McLaren F1 GTR: Μην την βλέπεις έτσι, κυκλοφορεί στον δρόμο και πωλείται

Αυτή η McLaren F1 GTR έχει αγωνιστεί στο Le Mans και έχει κερδίσει στο Silverstone αλλά τώρα κυκλοφορεί στον δρόμο. Επίσης πωλείται σε τιμή που ζαλίζει.

McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R
McLaren F1 GTR 27R

Μια εξαιρετικά σπάνια McLaren F1 GTR "Longtail" του 1997 διατίθεται προς πώληση από την Girardo & Co. στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μια απλή αγγελία προς πώληση ενός τέτοιου αυτοκινήτου στην αγορά είναι είδηση, όμως η συγκεκριμένη περίπτωση είναι ακόμα πιο ξεχωριστή καθώς πρόκειται για αγωνιστικό που έτρεξε στο Le Mans και πλέον έχει μετατραπεί για νόμιμη κυκλοφορία στον δρόμο.

McLaren F1 GTR 27R

Η McLaren F1 αποτελεί πλέον θρύλο της αυτοκίνησης. Σχεδιασμένο από τον μετρ του χαμηλού βάρους, Gordon Murray, το πρώτο μοντέλο παραγωγής της McLaren έθεσε τα θεμέλια για τα supercars που ακολούθησαν. Παρήχθη από το 1992 έως το 1998 σε μόλις 106 αντίτυπα, εκ των οποίων 28 ήταν αγωνιστικές εκδόσεις για πρωταθλήματα GT και αγώνες αντοχής.

Διαβάστε Επίσης

Η κορυφαία του στιγμή ήρθε το 1995, όταν κατέκτησε την πρώτη θέση στις 24 Ώρες του Le Mans. Από το 1995 έως το 1997 κατασκευάστηκαν οι εκδόσεις F1 GTR, με τις 10 τελευταίες να φέρουν την αεροδυναμική ουρά "Longtail" για αυξημένη κάθετη δύναμη.

Η συγκεκριμένη F1 GTR, με αριθμό πλαισίου 27R, ήταν η ένατη που κατασκευάστηκε το 1997 και παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη της Parabolica Racing, David Morrison. Συμμετείχε στη σεζόν του Le Mans, σε έξι γύρους του FIA GT Championship και στο British GT Championship, όπου μάλιστα κέρδισε τον εναρκτήριο αγώνα στο Silverstone. Ήταν η πρώτη Longtail που σημείωσε νίκη και η μοναδική ιδιωτική που ηγήθηκε ποτέ σε αγώνα FIA GT.

McLaren F1 GTR 27R

Σήμερα, η 27R διατηρεί το αυθεντικό κίτρινο-μπλε αγωνιστικό livery της Team Parabolica, ενώ στο πίσω μέρος εξακολουθεί να φιλοξενεί τον ατμοσφαιρικό V12 6,0 λίτρων της BMW, που καινούριος απέδιδε σχεδόν 900 ίππους. Το αυτοκίνητο ανακατασκευάστηκε το 2011 από τον ειδικό των F1 GTR, Dean Lanzante, ενώ το 2017 μετατράπηκε για κυκλοφορία στον δρόμο, με ανύψωση της ανάρτησης και βελτιώσεις στο τιμόνι για μεγαλύτερη ευχρηστία. Το κόστος της ανακατασκευής έφτασε τις περίπου 130.000 ευρώ και η μετατροπή τις περίπου 355.000 ευρώ.

Με δεδομένο ότι ελάχιστα F1 GTR Longtail υπάρχουν και ακόμη λιγότερα μπορούν να κινηθούν νόμιμα στον δρόμο, η ζητούμενη τιμή των περίπου 18,3 εκατομμυρίων ευρώ, μόνο έκπληξη δεν προκαλεί. Στον κόσμο των συλλεκτών, το να έχεις ένα McLaren F1 Longtail με ιστορία Le Mans και πινακίδες κυκλοφορίας είναι κάτι που απλώς… δεν έχει τιμή.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network