Δοκιμή MG EHS 1.5T: Η εξαίρεση στον κανόνα

MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto
MG EHS 1.5T Auto

ΠΡΑΞΗ

MG EHS 1.5T Auto

Για την ακρίβεια, το HS ξεκινά by default σε e-mode. Οπότε τα πρώτα σου μέτρα γίνονται σε συνθήκες απόλυτης ησυχίας. Μπορεί και χιλιόμετρα, αν δεν θελήσεις να πάρεις το μέγιστο της ισχύος του μεσαίου MG. Η ηλεκτρική αυτονομία που εξασφαλίζει στο HS η μπαταρία των 16,6 kWh ξεπερνά οριακά τα 50 χλμ., βρίσκεται δηλαδή στα επίπεδα της πλειοψηφίας των plug-in υβριδικών μοντέλων. Για την πλήρη φόρτιση σε wallbox 3,7 kWh υπολόγισε περίπου 4,5 ώρες.

Οι αριθμοί ευδοκιμούν

Από εκεί και πέρα, ο 4κύλινδρος κινητήρας 1.5 λίτρων σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα 90 kW ανεβάζουν τη συνολική απόδοση στους 258 ίππους. Ως νούμερο είναι παραπάνω από αξιοπρεπές, όπως και οι επιδόσεις που εξασφαλίζει στο αμάξωμα των 1.737 κιλών. Η τιμή των 6,9 δευτερολέπτων για την επιτάχυνση 0-100 km/h μπορεί να ξυπνάει ένστικτα, όμως καλό είναι να μην τρέφεις αυταπάτες. Η σπορ διάσταση δεν είναι κάτι που λείπει μόνο από το MG, αλλά ουσιαστικά από τη συντριπτική πλειοψηφία των SUV.

MG EHS 1.5T Auto

Το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων θεωρητικά θα μπορούσε να δώσει μια έξτρα ζωντάνια, όμως η λειτουργία του είναι προσανατολισμένη στο να δώσει έναν πολιτισμένο χαρακτήρα στο μοντέλο της MG. Επιπλέον, σημείωσε πως δεν υπάρχει δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών ή paddles στο τιμόνι, όπως και προγραμμάτων οδήγησης. Από εκεί και πέρα, το HS χαρακτηρίζεται από ικανοποιητική ηχομόνωση και αρκετά καλή ποιότητα κύλισης όσο το οδόστρωμα παραμένει καλό.

Σε δρόμο με κακοτεχνίες, η ανάρτηση δεν έχει την απόσβεση που θα έπρεπε, ενώ σε μια κλειστή διαδρομή θα παρατηρήσεις και κλίσεις στο αμάξωμα, απόρροια της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης. Το τιμόνι πάντως, παραμένει σχετικά βαρύ και παρέχει ικανοποιητική αίσθηση.

Fun to drive #not

Αν το πιέσεις αρκετά, το HS έχει τη δυνατότητα να κινηθεί σβέλτα, όμως αφενός πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να ακούς τον κινητήρα πιο έντονα απ' ότι θα ήθελες, αφετέρου να ξέρεις πως η συμπεριφορά του αυτοκινήτου δεν θα ακολουθήσει σε καμία περίπτωση τις διαθέσεις σου.

MG EHS 1.5T Auto

Σε επίπεδο οικονομίας καυσίμου πάντως, το υβριδικό HS τα καταφέρνει αρκετά καλά, καθώς η συνδυαστική του αυτονομία στην κίνηση στην πόλη ανέρχεται σε περίπου 450 χιλιόμετρα. Πριν βιαστείς να τη χαρακτηρίσεις μικρή, λάβε υπόψη σου πως το ρεζερβουάρ της βενζίνης είναι μόλις 37 λίτρων. Και εδώ που τα λέμε, στα μοντέλα της MG η διάσταση της οικονομίας ιεραρχείται ψηλά, απ' όπου κι αν προέρχεται.

Best of Network