Αυτό είναι ένα σημαντικό αυτοκίνητο. Πιο συγκεκριμένα, αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό supercar. Παρουσιάστηκε σε μια έκθεση αυτοκινήτων τη δεκαετία του 1960.
Ήταν κατασκευασμένο από διπλωμένa φύλλα λαμαρίνας που ελαφρύνθηκε με "πολλές τρύπες από τρυπάνι", σύμφωνα με τους κατασκευαστές του. Ό,τι πιο ελαφρύ στη δεκαετία του 1960. Η κορυφή της ισχύος της δεκαετίας του 1960 προήλθε από έναν κινητήρα V12 4 λίτρων –κοιτάξτε αυτά τα λαμπερά καρμπυρατέρ εισαγωγής!– τοποθετημένο ακριβώς στο πίσω μέρος.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή του, "μοιάζει με πρωτότυπο αγωνιστικό αυτοκίνητο". Μικρή βοήθεια: δεν είναι. Ωστόσο, τα τρία λαμπρά μυαλά πίσω από αυτό το σασί γνώριζαν ότι ο αφεντικό δεν ήθελε να συμμετάσχει σε αγώνες, οπότε αποφάσισαν να φέρουν τους αγώνες στο δρόμο.
Έχετε καταλάβει ή ακόμα; Ακολουθούν μερικά ακόμα στοιχεία. Ονομάστηκε Project L105, το οποίο με τη σειρά του μετατράπηκε στο σασί "P400". Η κατασκευή έγινε από την Marchesi της Μόντενα, από λαμαρίνα πάχους 0,8 mm. Το κεντρικό σασί, τα υποσασί και όλα τα βασικά εξαρτήματα ζύγιζαν λιγότερο από 120 κιλά.
Προφανώς, η αυτοκινητοβιομηχανία που ήταν υπεύθυνη για αυτό το σημαντικό supercar προσέλκυσε την προσοχή πολλών κατασκευαστών αμαξωμάτων, αλλά μόνο ένας προχώρησε για να προσφέρει "το τέλειο παπούτσι για αυτό το υπέροχο πόδι". Ή κάτι τέτοιο.
Και αυτά τα σχέδια σχεδιάστηκαν κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων και παρουσιάστηκαν στον προϊστάμενο... και εγκρίθηκαν αμέσως.
Το καταλάβατε; Ακριβώς! Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από τους Giampaolo Dallara, Paolo Stanzani και τον οδηγό Bob Wallace, σχεδιασμένο από τον Bertone και παρουσιασμένο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1966, αυτό το σασί P400 θα γινόταν φυσικά...
... το Lamborghini Miura! Την επόμενη χρονιά θα κλείσει τα εξήντα χρόνια και η Lamborghini σχεδιάζει ένα "έτος γεμάτο εορτασμούς" για αυτό. Διότι, ενώ όλα όσα πρέπει να ειπωθούν για το Miura έχουν ήδη ειπωθεί, παραμένει ένα σημαντικό supercar.