











Η κορυφαία έκδοση E-Tense με 360 ίππους έχει εξελιχθεί από το τμήμα DS Performance. Ως εκ τούτου, φέρει πάνω της τεχνολογία επιδόσεων. Αυτό, άλλωστε, δηλώνουν και οι μετρήσεις στο χρονόμετρο. Ενδεικτικά, η επιτάχυνση 0-100 απαιτεί χρόνο μόλις 5,6 sec. Ωστόσο, το κορυφαίο DS 7 γίνεται αρνάκι σε καθημερινή χρήση και αρκετά οικονομικό.
Σε αυτό συμβάλλει η plug-in υβριδική τεχνολογία του που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,6 lt με Turbo και δύο ηλεκτροκινητήρες. Μαζί και το γνώριμο, από πολλά μοντέλα του ομίλου, αυτόματο κιβώτιο e-EAT8, το οποίο έχει εξαιρετική απόκριση ειδικά στη χειροκίνητη λειτουργία και στο Sport mode. Σε σχέση με την plug-in έκδοση της προηγούμενης σειράς DS 7 Crossback, η μπαταρία στην περίπτωση του νέου μοντέλου παρουσιάζει αυξημένη χωρητικότητα (14,2 kWh), που, σύμφωνα με μετρήσεις της εταιρείας, προσδίδει μια αυτονομία της τάξεως των 57 km με χρήση μόνο των ηλεκτροκινήτων.
Στην πράξη, αυτή η αυτονομία είναι λίγο πιο κάτω από τα 50 km. Χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 7,4 kWh, η μπαταρία φορτίζεται πλήρως σε λιγότερο από δύο ώρες σε κοινόχρηστο φορτιστή και σε πάνω από πέντε ώρες σε οικιακό ρεύμα. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται από 7,5 έως 8 lt/100 km. Βέβαια, με την μπαταρία φορτισμένη και το υβριδικό σύστημα να δουλεύει συνδυαστικά οι ενδείξεις κυμαίνονται από 1,8 έως 3,5 lt/100 km.
Σχεδιαστικά, δεν έχουν πολλά αλλάξει στην εξωτερική σχεδίαση του DS 7 σε σχέση με το Crossback του 2017. Οι αλλαγές αυτές πού επικεντρώνονται; Εκ πρώτης, έχουν φύγει τα χρώμια και έχει έρθει το DS Light Veil με φαρδύτερη μάσκα και νέους προβολείς DS Pixel Led Vision 360, οι οποίοι υποκαθιστούν τους προβολείς ομίχλης και προσφέρουν φωτεινότητα που καλύπτει απόσταση 380 m στη μεγάλη σκάλα.
Η φωτεινή δέσμη μέσα στη στροφή ρυθμίζεται από τη λειτουργία των εξωτερικών LED. Στο πίσω μέρος νέα είναι η πέμπτη πόρτα. Τα φωτιστικά στοιχεία δε διαθέτουν χρώμιο, αλλά ένα μαύρο φινίρισμα με παραμετρικούς ρόμβους στο μοτίβο. Στη θέση της επιγραφής "Crossback" υπάρχει πλέον η υπογραφή "DS Automobiles".
Κομψό και hi-tech παραμένει το εσωτερικό. Στην έκδοση Performance Line+ οι επενδύσεις είναι από alcantara. Τα καθίσματα από μόνα τους στοιχειοθετούν μια εκ των ιδιαιτεροτήτων του DS 7, καθώς διαθέτουν ειδική γέμιση από πιο πυκνό αφρώδες υλικό που ενισχύει το επίπεδο άνεσης. Άλλωστε, παραδοσιακά και η αρχέτυπη Citroen DS του 1955 διέθετε πολύ άνετα και μαλακά καθίσματα.
Το αυτοκίνητό μας διέθετε το έξτρα πακέτο εξοπλισμού Voyage (αξίας €2.268), που περιλαμβάνει πανοραμική ηλιοροφή, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, φιμέ κρύσταλλα αλλά και τον χρονογράφο B.R.M. 180.