











Αυτό που βλέπεις μπροστά σου, είναι η βασική έκδοση της CLE, με την ονομασία 200. Κάτι που όπως τον παλιό καλό καιρό μεταφράζεται σε κινητήρα 2.0 λίτρων, ο οποίος στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει απόδοση 204 ίππων. Πατώντας το κουμπί start στο ταμπλό βέβαια, ο ήχος εκκίνησης του κινητήρα λάμπει δια της απουσίας του. Η εξήγηση βρίσκεται στο ήπια υβριδικό σύστημα 48V που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και που ουσιαστικά ενεργοποιεί το θερμικό μοτέρ.
Η υβριδική τεχνολογία στη νέα CLE όμως, δεν βρίσκεται εκεί μόνο για τις εκκινήσεις, αλλά και για να συνεισφέρει επιπλέον 23 ίππους ακαριαία για ακόμη πιο ζωηρές επιταχύνσεις. Η μπαταρία του συστήματος φορτίζει κατά την ελεύθερη κύλιση και το φρενάρισμα και φυσικά, συμβάλλει στην καλύτερη οικονομία καυσίμου.
Γενικά, σε αντίθεση με την επιθετική της εμφάνιση, η CLE είναι ένα κορυφαίο cruiser. Εξαιρετικά ήσυχη και άνετη ακόμη και για τα υψηλά στάνταρ της Mercedes. Σε συνδυασμό με τα ξεκούραστα καθίσματα με τις δερμάτινες επενδύσεις, η CLE αποτελεί ένα ιδιαίτερα ευχάριστο περιβάλλον για τις μετακινήσεις σου, είτε εντός, είτε εκτός πόλης.
Στην εποχή των ηλεκτρικών, τα 7,4 δευτερόλεπτα που ανακοινώνει η Mercedes για την επιτάχυνση 0-100 km/h μπορεί να μην ακούγονται τόσο εντυπωσιακό νούμερο, είναι όμως μια αξιοπρεπέστατη τιμή. Όπως και τα 240 km/h τελικής, που σε σύγκριση με τα ηλεκτρικά, ακούγεται πιο εντυπωσιακή τιμή απ' ότι πραγματικά είναι.
Μπορείς άνετα να κινείσαι στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 160-170 χιλιομέτρων ή αν προτιμάς, να ακολουθήσεις τα όρια ταχύτητας και να εκτοξεύσεις την αυτονομία στα επίπεδα των 700+ χιλιομέτρων. Βοηθάει βέβαια και το μεγάλο ρεζερβουάρ των 66 λίτρων. Το θέμα είναι τι συμβαίνει στην περίπτωση που ενώ κινείσαι στην εθνική με την όποια ταχύτητα, θυμηθείς πως βρίσκεσαι μέσα σε coupe.
Ναι, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι μειωμένη κατά μερικά χιλιοστά σε σχέση με μια C-Class και έχοντας επιλέξει το πρόγραμμα Sport, η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού είναι αμεσότερη. Όμως κατά τα άλλα, το setup του αυτοκινήτου παραμένει στη λογική ενός cruiser.
Αν περίμενες να διαβάσεις κάτι άλλο, ίσως θα πρέπει να περιμένεις τη δοκιμή της έκδοσης AMG, αν και όταν αυτή θα είναι διαθέσιμη. Η συνδυαστική απόδοση των 227 ίππων της CLE 200, το τιμόνι με το σωστό βάρος αλλά και τη μέτρια πληροφόρηση και ο συνολικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου, δεν θα μειώσουν τα αποθέματα αδρεναλίνης μέσα σου. Αυτή είναι από τις Mercedes που ιδανικά οδηγούνται στο πρόγραμμα Normal.