











Αλήθεια, τι αναζητά ένα αναλογικό ρολόι στον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων του DS 7; Την άποψη! Και οι δημιουργοί του DS 7 προσπάθησαν πολύ να προσδώσουν στυλ και άποψη στην εικόνα του εσωτερικού με τα ρομβοειδή μοτίβα και την εργονομική ιδιαιτερότητα τού να βρίσκονται οι διακόπτες ανοίγματος των παραθύρων στη βάση της κονσόλας και όχι στα πλαϊνά των θυρών.
Από την άλλη, η οθόνη αφής 12,1 ιντσών του συστήματος infotainment έχει τις ίδιες διαστάσεις με αυτήν των οργάνων και περιλαμβάνει ένα προηγμένο σύστημα φωνητικής αναγνώρισης. Το λογισμικό είναι γρήγορο, όμως τα γραφικά χρειάζονται ανανέωση. Φαντάζουν πολύ απλά για ένα μοντέλο αυτής της κατηγορίας.
Σε κάθε περίπτωση οι ψηφιακοί διακόπτες αφής κάτω από την κεντρική οθόνη συνεισφέρουν στην πρακτικότητα, οδηγώντας άμεσα στο επιθυμητό μενού του συστήματος, το οποίο, φυσικά, συνδέεται ασύρματα με κινητά χάρη στις λειτουργίες Android Auto και Apple CarPlay.
Συνολικά, το DS 7 με τους 360 ίππους μάς άφησε μια γλυκιά γεύση στον ουρανίσκο. Ιδιαίτερα γρήγορο, αρκετά άνετο και σίγουρα ποιοτικό σε κάθε σπιθαμή της φινετσάτης καμπίνας του. Συγκριτικά με τα όσα προσφέρει δε δίνεις λίγα αλλά ούτε και πολλά για να το αποκτήσεις. Ξεκινάς από τα €65.800 της έκδοσης Performance Line+ και ανεβαίνεις στα €73.700 της κορυφαίας έκδοσης Opera.