Kalmar RS-R: Μοιάζει με Porsche 911 αλλά δεν είναι

Αυτή η Porsche 911 είναι ο ορισμός του restomod και είναι πολύ, πολύ ακριβή

Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche
Kalmar_RS-R_Porsche

Ακόμα μια Porsche από το παρελθόν; Σε λίγο θα είναι περισσότερες από τις καινούργιες Porsche 911.
Η Porsche πουλάει πλέον περισσότερες Taycan και Cayenne παρά την "σημαία" της, 911. Φυσικά κανένα από τα μοντέλα που αναφέραμε δεν θα ήταν τόσο επιθυμητό αν η φίρμα δεν άνοιγε το δρόμο εξελίσσοντας με επιμονή από το 1963 αυτό το υπέροχο σπορ αυτοκίνητο που ακούει στο όνομα 911. Ναι, η Porsche πουλάει κάποιες 911. Αλλά η ουσία είναι ότι η 911 πουλάει πολλές Porsche.

Αλλά αυτό δεν είναι Porsche πια ή μήπως είναι;

Όχι, δεν είναι. Πλέον είναι Kalmar RS-R και εξηγούμε γιατί.
Ο Jan Kalmar είναι ένας Δανός επιχειρηματίας που έχει εργαστεί για την AMG, την Porsche και τώρα συνεργάζεται με μια εξαιρετικά επιτυχημένη επιχείρηση πωλήσεων αυτοκινήτων. Παράλληλα, έχει δημιουργήσει ένα είδος ταξιδιωτικού πρακτορείου για ράλι που ονομάζεται Beyond Adventure και το οποίο φροντίζει να καλοπερνάνε άτομα με οικονομική άνεση, οδηγώντας σε ερήμους και οροσειρές τροποποιημένες παλιές 911 ή Cayenne.

Kalmar RS-R: Μοιάζει με Porsche 911 αλλά δεν είναι

Όσοι από τους πελάτες θέλουν, μπορούν να αγοράσουν ένα από τα αυτοκίνητα των διακοπών αλά ράλι και η Kalmar Automotive θα κατασκευάσει ένα σύμφωνα με τις ακριβείς προδιαγραφές που θέλει ο ενδιαφερόμενος.

Kalmar_RS-R_Porsche

Αρχικά θωρακίζει το κάτω μέρος του αμαξώματος και μετά το ψηλώνει, βάζει την κατάλληλη ανάρτηση και κυρίως μειώνει το βάρος τόσο στην 964 (το 911 από τα τέλη της δεκαετίας του ογδόντα και τις αρχές του ενενήντα) όσο και στην όμορφη απόγονο της 993.

Αλλά η θεραπεία zeitgeist για την 911 αυτή τη στιγμή, είναι -φυσικά- το restomod της δεκαετίας του 1960. Πάρτε ένα πολύ παλιό 964, ανανεώστε το αμάξωμα για να μοιάζει με ένα από αυτά τα απίστευτα κομψά πρώιμα 911 και, στη συνέχεια, γεμίστε αυτό το αγνό αμάξωμα με δύναμη.

Δηλαδή σαν μια Porsche από τη Singer;

Η βιρτουοζιτέ της Singer είναι δεδομένη στο να ξανά-ανακαλύπτει τις Porsche. Αλλά υπάρχουν και άλλες Porsche restomod δυνάμεις όπως οι Theon, Workshop 5001, RUF, Gunther Werks, και αν θέλετε μια 911 έτοιμη για ράλι, οι άνθρωποι στο Tuthill είναι από τους κορυφαίους παγκοσμίως. Μποτιλιάρισμα εεε; Κι όμως, ο Kalmar μόλις μπήκε στο παιχνίδι και με τα δύο πόδια. Και φοράει παπούτσια χιονιού.

