πάρει το δρόμο τους.
Οι χώροι είναι καλοί για όσους κάθονται μπροστά και ικανοποιητικοί για τους πίσω, την ώρα που ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 445 λίτρα. Όχι κορυφαία τιμή, σίγουρα όμως ανταγωνιστική.
Κάτω από το καπό, ο γνώριμος 1.5 TSI των 150 ίππων συνεργάζεται με το 7άρι DSG (με paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι), προσφέροντας μια ισορροπία δύναμης, οικονομίας και άνεσης που ταιριάζει σε κάθε σενάριο. Από την καθημερινή κίνηση στην πόλη μέχρι τις αποδράσεις του Σαββατοκύριακου.
Στα παραπάνω συμβάλλει και το βάρος των 1.353 κιλών, νούμερο που μας υπενθυμίζει πόσο πολύ έχουν αλλάξει τα πράγματα με την έλευση των ηλεκτρικών μοντέλων.
Προσωπικά, θα έλεγα πως ο συγκεκριμένος συνδυασμός αναδεικνύει το καλύτερο πρόσωπο του μοντέλου, εξασφαλίζοντας καλές επιδόσεις που δεν θα αφήσουν κανέναν δυσαρεστημένο και λογική κατανάλωση (μέση τιμή στα επίπεδα των 6 l/100 km). Ενδεικτικά, η VW ανακοινώνει 0-100 km/h σε 8,6 δευτ. και τελική ταχύτητα 205 km/h.
Η ποιότητα κύλισης συγκαταλέγεται στα θετικά του T-Roc, όπως και η επιλογή των ελαστικών με ψηλό προφίλ, που προσθέτει πόντους σε επίπεδο άνεσης. Και είναι αυτός ακριβώς ο τομέας που αποτελεί το δυνατό σημείο του μικρού SUV. Η άνεση στις μετακινήσεις.
Η ζωντάνια μπορεί να είναι στοιχείο που δεν λείπει από τον κινητήρα του T-Roc, όμως δεν είναι ο σπορ χαρακτήρας που ορίζει την προσωπικότητα του μοντέλου.
Με τιμή λιανικής 30.980 ευρώ και συνολικό όφελος που αγγίζει τις 5.000 ευρώ, το T-Roc Dream δεν είναι απλώς μια ακόμα έκδοση, αλλά μια ευκαιρία να αποκτήσεις το best seller SUV στην πιο ολοκληρωμένη του μορφή. Ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει στυλ, τεχνολογία και πρακτικότητα, μιλώντας απευθείας στη γλώσσα του σύγχρονου lifestyle.
Κινητήρας: 4κύλινδρος turbo, 1.498cc
Κιβώτιο / σχέσεις: Αυτόματο / 7
Κίνηση: Μπροστά
Ισχύς: 150 ίπποι
Ροπή: 250 Nm
0-100 km/h: 8,6 sec
Τελική ταχύτητα: 205 km/h
Κατανάλωση:
μέση εργοστασιακή: 6,1 lt/100 km
μέση δοκιμής: 6,3 lt/100 km
Διαστάσεις:
ΜxΠxΥ: 4.236 mm x 1.819 mm x 1.584 mm
Βάρος: 1.353 kg
Χώρος αποσκευών: 445 lt
Εκπομπές CO2: 137 g/km
Τιμή: από €30.980