













Για αρχή θα πρέπει να αποδεχτείς πως ο βασικός λόγος που επιλέγεις το Taigo, είναι η coupe αισθητική και όχι τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Και αυτή θα είναι μια καλή αρχή, γιατί σε αυτή την περίπτωση δεν καλείται κανείς να αποδείξει τίποτα. Ούτε το αυτοκίνητο σε εσένα, ούτε εσύ σε όσους κυκλοφορούν γύρω σου. Πρόκειται για μια συνθήκη που θα σου εξασφαλίσει ευχάριστες μετακινήσεις και θα σε γλιτώσει από φασαρίες και περιττά έξοδα.
Φασαρίες, γιατί η χροιά του κινητήρα όταν πιέζεται δεν συγκεντρώνει ιδιαίτερες πιθανότητες να σε εξιτάρει και έξοδα, γιατί συν τοις άλλοις θα αυξήσεις σημαντικά και την κατανάλωση. Μπορείς να γλιτώσεις απ' όλα αυτά, ακολουθώντας έναν απλό κανόνα: όσο χειρότερα ακούγεται, τόσο περισσότερο καίει.
Από εκεί και πέρα, με δεδομένο πως η έκδοση με τον ίδιο κινητήρα με 95 ίππους και 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ακούγεται και είναι περισσότερο λύση ανάγκης, ενώ εκείνη των 150 ίππων ανεβαίνει αρκετά, η έκδοση των 110 ίππων με το DSG φαντάζει ως η πιο λογική επιλογή. Το σημαντικό όμως είναι πως το Taigo προβάλλει ως μια σαφώς προτιμότερη λύση σε σχέση με το T-Cross. Είναι ομορφότερο, δεν απαιτεί ιδιαίτερες θυσίες σε θέμα χώρων και κοστίζει περί τα €600 παραπάνω στις ίδιες εκδόσεις εξοπλισμού (€25.800 η έκδοση Style της δοκιμής).