Kalmar RS-R: Μοιάζει με Porsche 911 αλλά δεν είναι

Χαρακτηριστικά;

Παίρνουμε μια Porsche 964. Την αφήνουμε γυμνή (και κρατάμε ό,τι αφαιρέσαμε για ανταλλακτικά). Στη συνέχεια την ντύνουμε με νέο κοστούμι από ανθρακονήματα, προσθέτουμε μια ducktail και τροφαντούς προφυλακτήρες. Και αναρτήσεις κυρ Στέφανε, από τις καλές. Αυτές των 25.000 ευρώ σε κάθε τροχό, σύνολο 100.000 ευρώ μόνο για τις αναρτήσεις. Γιατί αυτό σημαίνει να φτιάχνεις ένα καλό αυτοκίνητο για ράλι.

Kalmar_RS-R_Porsche

Και τι ξέρει ο Kalmar από rallying;

Τι δεν ξέρει θα έπρεπε να είναι η ερώτηση. Το 2015 σημείωσε ρεκόρ για το ράλι 17.000 χιλιομέτρων Nordkapp - Cape Agulhas. Αυτό είναι από το βόρειο άκρο της Νορβηγίας μέχρι το νότιο άκρο της Ν. Αφρικής. Για να το ολοκληρώσετε, πρέπει να οδηγήσετε σε παγωμένες ερημιές, αρκτικές τούνδρες, έρημο και μέσα από μερικές πολύ επικίνδυνες πόλεις. Μέρη όπου πραγματικά δεν θέλετε να ξεμείνετε και να κολλήσετε με σπασμένη ανάρτηση.

Είναι δηλαδή ένα αξιοπρεπές off road;

Όπως μπορείτε να δείτε, το οδηγήσαμε στο χιόνι και είναι υπέροχο. Σε χιονισμένες διαδρομές με αρκετές ανωμαλίες, το RS-R ήταν εκπληκτικό. Και έξυπνο.

Kalmar RS-R: Μοιάζει με Porsche 911 αλλά δεν είναι

Η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη έτσι ώστε το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου να βυθίζεται στο φρενάρισμα -εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο λίγο βάρος στο άδειο μπροστινό μέρος της 911. Αλλά δεν βουτάει -είναι απλώς μια στιγμιαία βύθιση.

Kalmar_RS-R_Porsche

Στη συνέχεια, τα αμορτισέρ σκληραίνουν, ώστε να έχετε σταθερότητα και ετοιμότητα για drift και διασκέδαση. Ο κινητήρας είναι ένας flat-six 3,8 λίτρων και 340 ίππων –με όλο τον αερόψυκτο χαρακτήρα του – και το μηχανικό κιβώτιο με τις κοντές σχέσεις είναι εντελώς εθιστικό.

Θα πείτε "σιγά και πιο αυτοκίνητο δεν είναι διασκεδαστικό στο χιόνι". Όμως οι παλιές 911 λατρεύουν αυτές τις συνθήκες. Ναι, το RS-R είναι σκληρό, αλλά και υπέροχα άμεσο στις αντιδράσεις του ενώ και η ανάρτηση είναι απλά εξαιρετική.

Τιμούλα;

Δύσκολο να πούμε με σιγουριά. Τουλάχιστον 350.000 ευρώ, συν τους φόρους (ανάλογα τη χώρα) και συν το κόστος του αυτοκινήτου "δότη", που ούτε και αυτά είναι φθηνά πλέον- εκτός αν ήδη έχετε μια 964.

Kalmar_RS-R_Porsche

Τι άλλο κάνει η Kalmar;

To RS-R δεν είναι το μοναδικό με το οποίο ασχολείται η Kalmar. Αν θέλετε μια 7-97 θα την έχετε. Όπερ σημαίνει κλασική 911 με κορμί carbon και στημένη από τον Tom "Mr Le Mans” Kristensen. Και πολλά ακόμα όπως: αλλαγή κινητήρα, εναλλακτικά καύσιμα, κινητήρες μηδενικών ρύπων, ακόμα και τμήματα αμαξωμάτων από φυτικές ίνες!

Best of Network