Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe: To τίμημα της απώλειας

Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe
Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe

ΠΡΑΞΗ

Η συγκεκριμένη έκδοση της GLE, ήρθε να αντικαταστήσει την προηγούμενη 2λιτρη 300d, καθώς και την 3λιτρη 350d, με την οποία έχει ίδια ισχύ. Αυτή μεταφράζεται σε 272 ίππους, όμως υπάρχει και ένα ακόμη στοιχείο που δημιουργεί νέα δεδομένα. Αναφέρομαι στην προσθήκη ενός ήπια υβριδικού συστήματος 48V, που συνεισφέρει σε ισχύ και ροπή κατά 20 ίππους και 200Nm αντίστοιχα. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και φυσικά, η 300d σου δίνει τη δυνατότητα επιλογής προγράμματος οδήγησης.

Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe

Το αυτοκίνητο δοκιμής, διέθετε και την προαιρετική αερανάρτηση Airmatic, η οποία αυξομειώνει αυτόματα την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, ανάλογα με την ταχύτητα που κινείσαι. Στην κίνηση εκτός δρόμου, έχεις τη δυνατότητα να αυξήσεις την απόσταση και χειροκίνητα αν οι συνθήκες το απαιτούν. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι εξαιρετικές για ένα αυτοκίνητο βάρους 2.320kg, με την επιτάχυνση 0-100km/h να έρχεται σε 6,8sec και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 226km/h. Αν και δεν συνοδεύεται από την χροιά του ήχου που περιμένεις όταν βλέπεις τέτοια νούμερα, η αίσθηση είναι πως η τιμή επιτάχυνσης είναι απόλυτα ρεαλιστική, καθώς η GLE 300d μαζεύει χιλιόμετρα με χαρακτηριστική άνεση, τα κρύβει με ακόμη μεγαλύτερη και τα διατηρεί για όσο η διαδρομή περιλαμβάνει διόδια.

Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe

Το ότι η 300d είναι ένα απολαυστικό αυτοκίνητο στο ταξίδι, είναι κάτι που μπορείς εύκολα να υποθέσεις. Οι μεγάλοι τροχοί με ζάντες 20 ιντσών, σε συνδυασμό με την αερανάρτηση φιλτράρουν εξαιρετικά το δρόμο, η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία και οι θόρυβοι που εισέρχονται στην καμπίνα αμελητέοι. Το ερώτημα είναι πώς συμπεριφέρεται σε μία διαδρομή όπου η άσφαλτος είναι πιο στενή και οι στροφές διαδέχονται η μία την άλλη. Η απάντηση είναι πως μια τάση πλεύσης υπάρχει για να σου θυμίζει πως η μηχανολογία εξακολουθεί να σκύβει το κεφάλι στους νόμους της φυσικής, όμως με το σπορ πρόγραμμα οδήγησης, μπορεί να περιοριστεί αισθητά.

Η τετρακίνηση είναι εκεί για να διατηρεί τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, η ροπή μπορεί να κατανεμηθεί από 0-100% ανάμεσα στους μπροστινούς και τους πίσω τροχούς και γενικά, το τεχνολογικό υπόβαθρο της 300d υπόσχεται πως η συμπεριφορά της στις στροφές, είναι καλύτερη από αυτό που αφήνει να εννοηθεί το μέγεθός της. Δεν είναι το κατάλληλο όχημα για να κινηθείς στο όριο, ούτε και για να κινηθείς off road, παρά το επιβλητικό παρουσιαστικό της. Αν ήταν δίτροχο, θα ανήκε στην κατηγορία on-off.

Mercedes GLE 300d 4Matic Coupe

Η ίδια η Mercedes, έχει συμπεριλάβει στην GLE και πρόγραμμα οδήγησης off road, η τετρακίνηση υπάρχει, το ίδιο και η απόσταση από το έδαφος. Όμως ο ανασταλτικός παράγοντας είναι για μία ακόμη φορά το βάρος και οι διαστάσεις. Και φυσικά ο χαρακτήρας, καθώς η 300d Coupe είναι ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει καλύτερα σε ένα γκαλά, παρά σε μια ειδική του Ακρόπολις. Ως επιστέγασμα της συνολικά θετικής παρουσίας του κορυφαίου coupe SUV της Mercedes (ως μοντέλο, όχι ως έκδοση), έρχεται η κατανάλωση.

Σε μικτές συνθήκες κίνησης, δεν είναι δύσκολο να δεις μια μέση κατανάλωση της τάξεως των 9lt/100km. Μπορείς και καλύτερα, αλλά θα πρέπει να το προσπαθήσεις. Αν σου ακούγεται υψηλή ως τιμή, θα πρέπει να το ξανασκεφτείς. Μιλάς για ένα αυτοκίνητο που είναι premium σε όλα του. Η αυτονομία που θα δεις με γεμάτο ρεζερβουάρ ξεπερνά τα 800km. Δεν είναι fake, αλλά καλό είναι να έχεις υπόψη σου πως η χωρητικότητα του τελευταίου είναι 85lt.

Best of Network